Nótt Skrevet 19. desember 2009 #8181 Skrevet 19. desember 2009 Tusen takk for selen og leken til vesla.
MarianneE Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #8182 Skrevet 19. desember 2009 Er i ferd med å utføre et eksperiment her; Kan en boks Smirnoff Ice kurere forkjølelse?
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. desember 2009 #8183 Skrevet 19. desember 2009 Hmm interessant.... virket det?
Gjest Catwoman Skrevet 20. desember 2009 #8184 Skrevet 20. desember 2009 Funket det? Jeg har tro på jegermaister som sånn forkjølelsedreper jeg
MarianneE Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #8185 Skrevet 20. desember 2009 Nope, det virket ikke. Nå er vi forkjølte alle sammen. Men, Andre har stått først opp i dag, og det va deilig å ikke måtte opp før klokka var over 8. 8 føles som 12 med småbarn i huset.... Idag er det juletrehogst som står på dagsplanen. Koselig!
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. desember 2009 #8186 Skrevet 20. desember 2009 Så koselig med eget hugget juletre
MarianneE Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #8188 Skrevet 20. desember 2009 Så koselig med eget hugget juletre Kjempe koselig! Vi reiste avgårde med pølser i sekken og kakao på termos sammen med min søster og familien hennes. Bare 5 min kjøring fra oss så det var ikke langt. Det har kommet litt snø denne uka så alle tre ungene var i fyr og flamme over det hvite vidunderet på bakken. Vi fant kjapt en fiiin edelgran som vi sagde ned og min nevøA sin store begeistrelse. Etterpå grillet vi pølser og drakk medbragt kakao før det hele ble avluttet med en ridetur på ponny for nevøA og TheaM. Var der nesten 2 timer, og det var helt grei varighet, ordentlig koselig var det! God jul til deg, André og TheaM! Søte du da! God jul til deg og! **** Tidligere denne uka skrev jeg om mobilen til svigerinneK som jeg skulle kjøpe av henne. Det endte med at jeg leverte den tilbake igår. Jeg syntes den var tungvindt å bruke, klønete siden jeg måtte bruke en pinne på den for den manglet tastatur. Så, siden jeg ikke hadde fått betalt henne enda gav jeg henne mobilen tilbake igår. Dæven å sur hun ble! Men helt ærlig, jeg gidder ikke måtte betale henne for en mobil jeg egentlig ikke vil ha! Og... så lenge jeg ikke hadde betalt henne kan jeg ikke se at det skal gjøre så mye å levere den tilbake. Uansett.... det endte med at snille, snille mannen min tok meg med til Expert og sa at nå finner vi en ny mobil til deg! Så nå er jeg stolt eier av ny Nokia5130. Fiiiine mobilen!
Gjest skorpio Skrevet 20. desember 2009 #8189 Skrevet 20. desember 2009 Grattis med ny mobil! Er det ikke moro? Hehe.. Jeg elsker å bli kjent med nye duppeditter! Hørtes ut som en koselig dag dere har hatt
loffen Skrevet 20. desember 2009 #8191 Skrevet 20. desember 2009 Grattis med ny mobil! Ble hun sur? Hun kan selge den på Finn!
MarianneE Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #8192 Skrevet 20. desember 2009 Grattis med ny mobil! Er det ikke moro? Hehe.. Jeg elsker å bli kjent med nye duppeditter! Hørtes ut som en koselig dag dere har hatt Jeg er ikke noe sånn duppe-dings-freak, men jo... ny mobil er gøy! Men, jeg er ikke sær på slikt, det jeg krever er sms, mms, kamera, kalender.... ja, det er det. Det var litt derfor jeg ikke ble venner med svigerinneK sin mobil, den var for tekninsk for meg. Har lite interesse for avanserte dingser. Han er nå god da! For meg er han verdens beste!! I morra er det faktisk 13 år siden vi møttes. 13 år altså, det er lenge det... Grattis med ny mobil! Ble hun sur? Hun kan selge den på Finn! Jepp, hun ble sur fordi hun mente hun tapte 600 kr fordi hun valgte å selge den til meg istedet for en arb.kollega. Men, når hun sitter og sier at det å tjene 400.000kr i året er lite penger, da har du f meg råd til å tape 600kr.... **** Husets nybadede 2åring er i seng. Hun hoster, og hoster og hoster igjen. Det er så jeg lurer på om hun har kikhoste, selvom hun er vaksinert mot det da... Neida, hun har ikke kikhoste men man kan begynne å lure. Nå har hun sovnet, stakkars liten. Hun er nok sliten av å hoste masse.
