Nótt Skrevet 21. desember 2009 #8201 Skrevet 21. desember 2009 Pakk deg godt inn når du nå beveger deg ut. Her er det ca -9 ute og jeg skal ikke ut i dag for å si det sånn. Du er ikke alene om å ha vært forkjølet i en evighet, men jeg har funnet ut at det er en kombinasjon av barnehagejobbing og temperatursvingninger. Håper du finner noe fint til deg selv. Jeg kjøpte julegave til meg selv på fredag, som jeg fikk pakket inn og som skal åpnes på julaften.
MarianneE Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #8202 Skrevet 21. desember 2009 Kaldt ute!!! -13 nå, loooovelly!!!! Det ble ikke noe rød Lindexgenser på meg. Prøvde den, men nei... jeg fant ut at den fremhevet bare det jeg har av mage og hofter, og det er strengt tatt det siste jeg trenger. Men... Zizzi svikter aldri! Så nå har jeg en lilla, glitrende kjolegenser jeg må pakke inn til juleaften. Veldig ikke-meg, veldig fin!! Har fått høre av svigerinneK at jeg kler meg så kjedelig (noe hun har litt rett i...) så jeg prøver nå å kjøpe meg klær som gjør meg glad, og det gjorde den kjolegenseren! Så da ble den lilla kjolegenseren og undertøy og en bukse på KappAhl. Skulle ha en CD av Godsmack og, men eneste de hadde var Faceless, og den har jeg fra før av. Jeg ville ha Awake. Tenkte også å kjøpe en bok til TheaM til jul, en bok om Miffy, men det var også utsolgt. Egentlig har jeg satt TheaM på fri i romjula, men jeg lurer på å endre det. Det betyr at hun blir hjemme i 2 uker og hun kommer til å kjede seg max! Kanskje er det bedre å spørre om å få det endret, så heller ringe å ta henne fri en dag om det passer seg slik? :klø: Får spørre i barnehagen når jeg henter henne. Nei, på tide å pakke ut matvarer osv som jeg bare har satt rett ned på stuagulvet her. Kan forresten fortelle at nesa ikke renner like mye som den gjorde igår- tror jeg...
Nótt Skrevet 21. desember 2009 #8203 Skrevet 21. desember 2009 Gratulerer med nye klær, er moro å kjøpe seg ting som gjør en glad.
Gjest Problematique Skrevet 21. desember 2009 #8204 Skrevet 21. desember 2009 Så deilig med nye klær! Jeg synes forøvrig ikke du har vært kjedelig kledd når jeg har sett deg, men det er nå så.
vidvandre Skrevet 21. desember 2009 #8206 Skrevet 21. desember 2009 Hei på deg! *check in* Fin dagbok. Har ikke lest hele men
MarianneE Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #8207 Skrevet 22. desember 2009 Er oppe og steller øyet mitt og finner frem mine *urk* gamle litt store briller. Har tatt ut linsene, for jeg har et normalt og ett rødt, litt rennende øye. Heldigvis hadde jeg øyesalve liggende så jeg har fått tatt det tidlig, men jeg er sååå styyyyygg med briller!! Brillene er ca 18 år gamle, og... vel egentlig er det vel ikke noe galt med dem, jeg bare føler meg så lite pen for å si det slik. Alt er rart. Det ser ut til at laptoppen min (som er en 9" miniPC) har krympet, og tastaturet buler mot meg på midten. Alle ting har blitt mindre og tatt en merkelig oval form. Det går seg til om noen dager, men det er bare kjipt!! Har prøvd å bestille fra Lensway men der får jeg bare svar om at det er oppstått en tekninsk feil. Så da får jeg ringe da, når de åpner kl. 8. **** Ellers hadde vi strømbrudd her igår i tre timer med -15 ute. Det var en intakssikkring som var gått sa de som kom fra strømselskapet. Andrè sin mormor som bor i etasjen under oss hadde ingen strøm, vi hadde 30% ca, men kunne ikke bruke noe pga et eller annet. Også jeg som skulle steke det siste brettet med rundstykker. Så da var det plenty med levende lys og varme fra vedovnen som sørget for at hadde det ganske kos. Bare synd at vi måtte ta med hu gamla under med opp, så vi fikk liksom ikke utnyttet situasjonen.
MarianneE Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #8208 Skrevet 22. desember 2009 DAGENS TO-DO! *Brette sammen og legge vekk tørre klær *Sette over en klesvask *henge opp klesvask *Ringe Lensway for å bestille linser *oppvask *Rydde *Hente ved *Julebøker *Soverommet -ihvertfall det som er mitt, har gitt beskjed til Andrè om at jeg vasker ikke en eneste ting inne på det rommet om han ikke rydder sitt først. *Tørke støv ekstra nøye i hele leiligheten *Handle *levere i barnehagen *hente i barnehagen *bake cookies *Juletre *Vaske trappa :dåne: Vi ble bra forsinka igår pga strømmen som forsvant, ergo mer å gjøre idag! Men, det var litt mye på den lista....
