Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:sikle:

Jeg har lyst til å komme og spise hos deg :nigo: Høres alltid så godt ut!

Forøvrig så vil jeg takke for et spark i ræva angående legetimen, du er super MarianneE!

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei faen.

Jeg glemte å skifte.

Har vært ute med søpla og ble så distrahert av kulda at jeg kom på nå at jeg tenkte å skifte.

:klaske:

Dessuten er det -17.5 ute nå.

Det er så kaldt at det var ubehagelig å ut med søpla.

:forvirret:

Først så tenkte jeg at du gikk ut med søpla i morgenkåpa. :fnise:

Skrevet
:sikle:

Jeg har lyst til å komme og spise hos deg :nigo: Høres alltid så godt ut!

Forøvrig så vil jeg takke for et spark i ræva angående legetimen, du er super MarianneE!

Anytime, Rekaaa!

Og skulle du være inærheten en dag er døra åpen for deg!

Først så tenkte jeg at du gikk ut med søpla i morgenkåpa. :fnise:

Å, det hørtes jævlig kaldt ut!

Gjorde det forresten en gang, gikk ut med søpla i morgenkåpa i mange-og-noen kuldegrader.

Det var bare fælt!

-21 ute nå.

Trærne er hvite av rim, fra elva som ligger ca 600 meter herfra stiger det en hvit vegg av frostrøyk.

Man ser på verden ute at den er kald!

Blir innedag på oss idag, ja!

Skrevet

Her er det ca -16 nå og jeg skal ut senere i dag. *grøss* Men må man så må man, og i dag må jeg for jeg må bytte en av julegavene som har siste byttedag i morgen... :sukk: Er greit å bli ferdig med det da.

Håper dere får en fin dag selvom det blir en innedag. :klem:

Skrevet

For å bli litt personlig her;

Sex har vært litt fraværende dette året.

2 ganger pr måneden kanskje.

Det har vært slik at jeg har oppdaget at sex... nei, det har jeg ikke tenkt på på en uke, og han har hatt det slik selv.

Det har vel en sammenheng med elendig økonomi, slitne av barn og omstendigheter og alt.

En naturlig prosess,kanskje?

Nå har vi :sengekos: tre ganger siden julaften.

Tror ting har løsnet litt, uten at det gjør no... :sjarmor:

:roll:

En annen ting som har løsnet litt er Andrè som har fått starthjelp på bilen fra Viking nå.

Batteriet på bilen er ikke så glad når det blir så kaldt som nå, og da gidder det ikke samarbeide.

Så da trengtes det litt hjelp idag.

Hurra for Viking! :fnise:

Og NÒTT;

Kle deg godt!!

Skrevet
:sengekos: tar seg betraktlig opp her i heimen når det er ferie og fri. Sist jeg var gravid var ikke mannen så glad i sex. Han var hele tiden redd for babyen og at det var farlig. Men nå er det totalt motsatt jeg sliter med å holde han unna om dagen ;) Jeg tror det er fordi at akkurat nå er magen bare litt større enn vanlig, men puppene derimot kan skryte på seg en strl. eller to. :lur:
Skrevet

:humpe:

Hva er det? :sukk:

*gleder meg til å få soverom litt lengre unna store unger som sovner senere enn oss*

:fnise:

Skrevet
:sengekos: tar seg betraktlig opp her i heimen når det er ferie og fri. Sist jeg var gravid var ikke mannen så glad i sex. Han var hele tiden redd for babyen og at det var farlig. Men nå er det totalt motsatt jeg sliter med å holde han unna om dagen ;) Jeg tror det er fordi at akkurat nå er magen bare litt større enn vanlig, men puppene derimot kan skryte på seg en strl. eller to. :lur:

Da jeg var gravid kunne jeg knapt huske sex.

Sexlysten var beyond nullpunktet for å si det sånn.

Og hva er det med menn som er redd for å ha sex mens sambo/kona er gravid?

Babyen får ikke bulker!!

:ler:

:humpe:

Hva er det? :sukk:

*gleder meg til å få soverom litt lengre unna store unger som sovner senere enn oss*

Med andre ord hører vi lite til loffen etter hun og familien har flyttet... :lur:

Har fått ut fingeren og tømt tre skuffer på soverommet.

De tre skuffene har inneholdt et utrolig rot av div hobbystæsj.

Scrapping, perler, decopage, matoppskrifter, hobbyidèer i et rot.

Skuffene er nå tømt og jeg rydder i rotet! :biggrin:

TheaM har fått en haug med klistremerker jeg ikke bruker mer, rester, eller ikke helt skjønner hva jeg skal med.