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. desember 2009 #8194 Skrevet 20. desember 2009 Uffa dakar TheaM... er så fælt når disse smårollingene er syke. Håper det ikke er noe alvorlig. Grattis med ny mobil, elsker nye duppedingser
Lunalu Skrevet 20. desember 2009 #8195 Skrevet 20. desember 2009 Oh! Ny mobil - gratulerer!!! Myyye bedre med en ny, som man liker - enn å føle at en må kjøpe en brukt som en ikke liker! Kan egentlig ikke skjønne at hun skulle bli så sur, hun kan jo bare selge den til noen andre da - og tjene 600 kr på det...he he Det hørtes kjempekoselig ut å dra på hugge juletretur. Så fine minner en kan ta vare på! Ønsker deg en nydelig kveld - og en flott uke. snart juuuuuuul!!!!
Nótt Skrevet 20. desember 2009 #8196 Skrevet 20. desember 2009 Så koselig med juletrehogst. Teite svigerinneK som ble sur fordi du ikke ville ha telefonen allikevel. Må da være lov å ombestemme seg etter å ha prøvd den, når man kjenner vedkommende som selger. God bedring til TheaM.
MarianneE Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #8197 Skrevet 21. desember 2009 Stakkars lita! Jepp, det er bare fælt, fælt og atter fælt når det feiler barna noe! Men, nå begynner jeg å bli lei, nå har det vært forkjølelse i huset her i *tenke* 5 uker. Nå hadde det vært fint og fått driten ut av huset!! Uffa dakar TheaM... er så fælt når disse smårollingene er syke. Håper det ikke er noe alvorlig. Grattis med ny mobil, elsker nye duppedingser Jeg liker og slike duppedingser, men spill på mobilen (med unntaket av kabal) er noe jeg driter i. Men, den nye mobilen min har guitar hero.... *hekta* Oh! Ny mobil - gratulerer!!! Myyye bedre med en ny, som man liker - enn å føle at en må kjøpe en brukt som en ikke liker! Kan egentlig ikke skjønne at hun skulle bli så sur, hun kan jo bare selge den til noen andre da - og tjene 600 kr på det...he he Det hørtes kjempekoselig ut å dra på hugge juletretur. Så fine minner en kan ta vare på! Ønsker deg en nydelig kveld - og en flott uke. snart juuuuuuul!!!! Juletreturen var koselig, vi fikk tatt noen fine bilder av de tre ungene som satt fint ved siden av hverandre med pølse i ene hånda og kakao i den andre. Og ikke minst, bilder av TheaM som satt på ponnien. Hun så slik ut: Så koselig med juletrehogst. Teite svigerinneK som ble sur fordi du ikke ville ha telefonen allikevel. Må da være lov å ombestemme seg etter å ha prøvd den, når man kjenner vedkommende som selger. God bedring til TheaM. Ja, altså jeg mener det må være lov siden jeg ikke hadde betalt henne. Jeg ville aldri gått tilbake og krevd igjen pengene, så ikke skjønner jeg at det er noe å bli sur for men... hennes problem! **** Gud, jeg er lei av å være forkjølt! Host, host og nesa lever sitt eget liv. Jeg føler meg helt blank i ansiktet, sprukne lepper, sår i øynene og puster og peser for ingenting. Men formen ellers er bra, så det er håp! Men, jeg føler meg voldsomt sexy kan dere tro.... Og sånn er vi hele gjengen, veldig familievennlig! Idag skal TheaM i barnehagen for første gang på en mandag, hun har jo normalt hatt fri på mandager. Egentlig har jeg lurt på å ta henne fri idag pga forkjølelsen, men hun skal ha fri romjula, og jeg må ha henne der idag så jeg får gjort det siste som står igjen før det kan bli jul. B.la må jeg til byen og kjøpe en julgave til meg selv *kremt* Jeg har kjøpt det som er å kjøpe før jul, betalt det som er av regninger... og jeg har 2000 kr igjen på kontoen. Da tror jeg det blir enten en rød strikket genser fra Lindex jeg så for en mnd siden som jeg bare ikke klarer å få ut av hodet. Eller en jakke fra Zizzi som er på halv pris. Eller begge deler? Også trenger jeg en BH, og en CD med Godsmack, og duftlys, og.... Unnskyld, men kan noen gi meg mer penger? Fremdeles gjenstår baking av rundstykker (skulle gjøre det igår, men hadde ikke melk nok til baking og frokost), cookies, innkjøp av julestrømpegodt og...eh...ja, det er det! Snart jul, jenter! Jeg kjenner jeg får sommerfugler i magen...
Gjest Purple Haze Skrevet 21. desember 2009 #8198 Skrevet 21. desember 2009 Kjøp masse fint til deg selv i julegave, MarianneE - fordi du fortjener det! God bedring til hele gjengen, og ha en fin mandag
MarianneE Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #8199 Skrevet 21. desember 2009 Kjøp masse fint til deg selv i julegave, MarianneE - fordi du fortjener det! Se det likte jeg!
MarianneE Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #8200 Skrevet 21. desember 2009 Ta 5 minutters rydding av leiligheten også er det å pakke seg inn og gå over til byen. -15 grader ute, og jeg skal gå over til byen. Det kommer til å bli jævlig kaldt over brua!! :fryser:
Fremhevede innlegg