Nótt Skrevet 8. januar 2010 #8421 Skrevet 8. januar 2010 Nye votter med ullfleece til TheaM høres ut som en veldig god idé. Jeg hadde helt klart gått for en kaffe mocca i dag hadde jeg vært deg. Håper ikke du frøs ihjel på veien inn til by'n.
lilljan Skrevet 8. januar 2010 #8422 Skrevet 8. januar 2010 rart på oss. Did someone say "yes, please"? http://www.imdb.com/name/nm0005245/ Også jeg som ikke hadde sett han før (tror jeg) Men han var jo grei nok, OK så var han dritlekker da Jeg hadde sagt ja takk begge deler, både mocca og latte, hvis ikke jeg hadde vært gravid. Åhh jeg savner kaffe sånn, men etter jeg ble gravid smaker det bare phøø. Men jeg vet at bak de hormonene mine en plass liker ett jeg-elsker-kaffe-gen.
Gjest skorpio Skrevet 8. januar 2010 #8423 Skrevet 8. januar 2010 Jeg søkte på "shemar moore naked" på nettet, MEN DET ER JO SENSURERT! :dåne: What to do???
MarianneE Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #8425 Skrevet 8. januar 2010 Jeg søkte på "shemar moore naked" på nettet, MEN DET ER JO SENSURERT! :dåne: What to do??? Bruk fantasien....
Gjest skorpio Skrevet 8. januar 2010 #8426 Skrevet 8. januar 2010 Bruk fantasien.... Ah! Men det er så kjeedeliig! Trodde dere hadde funnet et bilde hvor man faktisk så alt jeg.. It would totally made my day!
Gjest skorpio Skrevet 8. januar 2010 #8427 Skrevet 8. januar 2010 Ah! Men det er så kjeedeliig! Trodde dere hadde funnet et bilde hvor man faktisk så alt jeg.. It would totally made my day! ... HEr er jenta som ikke har fått seg noe på en stund jaa...
MarianneE Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #8428 Skrevet 9. januar 2010 Da vet jeg hva skorpio kan finne på i helga.... **** Klødde så veldig i venstre øyet igår kveld, også kikket jeg meg i speilet og så det var rødt. Tydelig kuttet jeg ut dråper og tok i bruk linsene litt for kjapt sist så nå er brillene på igjen. Heldigvis har jeg mer øyedråper og øyesalve igjen. Men, jeg føler det er litt kjipt, ja... Uff, det er kaldt ute. -24 grader nå. Så kaldt tor jeg faktisk ikke jeg har opplevd før. Ikke har iallefall. Men, var og besøkte mamma i da hun bodde i Vang i Valdres og da var det -26 der. Men, det var på fjellet og en helt annen luft enn her. Føltes ikke i nærheten så kaldt som her. Det kjipe med kulda er at deler av vannrøret som går til dusjen har frosset. Har varmt vann på kjøkkenet så jeg får tatt oppvasken, men vi må innom hos svigers og låne dusjen idag. Kjedelig når det blir sånn. Tenkte igår at jeg skulle ta en dagbokrunde, men det fikk jeg ikke gjort. Så jeg tenkte jeg skulle gjøre det nå, men det går ikke siden det er ei lita ei som står i sprinkelsenga si og roper... KLE DERE GODT IDAG, JENTER!!!
lilljan Skrevet 9. januar 2010 #8429 Skrevet 9. januar 2010 God morgen! Det er vel vi med småbarn som åpner dagbøkene våre så tidlig. Ha en fin dag i kulden.
Gjest Rekaaa Skrevet 9. januar 2010 #8430 Skrevet 9. januar 2010 De jeg så var ikke sensurert for å si det sånn! Jeg skal helt klart kle ordentlig på meg idag, vurderer både å ha ullstrømpebukse og en vanlig tights under buksa! Ha en flott lørdag MarianneE!
MarianneE Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #8431 Skrevet 9. januar 2010 God morgen! Det er vel vi med småbarn som åpner dagbøkene våre så tidlig. Ha en fin dag i kulden. Jepp, har seriøst lurt på hva jeg gjorde med tida mi før jeg fikk barn. De jeg så var ikke sensurert for å si det sånn! Jeg skal helt klart kle ordentlig på meg idag, vurderer både å ha ullstrømpebukse og en vanlig tights under buksa! Ha en flott lørdag MarianneE! jeg vurderer å teipe dyna rundt kroppen.
Nótt Skrevet 9. januar 2010 #8433 Skrevet 9. januar 2010 Du kan få låne snømannkostymet jeg sydde for noen år siden - det ble sydd av en eller to dyner.
MarianneE Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #8434 Skrevet 9. januar 2010 Det kjipe med kulda er at strømmen kan gå. Ene hovedsikringen gikk rett etter jeg skrev inlegget over, men det ble fixa og alt bra igjen nå. Men uff... den kulda tar knekken på det meste synes jeg.
MarianneE Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #8435 Skrevet 9. januar 2010 Du kan få låne snømannkostymet jeg sydde for noen år siden - det ble sydd av en eller to dyner. Låne eller kjøpe?
Nótt Skrevet 9. januar 2010 #8436 Skrevet 9. januar 2010 Låne eller kjøpe? Tja... det kommer vel helt an på hvor mye eller hva du byr for det da???
MarianneE Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #8437 Skrevet 9. januar 2010 Tja... det kommer vel helt an på hvor mye eller hva du byr for det da??? 20 kr og en sang! **** Lurer på å begynne å bake kanelsnurrer. La Andrè våkne til lukta av nybakte kanelsnurrer...
Gjest skorpio Skrevet 9. januar 2010 #8438 Skrevet 9. januar 2010 God lørdag til deg og mann og barn!
MarianneE Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #8439 Skrevet 9. januar 2010 Takker skorpis! Nå skal jentungen og jeg gå å bake ut kanelsnurrene!
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. januar 2010 #8440 Skrevet 9. januar 2010 Mmmm kanelsnurrer, kommer gjerne på besøk jeg altså
Fremhevede innlegg