MarianneE Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #8141 Skrevet 15. desember 2009 DAGENS TO-DO *Rydde Når blir man egentlig ferdig med det? :klø: *lage ferdig druesalat *vaske opp *frisøren *handle inn for to dager *sende pakke til Nòtt *pakke inn julegaven til mormor *sy ferdig strieposer *løse inn resept på apoteket- glemte det...
MarianneE Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #8142 Skrevet 15. desember 2009 Ferdig med alt jeg skulle gjøre. Nå skal jeg hente i barnehagen. *Begynner å bli klar for jentejulebord i kveld*
LekeHusmor Skrevet 15. desember 2009 #8143 Skrevet 15. desember 2009 (endret) hvordan ble håret?! Endret 15. desember 2009 av LekeHusmor
Gjest Problematique Skrevet 15. desember 2009 #8144 Skrevet 15. desember 2009 Håper du koser deg i kveld!
MarianneE Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #8145 Skrevet 16. desember 2009 hvordan ble håret?! Joda, søstr mi utbrøt flere ganger i løpet av kvelden igår; Herregud, jeg kan bare ikke tro hvor fin du er på håret asså! Og jeg ble fornøyd sjøl, så jo... I look so good!!! Håper du koser deg i kveld! Kvelden var bra! Vi hadde alle med litt mat hver. Så vi hadde tilslutt: *Scampi i skinke -godt *fikner rullet inn i bacon -IKKE godt *lefserull -spiste ikke grunnet gluten *kjøttboller -helt OK, ikke mer enn det *marinert kylling -godt *brød -godt *salte poteter -godt *aioli -godt *tzatziki -godt *mix av yoghurt naturell og hvitløk -godt Var hjemme til midnatt, og har sovet 4 timer i natt, så dette blir en fiiiin dag og jobbe på! Skal ha tidligvakt i morra, da begynner jeg kl 7. :dåne: Det betyr at jeg må opp kl 5... På en annen side, ikke no probkem, er jo alltid våken da uansett. Fikk meg ny mobil igår. SvigerinneK kjøpte seg iphone for et par uker siden, og siden min mobil er i ferd med å innta evige jaktmarker kjøpte jeg hennes "gamle" En NOKIA med touchscreen, så så veldig gammel er den ikke. Nei, får få i meg frokosten ferdig og komme meg avgårde snart.
Gjest Purple Haze Skrevet 16. desember 2009 #8146 Skrevet 16. desember 2009 Så mye deilig mat på julebord, skjønner at det var en suksess! Og ny frisyre og ny mobil - deilig med noen fornyelser Ha en fin dag!
FrizzleSizzle Skrevet 16. desember 2009 #8147 Skrevet 16. desember 2009 Håper du koste deg! Og det sier du vel i grunnen at du gjorde Maten hørtes god ut, den. Gratulerer med fin på håret og ny mobil!
Gjest Problematique Skrevet 16. desember 2009 #8149 Skrevet 16. desember 2009 Gleder meg til å se deg med den nye frisyren! Håper du koser deg på jobb!
LekeHusmor Skrevet 16. desember 2009 #8151 Skrevet 16. desember 2009 vil se bilde av deg!! klippet du deg sånn som på det bildet jeg la ut? så utrolig tøft!
MarianneE Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #8153 Skrevet 16. desember 2009 Fy og faen, jeg er sliten. Ungene på jobben har vært ekstatiske idag, selv de som jobber der fast lurte på hva i alle dager som hadde skjedd. Og det er KALDT! Var ute i rett i overkant av en time, -5 og vind og snø... fy faen som jeg frøys! I morra skal jeg være litt bedre forberedt, skjønner ikke helt hvor jeg var i morges da jeg pakket veska mi. I morra skal jeg ta med meg lue, skjerf og votter for å si det sånn... Føler jeg har frosset i et døgn nå. Da jeg fikk gå fra jobben var klokka blitt 16.40 og jeg skulle ta 16.50 bussen, men den kom aldri. Så der stod jeg og frøys og ventet i 25 min på bussen mens jeg bare tenkte at nå kunne jeg vært hjemme med TheaM istedet. Tilbake i byen traff jeg TheaM og Andrè i byen og vi kjøpte julegave til broder'n. Var ikke hjemme før kl 19. I morra skal jeg på tidligvakt og må gå hjemmefra 6.20 :dåne: Så, siden natta bestod av ca 3 timer med søvn er det snart natta. Gjesper så jeg blir sprø.... :søvn:
Frigg Skrevet 16. desember 2009 #8154 Skrevet 16. desember 2009 Slik er det å ha tidligvakt. Men da er man tidlig ferdig da Jeg har kost meg masse med vaktene mine denne uka, for jeg har gått førskolelærervakter første gang på maaaange måneder. Og det er så tidlig å kunne gå fra jobb kl 13.30 når man har tidlig Håper du får en fin dag på jobb i morgen
loffen Skrevet 16. desember 2009 #8155 Skrevet 16. desember 2009 Du må da ha på lue og votter MarianneE!
