MarianneE Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #8281 Skrevet 29. desember 2009 -16 grader ute. Igår foretok jeg nok et innkjøp til meg selv. (grusomt å jeg har shoppa til meg selv i det siste... ) Var i byen for jeg måtte bytte to julegaver, og tok turen innom Zizzi av gammel vane. Det er masse salg i butikken der nå, og jeg fant det jeg kikket etter: Ny morgenkåpe! Den jeg har er 15 år gammel og det vises, men den er i frottè og det ville jeg ha igjen, ikke i fleece. Men, på Zizzi hang en stor, kritthvit morgenkåpe i tynn fleece til 250kr (halv pris) så jeg tenkte at pokker heller... Jeg kjøpte den. Konklusjonen er: I it! Herregud, jeg vurderer å bli en av de sære mennenskene som bare bruker morgenkåpe døgnet rundt!
Gjest Catwoman Skrevet 29. desember 2009 #8282 Skrevet 29. desember 2009 Det er deilig å shoppe til seg selv i blant da. Det er sunt for sjelen. Vurderer å ut å sjekke om det er noe bra salg i dag - endel av mine begynner rett og slett og bli litt trange, så jeg trenger igrunn litt. Men, det viser seg at jeg må begynne å bruke Ventoline daglig fordi jeg har 20% redusert lungekapasitet. Hva betyr det? Er det farlig? Er det vanlig? Fikk du ikke noe info av legen da? Han burde jo gi deg litt informajson så du slipper å gå å lure.
MarianneE Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #8283 Skrevet 29. desember 2009 Fikk du ikke noe info av legen da? Han burde jo gi deg litt informajson så du slipper å gå å lure. Og det skulle jeg ønske at jeg fikk. Men, jeg har fått noe annet. Barnevakt til jul! TheaM fikk jo CDspiller av svigers til jul. Nå har hun akkurat stått opp og sitter forran den CDspilleren og venter på OleBrumm sangen. Hun ligger t.om av og til på et teppe forran, hører på musikk og tegner. Snakk om vellykka julegave!
mia83 Skrevet 29. desember 2009 #8285 Skrevet 29. desember 2009 Innom og legger igjen en liten hilsen.. Skulle til å skrive på morraskvisten, men det har jo blitt langt på dag allerede
MarianneE Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #8286 Skrevet 29. desember 2009 Så herlig Ja, det og. Begynner å bli litt lei av OleBrumm sangen kan du si...
mia83 Skrevet 29. desember 2009 #8287 Skrevet 29. desember 2009 Ja, det og. Begynner å bli litt lei av OleBrumm sangen kan du si... Er jo kjekt med en slik barnevakt da Hvordan går det med pusten? Er det vondt hver gang du puster? Du får ringe til legen og spørre om det du lurer på. Det er litt rart at du ikke har fått noe ordentlig beskjed med en gang når det faktisk er ting du lurer på...
Gjest skorpio Skrevet 29. desember 2009 #8288 Skrevet 29. desember 2009 Fleecemorgenkåpe er redningen min om dagen altså! Når det er 10-15 kalde ute er det ufattelig digg å tasse rundt i en sånn inne!
janne84 Skrevet 29. desember 2009 #8289 Skrevet 29. desember 2009 Jeg og vil ha morgenkåpe!!! F skulle være så snill å kjøpe ei til meg, har kjøpte xs\s Når tid i h****** har jeg brukt en slik str, den str finnes ikke i mitt vokubalar engang.. Men tanken var veldig fin da, teite er at det ikke går an å bytte den, så det får freetex...
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. desember 2009 #8290 Skrevet 29. desember 2009 Så deilig med fleecemorenkåpe Også kremhvit da, favorittfargen min
Store My Skrevet 29. desember 2009 #8291 Skrevet 29. desember 2009 Nå fikk jeg også lyst på morgenkåpe. Men jeg bare tasser rundt i nattdraktbukse i stedet. Deilig.
Gjest Rekaaa Skrevet 29. desember 2009 #8292 Skrevet 29. desember 2009 Ja, det og. Begynner å bli litt lei av OleBrumm sangen kan du si...
MarianneE Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #8293 Skrevet 29. desember 2009 TheaM kjeder seg, vi har gjort bortimotdet meste som er å finne på, det er for kaldt til å gå og være ute. Jeg tror jeg går på veggen snart....
Gjest Problematique Skrevet 29. desember 2009 #8294 Skrevet 29. desember 2009 -16.... :dåne: Alt du har kjøpt til deg selv i det siste er ting vi andre virkelig unner deg, noe sier meg at slike innkjøp har vært laaaangt nede på prioriteringslista de siste par årene. Så det er deg vel unt! Morsomt å lese om morgenkåpen din idag, siden idag var dagen jeg pakket opp den jeg fikk til jul, og sitter inntullet i nå
MarianneE Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #8295 Skrevet 29. desember 2009 Er jo kjekt med en slik barnevakt da Hvordan går det med pusten? Er det vondt hver gang du puster? Du får ringe til legen og spørre om det du lurer på. Det er litt rart at du ikke har fått noe ordentlig beskjed med en gang når det faktisk er ting du lurer på... Altså, det feiler meg ingenting som jeg kan medisineres for. Jeg er den stolte eier av kronisk betente mandler, så det er de sammen med en liten virusinfeksjon som kødder det litt til for meg. Men det føles bedre idag! Fleecemorgenkåpe er redningen min om dagen altså! Når det er 10-15 kalde ute er det ufattelig digg å tasse rundt i en sånn inne! Vet hva jeg skal ha på meg i kveld ihvertfall! Jeg og vil ha morgenkåpe!!! F skulle være så snill å kjøpe ei til meg, har kjøpte xs\s Når tid i h****** har jeg brukt en slik str, den str finnes ikke i mitt vokubalar engang.. Men tanken var veldig fin da, teite er at det ikke går an å bytte den, så det får freetex... xs/s? Oh my god... vel, da ser han tydelig på deg som...eh...som... Nei, sorry, den der målbandt meg! Så deilig med fleecemorenkåpe Også kremhvit da, favorittfargen min ikke krem, kritthvit! Snøhvit! Nå fikk jeg også lyst på morgenkåpe. Men jeg bare tasser rundt i nattdraktbukse i stedet. Deilig. Jeg elsker pysjamasbukser! Jeg har en som er så slitt at det er hul i sømmen på innsiden av lårene, det hullet går nesten ned til knærne. Allikevel får jeg meg ikke til å hive buksa. Den er SÅ deilig! -16.... :dåne: Alt du har kjøpt til deg selv i det siste er ting vi andre virkelig unner deg, noe sier meg at slike innkjøp har vært laaaangt nede på prioriteringslista de siste par årene. Så det er deg vel unt! Det er det jeg og tenker, igjen og igjen... **** På tide å begynne på middagen! Det blit tcohyrdepai eller no sånt..
MarianneE Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #8298 Skrevet 29. desember 2009 hva slags pai er det? :klø: Det ble stekt tacokjøttdeig i en form, potetmos oppå, og ost på toppen. Stod i ovnen til osten smeltet. Ble servert med salsa, rucola, paprika, agurk og rødløk. Smakte godt! Så deilig med ny morgenkåpe da! For å si det sånn, jeg vet hva jeg skal ha på meg når CSI begynner.
MarianneE Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #8300 Skrevet 29. desember 2009 Nei faen. Jeg glemte å skifte. Har vært ute med søpla og ble så distrahert av kulda at jeg kom på nå at jeg tenkte å skifte. Dessuten er det -17.5 ute nå. Det er så kaldt at det var ubehagelig å ut med søpla.
Fremhevede innlegg