Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

men nå har jeg lagt sammen tørkestativet, og lagt rene, tørre klær i en kurv.

Også har jeg tatt dagens middag (salt lammekjøtt) ut av kjøleskapet.

Og det beste av alt: Sittet under teppet og lest bok.

Sendte broder'n sms i 9-tida med spørsmål om han vil ha middag her idag,men intet svar enda.

Kjedelig asså, når man venter på svar uten å få det.

:snurt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hater når folk ikke svarer!!!!

:tommelsmil: for søknad om ekstra ressurs.. Vet ikke hvordan systemet funker med dere, men her får vi innvilget svært lite timer. Hadde ei jente for noen år siden som har Down syndrom, ho trengte oppfølging hele tiden i bhg, hun stakk av så fort hun fikk muligheten, vi fikk kun 6 timer i uken på henne... Får håpe de har mer midler i kommunen deres..

Gjest ~Milla~
Skrevet

Hurra for 400sider :hoppe:

Synes du burde sende brodern en ny melding *kremt*

Skrevet

...eller jeg burde husket at broder'n er på jobb med liten mulighet for å svare på sms....

Men han svarte, og han kommer.

Salt lammekjøtt, kålrabistappe og poteter.

Godt!

:nigo:

Skrevet

Det mest fornuftige jeg har gjort i dag er å kjøpe klementiner. Du vant!

Skrevet

Gratulerer med 400 sider!!!!

Så godt at rapporten stemte med sånn TheaM er. Skal bli fint om de får en ekstra assistent som kan følge henne.

Skrevet

Så herlig at dere fikk en koselig kveld ute - av og til bare MÅ man unne seg noe godt. Livet er jo ikke bare å være - man skal jo leve litt også! (åh, så filosofisk!!!)

Så flott at de følger opp TheaM!

400 sider...wow og dobbelt woww - og et sus gikk gjennom luften.

Nå skal jeg ganne litt slik at du får sove godt i natt! zummmzummzuuuum

:klem:

Skrevet

TheaM har sovet i hele natt!

:strix:

Vet ikke om det er fordi hun ikke kom seg i seng før klokka var nesten 21 igår. Klokka gikk liksom bare og hun var ikke trøtt.

Idag har hun egentlig fri fra barnehagen, men siden de har planleggingsdag i morra har hun ekstra-dag idag.

Har levert søknad om 100% plass fra 1.1.10.

Det blir rart, og jeg må være ærlig å si at jeg kjenner det litt på samvittigheten. :sukk: Men, som de ansatte sa, at da kan jeg jo ta henne fri på dager det passer istedet for at hun har fri fordi hun må ha det grunnet ikke-plass.

Ellers er det jo snart JUL og jeg har litt å gjøre hjemme idag etter en utrolig sløv dag igår.

:sjenert:

Denne sangen er jeg glad i om dagen:

:hjerte:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Så flott at TheaM har sovet hele natten igjennom... det trengte vel både du og hun ;)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Du skal ikke ha dårlig samvittighet for 100% plass til TheaM, hun har jo behov for det. Og som personalet sier, da kan dere ta en fridag i blant, når det passer dere :)

Deilig å endelig få en hel natt søvn da! Ha en strålende torsdag :)

Skrevet
Så flott at TheaM har sovet hele natten igjennom... det trengte vel både du og hun ;)

Hvem har sagt at jeg sov hele natten selvom hun gjorde det? :sjenert:

Jeg var våken fra 4-5.30 sånn ca.

Du skal ikke ha dårlig samvittighet for 100% plass til TheaM, hun har jo behov for det. Og som personalet sier, da kan dere ta en fridag i blant, når det passer dere :)

Deilig å endelig få en hel natt søvn da! Ha en strålende torsdag :)

Jeg vet jo at det er bare dust av meg, men jeg har hele tiden syntes at litt barnehage og litt hjemme er best.

Men, det er mitt egoistiske synspunkt.

Det er Scnupps (kosenavnet vårt på henne) sitt beste som betyr noe, og når hennes beste er 100% plass så får hun det.

:jepp:

Gjest Problematique
Skrevet

Og når TheaM får 100% plass, så blir det ikke noe problem når de ringer deg fra barnehagen på kort varsel for å jobbe!

Skrevet
Og når TheaM får 100% plass, så blir det ikke noe problem når de ringer deg fra barnehagen på kort varsel for å jobbe!

Ja, derfor har vi vurdert det allerede, men ikke tatt bestemmelsen før nå.

Forøvrig ringte bhg nå og tilbød oss full plass fra 15.desember, hvis ikke måtte vi vente til høsten pga noe økonomisk tilskudd.

Skrevet

Jeg tror det er bra jeg MarianneE, ikke ha dårlig samvittighet. Hun har godt av å være i barnehagen og omgås andre barn, samtidig som du kan ta vakter på kort varsel. Og det er jo helt mulig å ta henne fri og dere kan kose hjemme om du skulle ønske det :)

Ha en fin dag søta :klem:

Skrevet

På tide å sette på en CD med Turboneger, brette opp ermene og begynne og vaske ut av skaper...

Gjest Purple Haze
Skrevet
Ja, derfor har vi vurdert det allerede, men ikke tatt bestemmelsen før nå.

Forøvrig ringte bhg nå og tilbød oss full plass fra 15.desember, hvis ikke måtte vi vente til høsten pga noe økonomisk tilskudd.

De gjør det sånn pga statstilskuddet. Melder man inn barn før nyttår, får man mer statsstøtte for neste år. Men dere trenger ikke benytte full plass før fra 01.01, hvis dere ikke vil. Men så lenge dere betaler for full plass fra 15.12, er det vel like greit å benytte den :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...