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. desember 2009 #8209 Skrevet 22. desember 2009 ~~~~~~ Sender masse ståpå vibber ~~~~~~
Nótt Skrevet 22. desember 2009 #8210 Skrevet 22. desember 2009 Om brillene dine er så gamle burde du kanskje kjøpe deg nye briller til slike nødsituasjoner som nå, kan være veldig greit å ha liggende. Håper dere kommer gjennom alt dere skal ha gjort i dag.
MarianneE Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #8211 Skrevet 22. desember 2009 Om brillene dine er så gamle burde du kanskje kjøpe deg nye briller til slike nødsituasjoner som nå, kan være veldig greit å ha liggende. Håper dere kommer gjennom alt dere skal ha gjort i dag. Ja, jeg ønsker meg nye briller slik at jeg kunne byttet på briller/linser men det er litt dyrtfor å si det sånn. Men, det er en plan om anskaffelsen for å si det sånn!
MarianneE Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #8212 Skrevet 22. desember 2009 DAGENS TO-DO II *Brette sammen og legge vekk tørre klær *sette over klesvask *Henge opp vask *ringe lensway *oppvask *Rydde *hente ved *julebøker *soverommet *tørke støv *handle *levere i bhg *hente i bhg *bake cookies *juletre *vaske trappa *Vinmonopolet *Stryke duker *Ta medister deig opp av frysa *pakke inn julegave til megselv Har hatt besøk av broder'n en liten tur. Er og snart ferdig med å tørke støv. Føles som om jeg ikke har gjort en dritt tiltross for at timene har gått...
Gjest Rekaaa Skrevet 22. desember 2009 #8214 Skrevet 22. desember 2009 Flinking! Send over litt energi, her skal jeg egentlig sortere og rydde klesskapet.. Men jeg sitter og tegner klesskapet i word og deler det inn etter hvor jeg har forskjellig type klær..
MarianneE Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #8216 Skrevet 22. desember 2009 Synes du er flink jeg Takker, bukker, nikker og neier!! Flinking! Send over litt energi, her skal jeg egentlig sortere og rydde klesskapet.. Men jeg sitter og tegner klesskapet i word og deler det inn etter hvor jeg har forskjellig type klær.. Å, det hørtes igrunn gøy ut! Vi kan bytte.....? Masse stå-på-vibber! DAGENS TO-DO LISTE III *Brette sammen og legge vekk klær *Sette over klesvask *henge opp klesvask *ringe Lensway *oppvask *Rydde *hente ved *Julebøker *soverommetAndrè skal rydde sine ting først! *tørke støv *Handle *levere i barnehagen *hente i barnehagen *bake cookies etter TheaM har kommet hjem *sage av nederste del av juletreet *vaske trappa *vinmonopolet Andrè tar det siden han har bil *stryke duker *ta medisterdeig opp av fryseren *pakke inn julegaven min **** Egentlig er jeg sur. I to mnd har svigerinneK snakket om en juletapas lunvh 2. juledag. Lunch, lunch og lunch har hun snakket om. Derfor har vi bedt pappa hit på kveldsmat kl 18, og han har takket ja. Så skriver da svigerinneK på Facebook til meg (hater å få invitasjoner på Facebook, ring eller send en sms for f... )at det blir da juletapas hos dem kl 17, jepp, lunch kl 17!!! What the fuck! Vi har jo bedt pappa og sagt at vi kommer, hva er poenget med å flytte klokkeslettet sånn? *bytter jeg dag med pappa til 1. juledag istedet, og håper at han kan? *sier vi at vi ikke kan allikevel til S&K fordi pappa kommer? Føkk&faen!
Gjest Problematique Skrevet 22. desember 2009 #8217 Skrevet 22. desember 2009 Jeg ville prøvd å bytte dag med faren din først, tror jeg.
mia83 Skrevet 22. desember 2009 #8218 Skrevet 22. desember 2009 Har hatt dagbok lenge du gitt! Jeg ville også prøvd å bytte med faren din først. Synes det høres rart ut at en lunsj skal være kl 17...
MarianneE Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #8219 Skrevet 22. desember 2009 Da er det byttet dager med pappa. Faen, føler meg som en dust. Ikke at jeg er dust, det er det to andre som er.... På tide og ta 2 min med rydding og dermed hente Schnupps i bhg.
mia83 Skrevet 22. desember 2009 #8220 Skrevet 22. desember 2009 Da er det byttet dager med pappa. Faen, føler meg som en dust. Ikke at jeg er dust, det er det to andre som er.... På tide og ta 2 min med rydding og dermed hente Schnupps i bhg. Jeg synes ikke det er du som er dust. Du står jammen på i dag! Er vel siste innspurt nå før julefreden senker seg?
Fremhevede innlegg