Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Og jeg sier selvfølgelig at den ekte julebrusen er den fra Lillehammer og Hamar *lokalpatriot*. :jepp:

Sånn er det bare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig!!!! Sitter her og smier på deres vegne!!!! BIG HAPPY SMILE!!!

Skrevet
Så utrolig deilig!!! :bolledeig:

Så herlig!!!! Sitter her og smier på deres vegne!!!! BIG HAPPY SMILE!!!

Hurra! Så herlig MarianneE!! :bolledeig:

:klem:

:Hehe:

Vi er litt på det stadiet at vi lurer på hva vi skal bruke alt på.

Det går en del til nedbetaling av kredittkortet.

Jeg liker ikke kredittkort, men det var fint å ha den gangen TVen gikk til helvete og slike ting, og kreditt grensa er på 30.000 og vi har aldri nærmet oss den.

Ja, jeg føler jeg må forsvare at vi har et kredittkort.

Men det er fordi jeg føler at kredittkort egentlig er noe av det værste som finnes. :sjenert:

Men... det går da en del til nedbetaling der, også lurer vi på å sette 10.000 på sparekontoen som nå inneholder ca 100 kr...

Da har vi fremdeles en hel del igjen.

Lurer på om jeg skal legge inn et forslag om å kjøpe oss en ny seng. :klø:

Uff, jeg føler meg blærete, litt sån "se hva vi har fått..." men jeg er egentlig ikke sånn.

Det er bare det at for 2 uker siden satt vi og lurte på om vi måtte låne penger for å ha råd til julegaver.

Nå klarer vi oss plutselig.

Nå kan vi gi TheaM det hun trenger.

Jeg er bare så utrolig letta.

:biggrin:

Så... dagen idag...

Skal levere i bhg, så innom svigermor med Andrè sine julegaver (de er trygge hos dem, men ikke her..) og så treffe venninneA på Tullis i Skien for frokost kl 10.

Etter det er det i butikken og handle det jeg trenger for å bake rundstykker som skal i fryseren i påvente av jul...

:)

Skrevet

Synes ikke du virker blærete i det hele tatt når det gjelder de pengene. Å betale ned kredittkortgjeld, sette av 10.000 på sparekonto og ny senge høres ut som veldig gode planer.

Ha en fin dag. :klem:

Skrevet

Blærete er det virkelig ikke. Nå har dere levd på veldig lite penger, og de pengene dere har fått nå er jo deres!

Men hvorfor tenker du på hva du skal bruke dem på? :klø:

Man trenger jo ikke å bruke dem opp :fnise: Og jeg blir veldig glad når du sier at dere skal sette inn så mye på sparekontoen. Er det noe alle burde gjøre, så er det å sette inn et bestemt beløp inn på sparekontoen hver måned ;)

En av grunnene til at jeg og kjære kan dra til Thailand nå i februar er jo pga at vi har en del på sparekontoen ;)

Håper du får en fin dag :klemmer:

Skrevet
Synes ikke du virker blærete i det hele tatt når det gjelder de pengene. Å betale ned kredittkortgjeld, sette av 10.000 på sparekonto og ny senge høres ut som veldig gode planer.

Ha en fin dag. :klem:

Ja, det er det fornuftige å gjøre.

:jepp:

Godt å høre at jeg ikke oppfattes som blærete, forresten...

Men hvorfor tenker du på hva du skal bruke dem på? :klø:

Man trenger jo ikke å bruke dem opp :fnise:

Det er ikke det at de skal brukes opp, men vi har sittet og pratet om hva kunne brukt dem på.

Litt sånn... blar i reklame for nye TVer og se, den kan vi kjøpe tre av!. Jeg kjenner hodet går litt i spinn av tankene på hva de kan brukes på, men Andrè er den som er fornuftig og holder igjen.

Jeg har fått lov til å bestille meg time hos frisør ihvertfall.

Men, vi har lyst at pengene skal vare, og da nytter det ikke bruke dem opp med en gang.Betale ned gjeld og spaekontoen tenker jeg. :tommel:

Uff, jeg må brette opp ermene her og ta i et tak med husarbeid.

Å.. som det frister! :ironi:

Skrevet
Jeg har fått lov til å bestille meg time hos frisør ihvertfall.

Men, vi har lyst at pengene skal vare, og da nytter det ikke bruke dem opp med en gang.Betale ned gjeld og spaekontoen tenker jeg. :tommel:

:tommel:

Skrevet

Hallo i luken! (luke nr 9 i dag, vet du!). Beklager at jeg har falt av lasset i det siste. Har litt tekniske problemer. Nå skal jeg skrive en hilsen først og SÅ skal jeg lese hva som har skjedd, men jeg skjønte såpass som at det var gode nyheter på pengefronten! Happy for ya! :jepp:

Skrevet
Hallo i luken! (luke nr 9 i dag, vet du!)

:hoho:

Så bra!

Gjest Problematique
Skrevet

Ny seng syntes jeg dere burde spandere på dere altså Marianne! Nå som dere har penger til det. Så slipper dere seng som knekker i hytt og pine. Er det en ting dere fortjener, så er det en ny seng altså.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ny seng er jo rett og slett en investering! I søvn, romantikk og :humpe: . Sånt kan ikke måles i penger altså ;)

Skrevet

Jeg tenkte det samme som Frigg. Hvis det ikke er noe dere trenger å bruke penger på nå, så for all del, spar dem! Det kan jo komme dårligere tider igjen. Det er selvfølgelig lov å bruke litt ekstra og skjemme seg bort litt, men jeg ville spart så mye jeg kunne.

Skrevet

TheaM og jeg har bakt tre brett med rundstykker.

Super stess og bake med henne noen ganger, alt skal oppi bollen uansett hva det er.Fikk reddet det meste så det gikk da på et vis.

Ellers prøver jeg å få rydda, men i kveld er det akkurat som om jeg får rydda vekk kun 75% prosent uansett hvor hadt jeg prøver.

:forvirret:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Jeg titter innom her på Kg, men dagene er travle og mye som skjer.... Så legger igjen en stor :klemmer: til deg i farten ut igjen :)

Skrevet

:nisselue:

Jeg titter innom her på Kg, men dagene er travle og mye som skjer.... Så legger igjen en stor :klemmer: til deg i farten ut igjen :)

Skjønner hva du mener, det er sånn jeg har det og. :fnise:

Idag et å besøke venninneT og datteren MS (hurra for MS som blir 3 idag :blåse: ) på formiddagen, og så er det nissefest i Åpen Bhg i ettermiddag. :nisse:

Lurer på om jeg skal kjøpe en slik nissekjole til TheaM hun kan ha på i kveld.

De er litt harry på en måte, men det hadde liksom passet til i kveld siden det er nissefest.

Får se hva jeg finner på.

Etter nissefesten er det innpakking av julegaver (det har tross alt stått på to-do-lista siden søndag :sjenert: )

Også har vi 8 episoder av The Julekalender og Nissene på Låven og ta igjen.

...og sånn går nu dagan...

Skrevet

:nisselue:

En hilsen fra TheaM:

cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

'

ydfgvt_9ueefuhurturuj6ynrth 0sy888g88gg8

Skrevet

:rødme:

Nissekjole er ikke harry, bare søtt! :jepp:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.