janne84 Skrevet 27. desember 2009 #8261 Skrevet 27. desember 2009 De fleste eldre mennesker må ha det gode gamle, det er farlig å prøve nye ting skjønner du... Mi bestemor derimot elsker å prøve nye ting... Sist hun var her hadde vi på mousakka og taco, hun har jo spist taco flere ganger, men blir ikke til at hun lager det selv.. Hun er veldig glad i å prøve nye ting, er jo bare 6 mnd siden hun kjøpte sin første data og bestilte internett
Gjest Problematique Skrevet 27. desember 2009 #8262 Skrevet 27. desember 2009 Svigerbessa fyller 95 i januar, og favorittmaten hennes er kinesisk
Gjest Purple Haze Skrevet 27. desember 2009 #8263 Skrevet 27. desember 2009 Så mye god mat, fikk rent vann i munnen jeg da Skjønner at du ble skuffet da de ryddet vekk. Trodde sånn mat bare kunne stå framme, slik at folk kunne småspise alt de orket jeg da. Eldre mennesker er ofte litt skeptiske til alt som ikke er tradisjonskost, men er enig i at de kan holde kommentarene sine for seg selv. Vi klager over at små barn kan være utakknemlige og uhøflige, men det kan jammen eldre være også! På toppen av alt, mener de det er greit å si alt de mener, for de er jo gamle. Jaja, håper du koser deg i romjulen uansett. Og god bedring
lilljan Skrevet 27. desember 2009 #8264 Skrevet 27. desember 2009 Jeg fulgte sporet fra purple haze'n sin dagbok. Det står jo så fint i signaturen din: ta en titt Som lest som gjørt. Ha en fin romjulstid!
MarianneE Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #8265 Skrevet 28. desember 2009 De fleste eldre mennesker må ha det gode gamle, det er farlig å prøve nye ting skjønner du... Mi bestemor derimot elsker å prøve nye ting... Sist hun var her hadde vi på mousakka og taco, hun har jo spist taco flere ganger, men blir ikke til at hun lager det selv.. Hun er veldig glad i å prøve nye ting, er jo bare 6 mnd siden hun kjøpte sin første data og bestilte internett Svigerbessa fyller 95 i januar, og favorittmaten hennes er kinesisk Spenstige bestemødre! Så mye god mat, fikk rent vann i munnen jeg da Skjønner at du ble skuffet da de ryddet vekk. Trodde sånn mat bare kunne stå framme, slik at folk kunne småspise alt de orket jeg da. Eldre mennesker er ofte litt skeptiske til alt som ikke er tradisjonskost, men er enig i at de kan holde kommentarene sine for seg selv. Vi klager over at små barn kan være utakknemlige og uhøflige, men det kan jammen eldre være også! På toppen av alt, mener de det er greit å si alt de mener, for de er jo gamle. Jaja, håper du koser deg i romjulen uansett. Og god bedring Ja, jeg og trodde det var poenget med slik mat, men neeeeeiiiiidaaaa... *skuffa* De eldre kan være utrolig frekke, og de sier akkurat hva de mener men unnskylder seg med at de er eldre osv. Og når det er sagt, hva er det med eldre og bordmanerer? De slikker på kniven, raper, smatter, spiser med munnen åpen... Himmel... Jeg fulgte sporet fra purple haze'n sin dagbok. Det står jo så fint i signaturen din: ta en titt Som lest som gjørt. Ha en fin romjulstid! Flink jente! **** Jeg satt i sofaen igår og så på Harry Potter på TV3. Den var ferdig kl 21, men jeg fikk aldri sett siste delen siden Resultatet er jo såklart at jeg har vært våken siden kl 3 inatt, bare slumret litt i 5-5.30 tida. Tror mitt nyttårsforsett blir å så lite som mulig Må ringe legesenteret idag og håpe på å få en time. Jeg hoster og hoster og bihulene har begynt å tette seg. TheaM har blitt litt bedre, men her hos meg tror jeg det er på full fart mot bihulebtennelse. Og det er jo bra siden Andrè jobber de neste tre dagene og TheaM har fri fra barnehagen. Idag er det gavebytting og rydding på to-do lista. TheaM fikk klær i str 104, men bruker 92 (str er 92, 98, 104..)så jeg bytter til 98 istedet. Også fikk jeg en sjokoladefondue som jeg har fra før av. Middagen idag tror jeg blir grønnsakssuppe. Det har vært så masse sjokolade og snop og søtt at det er nesten så det tyter ut av øra. Det frister med det stikk motsatte idag!
MarianneE Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #8266 Skrevet 28. desember 2009 Nå har jeg levert jobbsøknad til barnehagen jeg har vært sporadisk vikar i. De har søkt etter 100% fagarbeider. Føler jo jeg har en sjans, så det er bare å Xe fingre!
MarianneE Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #8267 Skrevet 28. desember 2009 Fått legetime kl 11. Ikke værst...
Gjest Purple Haze Skrevet 28. desember 2009 #8268 Skrevet 28. desember 2009 Krysser fingra for at du får jobb!! Du har sikkert gode muligheter, etter som du har jobbet der Og neimen ikke verst å ha fått legetime på dagen. Håper du får noe som hjelper både på hoste og tette bihuler
Nótt Skrevet 28. desember 2009 #8269 Skrevet 28. desember 2009 Så bra du fikk legetime på dagen, det var ikke verst. Krysser fingrene for jobbsøknaden din.
Gjest Problematique Skrevet 28. desember 2009 #8270 Skrevet 28. desember 2009 Krysser fingrene! Tenk så fint om du hadde fått den jobben da Dere er inne i så godt driv nå, så det tror jeg nok!
Gjest skorpio Skrevet 28. desember 2009 #8271 Skrevet 28. desember 2009 Nei, så kult! Da krysser jeg alt jeg har!
MarianneE Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #8272 Skrevet 28. desember 2009 Så... det var legebesøket sitt det! Litt dårlig tid da TheaM og jeg gikk hjemmefra, og med ikke brøyta snø overalt, glatt og jævlig... herre, jeg var sliten da vi kom fram! Men, det feiler meg ingen verdens ting. Tok pusteprøve hos legen, det har jeg gjort bare en gang tidligere for 9 år siden, og er vist noe jeg bør gjøre et par ganger i året siden jeg er astmatiker. Jeg bruker så og si aldri medisiner, siden TheaM ble født har jeg kanskje brukt medisiner 2 ganger. Men, det viser seg at jeg må begynne å bruke Ventoline daglig fordi jeg har 20% redusert lungekapasitet. Hva betyr det? Er det farlig? Er det vanlig? :klø: Nei... på tide å begynne å lage middag! Hjemmelaget suppe!
MarianneE Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #8273 Skrevet 28. desember 2009 Julestrømpesnop! Jeg må seriøst på sukkeravvenning når jula er over.
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. desember 2009 #8274 Skrevet 28. desember 2009 Meld deg inn i ASA = anonyme sukkeravhengige
MarianneE Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #8275 Skrevet 28. desember 2009 Meld deg inn i ASA = anonyme sukkeravhengige Må bare spise opp sjokoladen min først.
janne84 Skrevet 28. desember 2009 #8278 Skrevet 28. desember 2009 Meld deg inn i ASA = anonyme sukkeravhengige Plass til flere medlemmer der?
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. desember 2009 #8279 Skrevet 28. desember 2009 Plass til flere medlemmer der? Her er det plass til alle
loffen Skrevet 28. desember 2009 #8280 Skrevet 28. desember 2009 Krysser fingrene for at du får jobben!
Fremhevede innlegg