Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja fytterakkern så kald og fæl den vinden har vært i dag!

Forresten, betaler du kontant på bussen ut til jobb? Du burde skaffe deg sånn verdikort! Det er som et slags klippekort, men det er elektronisk. Du fyller på det så mye du vil (min. 100 kr), så får du 25% rabatt på hver reise. Så når du da reiser to soner ut til jobb, betaler du 25.50 pr tur, istedet for 34! Masse penger å spare, om man ikke reiser nok til å ha månedskort :jepp:

Det viste jeg ikke.

Takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:nisselue:

Vi så 21-Nyhetene på TV2 istad, et innslag om Mette Marit som har besøkt innsatte i fengsel.

Det var da et intervju med en innsatt

Da ble Andrè stille før han lo høyt, og utbrøt; Fy f... han der har jeg jobba med!!!

:fnise: :fnise:

Forøvrig er julegavene pakket inn, med unntak av to, de er så store (en CD hylle på 2 meter samt tavle/whiteboard på stativ) så de pakkes inn når de skal leveres, for de står i kjelleren.

Eneste som står igjen til jul unntatt vasking og pynting er baking av coockies og glutenfrie rundstykker.

Også må jeg lage ny sammenplanting av svibler.

Med hjelp fra TheaM spratt den ene svibelen opp av skåla og ned på gulvet.

Jepp, hun røsket hele greia opp...

:nei:

Skrevet (endret)

Måtte si fra meg mellomvakta idag, det var kjedelig.

Kjenner at det hadde ikke gjort noe om jeg hadde reiste kjenner jeg, men det er nå.

Det føltes ikke sånn da jeg måtte ta bestemmelsen 6.30 i morges.

Skal heller bake rundstykker hjemme.

Gjøre noe fornuftig! :tommel:

Etter å levert ei lita nissejente i barnehagen idag gikk jeg nedom butikksenteret.

Jeg måtte huske å:

*handle matvarer

*løse inn migreneresept

*kjøpe ibux og paracet

*sende julekort.

Jeg presterte å:

*handle matvarer

*røske med meg no småtterier fra Nille

*kjøpe blomster.

:roll: :roll:

Endret av MarianneE
Skrevet (endret)
Etter å levert ei lita nissejente i barnehagen idag gikk jeg nedom butikksenteret.

Jeg måtte huske å:

*handle matvarer

*løse inn migreneresept

*kjøpe ibux og paracet

*sende julekort.

Jeg presterte å:

*handle matvarer

*røske med meg no småtterier fra Nille

*kjøpe blomster.

:roll: :roll:

Beklager at jeg :fnise:, men det der hørtes veldig kjent ut du. ;) Like irriterende hver gang det skjer en selv

Endret av *Enigma*
Skrevet

Bare å le litt av meg det.

Ler sjøl og, jeg...

Skrevet
Bare å le litt av meg det.

Ler sjøl og, jeg...

Det bare er så utrolig typisk meg. Jeg kan til og med skrive liste, og likevel glemme det jeg egentlig skal. Godt å høre at jeg ikke er den eneste. ;)

Skrevet

Kjenner meg også igjen der gitt... må ha med meg en lapp når jeg skal ut nå, elelrs husker jeg knapt hva jeg dro ut for ;)

Skrevet

Godt det bare ikke er jeg som ikke husker hva hukommelse er....

:fnise:

Har en liten juleopprydding i heimen.

Jaggu var ikke det nødvendig, gitt...

Rundstykkebaking er utsatt til i ettermiddag slik at TheaM kan få være med, hun synes det er kjempe gøy å være med på kjøkkenet og bake.

Skrevet

Jeg ble alltid plassert ved siden av mamma på kjøkkenbenken og hjalp til, etter fri vilje selvfølgelig ;), da jeg var liten... gode minner :)

Gjest Problematique
Skrevet
:fnise: Det skal ikke være lett alltid å huske hva man skal ha! Gjør det støtt og stadig jeg også :fnise:
Skrevet

Hvis noen der ute hørte en slags svoooosssjjjj.... lyd, så var det bare jeg som besøkte nettbanken.

Du verden som penger kan renne ut av en konto...

Skrevet

Den lyden kjenner vi godt.

Jeg har aldri brukt så my penger i desember som i år. :roll:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Bare innom for å ønske deg god helg.

Jeg skal lage meg en sånn to-do-list i kveld.

Skrevet

Jeg og venninnene ha avtalt at i år dropper vi venninnejulegaver, så da det plutselig lå en hentelapp i postkassa fra ei venninne ble jeg litt irritert.

Jeg trodde ikke vi skulle kjøpe noe, og jeg har ikke noe til henne!

Aldri om jeg rekker å finne noe, sende det og ha det framme til julaften!

:sur:

Pokker at noen ikke holder seg til slike avtaler noen ganger...

-12 ute, jævlig kaldt når man bor langs kysten!

-12 og fuktig, iskald luft fra elva... :fryser:

Ellers er formen litt :forkjola:

Skrevet

Så irriterende!

Jeg og en venninne ingikk samme avtale i år, men jeg sendte to lypsyler til datteren hennes som jeg hadde lovt. (De er fra Sverige, så de får ikke kjøpt) Håper ikke de tror det er julegave. :ler:

Skrevet (endret)

:sur:

Jeg er SUR!

Allerede...

Igår kveld da klokka var 21.15 fant Andrè ut at han skulle bort til en kammerat for biljard i kjelleren og litt øl.

Så da reiste han.

Han skulle være hjemme før midnatt, men da klokka var 0.30 gikk jeg og la meg, fremdeles uten mannen hjemme.

Så gjett, bare gjett, hvem som ble vekket kl 6 av en lysvåken jentunge.

Jo, det var meg.

Så her sitter jeg, grise forkjøla, og det er vondt å puste or jeg hr vondt halsen.

Tenk, bare forbanna TENK om han... om han....

:slåss: :slåss: :slåss: :slåss: :slåss:

:angry:

Endret av MarianneE
Skrevet (endret)

Uffa... først... Masse god bedring sendes din vei, håper du blir frisk og rask til julaften :klem:

Dumme mannen :slåss: Er ikke alltid de tenker vet du....

Endret av ~Milla~
Gjest Purple Haze
Skrevet

God bedring :klem:

Håper dagen din tar seg kraftig opp! Mot dumme mannfolk har jeg ingen råd, de er bare sånn de er ;)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...