MarianneE Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #8156 Skrevet 17. desember 2009 Slik er det å ha tidligvakt. Men da er man tidlig ferdig da Jeg har kost meg masse med vaktene mine denne uka, for jeg har gått førskolelærervakter første gang på maaaange måneder. Og det er så tidlig å kunne gå fra jobb kl 13.30 når man har tidlig Håper du får en fin dag på jobb i morgen jepp, slik er det å ha tidligvakt. Jeg er ferdig 14.45 og det er litt deilig. Da er jeg i byen seinest 15.30 og kan gå over brua og opp og hente i barnehagen. TheaM kom forresten fra barnehagen igår med en pose med julegaver hun hadde laget. Til mamma og pappa fra TheaM samt julekort hun hadde laget Kjempe søtt! Du må da ha på lue og votter MarianneE! Jada, har lagt det fram nå, så jeg skal gjøre mitt beste på å ikke fryse så idag. Bare håper den planlagte nissefesten blir inne og ikke ute siden det er meldt -9, snø og kuling.... Frokost så tidlig som dette føles forresten litt naturstridig.
Frigg Skrevet 17. desember 2009 #8157 Skrevet 17. desember 2009 Jeg er glad at vi skal ha nissefesten vår inne i morgen, for det er meldt -11 her i morgen. Var egentlig planlagt å ha den ute, men vi gikk heldigvis bort fra det. Kos deg med nissefest i dag da
Gjest Problematique Skrevet 17. desember 2009 #8158 Skrevet 17. desember 2009 Det ble hvertfall sol og fint vær, selv om det er kaldt!
MarianneE Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #8159 Skrevet 17. desember 2009 Jeg er glad at vi skal ha nissefesten vår inne i morgen, for det er meldt -11 her i morgen. Var egentlig planlagt å ha den ute, men vi gikk heldigvis bort fra det. Kos deg med nissefest i dag da Det ble nissefest inne gitt. Det ble for kaldt å ha det ute. Ikke at jeg fikk være med på det. Jeg har hostet litt i ei ukes tid, og arbeidsdagen startet med at jeg spydde slim i en vask fordi jeg hostet... Da klokka var 10.30 bad de meg rett og slett om å reise hjem. Litt letta, men faen asså.... Jeg ville være der, jeg har jo fått tre vakter på rappen, og får da bare halvannen. Halvannen vakt betyr også halvannen lønn På bussen til byen var jeg så "heldig" at jeg havnet ved siden av en som drakk øl og stjal avisene som er til utlån... Lucky me... Det ble hvertfall sol og fint vær, selv om det er kaldt! Pøh... Det er vel ikke kaldt! Bare -7 hos oss. Gikk over brua jeg, og trodde ansiktet mitt skulle dette av. Den iskalde vinden fra elva.... Hente i barnehagen om halvannen time. Hva skal jeg gjøre fram til det?
Gjest Problematique Skrevet 17. desember 2009 #8160 Skrevet 17. desember 2009 Ja fytterakkern så kald og fæl den vinden har vært i dag! Forresten, betaler du kontant på bussen ut til jobb? Du burde skaffe deg sånn verdikort! Det er som et slags klippekort, men det er elektronisk. Du fyller på det så mye du vil (min. 100 kr), så får du 25% rabatt på hver reise. Så når du da reiser to soner ut til jobb, betaler du 25.50 pr tur, istedet for 34! Masse penger å spare, om man ikke reiser nok til å ha månedskort
Fremhevede innlegg