Så nå sitter hun og klistrer for harde livet på et dobbelt kort mens hun stadig vekk sier til seg selv "kjempe flink"

:rødme:

Dagens middag vil forresten bli intatt på en pizzasjappe i byen!

:tommel:

Skrevet

Velger å se bort fra sexdelen, da det er måneder siden sist.. :tunge1:

Så fantastisk søtt utsagn fra TheaM :ler:

:sikle: Pizza.. :sikle:

Skrevet

Så fantastisk søtt utsagn fra TheaM :ler:

:sikle: Pizza.. :sikle:

Kondolerer med den månedsgreia... :fnise:

Ja, det skal bli digg med pizza, TheaM og jeg har bare vært hjemme og inne idag, så det skal bli deilig å ut litt, innom i butikken b.la.

Men mest av alt skal det bli deilig å ikke lage middag og ingen oppvask etterpå...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ahhh, sexprat :sjarmor:

Bare gled dere til dere blir litt eldre - da tar det seg veeeeldig opp. Både når det gjelder lyst og anledning :sexy:

Gjest Catwoman
Skrevet
Da jeg var gravid kunne jeg knapt huske sex.

Sexlysten var beyond nullpunktet for å si det sånn.

sånn er visst jeg og... er bare på film man blir grisekåt av å være gravid har jeg konkludert med for meg selv, men håper fortsatt at det kan endre seg senere i svangerskapet. hehe

En annen ting er at alt som innebærer å måtte ta av seg klærne igrunn er ganske lite fristende når det er nesten 20 minus ute.

Skrevet

Haha, sjæææl...!! :grine:

Skrevet
Ahhh, sexprat :sjarmor:

Bare gled dere til dere blir litt eldre - da tar det seg veeeeldig opp. Både når det gjelder lyst og anledning :sexy:

Det har jeg lest flere steder.

Har og lest at for småbarnsforeldre ligger normalen (møkka ord!!) på en-tre ganger i måneden, og det var litt deilig å lese.

Man er så veldig opptatt av hva som er gjennomsnittet, hva som regnes som "normalt" og at man ikke skal oppfattes som "treig" av partneren sin.

(og når jeg skriver "noen" mener jeg megselv... :sjenert: )

Skjønt, etter TheaM kom til verden blåser jeg litt mer i det siste der.

Javel, så har jeg stor rompe, en valk her og en der, t.om pupper som henger!

Men, jeg har nå jaggu en mann som liker meg spm jeg er.

Som jeg skrev i et inlegg for lenge siden, så er han den eneste jeg har hatt sex med, og selv om han har hatt flere før meg, har vi funnet vår "greie" innen sex.

Forresten synes jeg sex bare blir bedre og bedre.

Og jeg er heldig som har en mann som min- på alle måter! :sjarmor:

Oj... det ble personlig gitt!

:flau:

:tommelopp: for :sengekos: og at du føler deg bedre!! :nigo:

*host*

Joda... men synes den lille form-framgangen er litt vel liten merkbar.

sånn er visst jeg og... er bare på film man blir grisekåt av å være gravid har jeg konkludert med for meg selv, men håper fortsatt at det kan endre seg senere i svangerskapet. hehe

En annen ting er at alt som innebærer å måtte ta av seg klærne igrunn er ganske lite fristende når det er nesten 20 minus ute.

Jeg vet, igår vurderte jeg å legge meg med pysjamas på.

Det gjør jeg kun vis jeg er ordentlig syk.

Men, det er da noen som ikke får nok sex mens de er gravide, det hjalt bare definitivt ikke meg...

Haha, sjæææl...!! :grine:

:ler:

:hoho:

Nyttårsaften idag.

En uke siden julaften.

Synes forresten jula var altfor fort over denne gangen.

Gleda meg så lenge, også *poff* over!

Men, nå er det nyttårsaften som gjelder.

Vi skal til venninneSA og samboeren og barna i kveld sammen med søsterG, sambo og barn.

Det blir pinne kjøtt :sikle: og godsaker på menyen før rakettene.

Er bare litt skeptisk til en ting, det er på Stathellet, altså 20 min kjøring. Vi må legge TheaM der ute, for så å vekke henne når vi skal hjem, kle på henne, ut i bilen og så kjøre hjem.

Lite lysten på å vekke henne og slikt, men.... :sukk:

Det går vel greit, bare så kjiptfor når hun først sover vil jeg bare la henne sove.

Jaja...

Før jeg glemmer det....

GODT

NYTT

ÅR

KJÆRE

DU

Gjest Purple Haze
Skrevet

Åååå, skorpio hadde jo de kuleste smilyene ever! Føler jeg hopper etter Wirkola her nå, men det er tanken som teller ;)

GODT NYTTÅR MARIANNEE - DU ER SUPER! :kristin:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...