Gjest ~Milla~ Skrevet 22. desember 2009 #8221 Skrevet 22. desember 2009 Sånt er det værste jeg vet, også lunsj klokken 17 da :dåne:
loffen Skrevet 23. desember 2009 #8222 Skrevet 23. desember 2009 Lunch klokka 1700? Wattafakk! :dåne:
Gjest Catwoman Skrevet 23. desember 2009 #8223 Skrevet 23. desember 2009 Innom med en god jul klem Håper du får en fin lille julaften. Beste julegaven min i år får jeg først om to uker - for da skal jeg på UL og se mini i magen
*Enigma* Skrevet 23. desember 2009 #8224 Skrevet 23. desember 2009 God jul, håper du og familien din får en fin julefeiring!
Lunalu Skrevet 23. desember 2009 #8225 Skrevet 23. desember 2009 God morgen, MarianneE! For en laaang liste du brynte deg på i går! Og jeg syntes JEG hadde lang liste.... skal sette meg ned og lage dagens TO DO nå - men der skal det stå mest koselige ting - som å pynte treet, pynte ferdig i huset, små rydde og vaske litt... Ønsker deg en nyyyydelig julefeiring - med masse god stemning, glede og latter! Stor juleklem fra Lunalu
MarianneE Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #8226 Skrevet 23. desember 2009 Innom med en god jul klem Håper du får en fin lille julaften. Beste julegaven min i år får jeg først om to uker - for da skal jeg på UL og se mini i magen :dåne: Det er ikke sant??? Så gøy!! *sende sms* God jul, håper du og familien din får en fin julefeiring! Tak, snill du! God morgen, MarianneE! For en laaang liste du brynte deg på i går! Og jeg syntes JEG hadde lang liste.... skal sette meg ned og lage dagens TO DO nå - men der skal det stå mest koselige ting - som å pynte treet, pynte ferdig i huset, små rydde og vaske litt... Ønsker deg en nyyyydelig julefeiring - med masse god stemning, glede og latter! Stor juleklem fra Lunalu Slike ting har jeg og på lista mi idag. Ble forresten ferdig med alt igår. Jeg slokna etter 2/3 av CSI, da var jeg sliten. Hadde t.om besøk av pappa innimellom alt og. Uansett, her er.... DAGENS TO-DO *Rydde *vaske opp *ta av sengetøy *henge dyner ut til lufting *henge gulvmatter ut *støvsuge *brette tøy *sette over ny vask *koke grøt *henge opp vask *vaske gulv *vaske bad *pynte til jul *levere i bhg *handle *fylle julestrømper *hente i bhg
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. desember 2009 #8227 Skrevet 23. desember 2009 Husk å puste mellom oppgavene
MarianneE Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #8228 Skrevet 23. desember 2009 Husk å puste mellom oppgavene Du mener vel hoste? har sittet oppe i natt og hostet meg blå nesten. Dyner er hengt ut i kulda i håp om at kanskje det kan hjelpe litt på... Nå skal jeg ta frem all driten som er under senga. Det er ikke småtterier, men det er godt å få vaska under der.
FrizzleSizzle Skrevet 23. desember 2009 #8229 Skrevet 23. desember 2009 Flinka! Ønsker deg en riktig god jul!
MarianneE Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #8230 Skrevet 23. desember 2009 Flinka! Ønsker deg en riktig god jul! Skryt, jo.... God jule til deg og, Frizzy!!! **** DAGENS TO-DO *Rydde *vaske opp *ta av sengetøy *henge dyner til lufting *henge ut gulvmatter til lufting *støvsuge *brette tøy *sette over ny vask *koke grøt *henge opp vask *vaske gulv *vaske bad *pynte til jul *levere i bhg *handle *fylle julestrømper *hente i bhg ...men nå: MAT!
Gjest Catwoman Skrevet 23. desember 2009 #8231 Skrevet 23. desember 2009 Det er ikke sant??? Så gøy!! *sende sms* Jupp Jeg er snart 17 uker, men føler meg ikke så veldig gravid endsa, har ikke noen særlig mage å skryte av enda heller - men jeg har fått svære pupper da. Og det er jo bare et pluss.
MarianneE Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #8232 Skrevet 23. desember 2009 Jupp Jeg er snart 17 uker, men føler meg ikke så veldig gravid endsa, har ikke noen særlig mage å skryte av enda heller - men jeg har fått svære pupper da. Og det er jo bare et pluss.
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. desember 2009 #8233 Skrevet 23. desember 2009 Kjære MarianneE. Titter innom for å ønske deg og din familie en riktig god jul Stor juleklem fra meg og Brumm.
Frigg Skrevet 23. desember 2009 #8234 Skrevet 23. desember 2009 Ønsker deg en god jul! Kos deg masse med familien
Gjest skorpio Skrevet 23. desember 2009 #8235 Skrevet 23. desember 2009 Ønsker deg og dine en riktig god jul!
MarianneE Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #8237 Skrevet 23. desember 2009 Takk for julehilsner! Her har det skjedd saker og timg siden sist! TheaM og jeg kom fra barnehagen, og da kommer samtidig svogerØ gående. Han sier det at hans bror og min nevøA satt oppe i stua. Jeg ble litt overrasket, det var liksom det siste jeg ventet, men greit nok. De viste jo hvor ekstranøkkelen var. Det viste seg da at bilen til søsterG og svogerØ hadde stoppet mitt i et kryss på hovedveien utenfor her. Det var da dynamoen som var gått til helvete. Så da kom Falken etter en stund, veldig festlig start på jula... Nå er det litt smårydding etter besøket, små rydding for jeg var så "smart" og pyntet med pyntesnø rundt noen lys, og det er det ei jente som har sansen for... Andrè er sein for han kjørte svogerØ, broren og nevøA hjem, pluss at han måtte innom Europris. Jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på nå. Legge på sengetøy og begynne og sloss med den store julepyntesken for å få den ut av kottet? :klø:
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. desember 2009 #8238 Skrevet 23. desember 2009 MarianneE 1 - 0 Julepyntesken! Tror du vinner kampen mot julepyntesken
captiva Skrevet 23. desember 2009 #8239 Skrevet 23. desember 2009 Ønsker deg og dine en riktig god jul
Fremhevede innlegg