Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Gjest Problematique
Skrevet

Håpløst ja! Håper noen andre tilbyr seg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sagt at jeg kan ha det her, men det hadde vært fint om det var siste valget.

Synes det er litt kjipt, for når vi treffes oss jentene gjør vi det på cafè i byen på kveldstid. Det er ikke slik at en av oss hele tiden kaster ut mennene, så jeg synes det er litt kjipt.

Men, vi ska'ra få det te!

(slik vi sier her i Grenland :fnise: )

Siden sist har jeg vært i butikken, spist lunch, sett en episode av Sex&Singelliv, satt over en vaskemaskin, brettet litt tøy.

Men, den ryddingen ble det liksom litt lite av plutselig.... :sjenert:

Rart det der....

Har samlet sammen TheaM sin produksjon av tegninger og malerier.

Skal sette det inn i en ringperm slik at de blir bedre bevart enn liggende i en skuff...

Skal ta noen ukeblader, bla og klippe litt og bruke utklipp til å dekorere permen hennes.

En svart ringperm er lite spennende for å si det slik.

Nok et spennende innlegg fra meg.

:hoho:

Skrevet

:vinke:

Marianne, du er som meg du...........altfor snill :)

Jeg hadde også kommet til å tilby å ha jentene hjemme hos meg, men det er jo for ille da! Ja,ja sånn er det når vi er såå snille, men det er ikke det værste man kan være det da :)

Synes du og Thea har det så koselig når hun er hjemme sammen med deg, synes du er veldig flink til å aktivisere henne :jepp:

Kos deg på date sammen med mannen i kveld.

Skrevet

Så flink du har vært i dag.

Jeg hadde også blitt sur over noe sånt noe, men du er for snill som tilbyr å ha det hos deg. Synes noen andre kunne stille opp for en gangs skyld. :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er også sånn som alltid tilbyr meg å stille huset til disposisjon, til tross for at jeg har minst plass. Har jo bare en pitteliten leilighet, men der det er hjerterom er det husrom ;)

Kos deg masse på date i kveld :nigo:

Skrevet

Hjerterom og husrom osv er mitt motto her i livet.

:fnise:

Men, det blir da julebord hos venninneA.

Hun har store barn (15 og 18) så de klarer seg selv.

Litt glad jeg slapp og ha det her...

Gjest Problematique
Skrevet

Så godt at A tilbød seg :)

Håper dere koser dere på date i kveld! Kan tenke meg det er godt med en times barnefri til å være kjærester :)

Skrevet

:yvonne:

Vi har hatt det kjempe koselig!

Ble enige om å droppe Tullis, og heller reise på JonasB.

Tullis er ganske lite, og vi hadde mest sannsynlig måttet sitte ute innpakket i ultepper.

Minus 6 grader ute...

Derfor ble det JonasB istedet.

Dårli råd vet jo alle her inne at vi har, men vi gav rett og slett faen.

Tok av pengene som er lagt til sides for husleia, bestilte hver vår kylling bruscetta, kaffe mocca, brus og endte opp med en regning på 400kr.

:sjenert:

Esker mannen min litt ekstra idag....

:hjerte:

I morra er det møtet i barnehagen kl 7.30 ang TheaM sin situasjon

Spent på hva det ender med.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Deilig å bare gi litt blaffen en gang i blant og unne seg litt ekstra. Ikke hver dag man er på date med mannen sin :)

Lykke til på møte i morgen! :klem:

Gjest Problematique
Skrevet

Dere hadde nok godt av en kosekveld, det var dere vel unt!

Lykke til i morgen :kose:

Skrevet

Takk for lykkeønsker!

7.15 kledde vi på oss (-8 ute :fryser: ) bare for å komme ut og se at bilen er punktert!

Så da måtte vi ut av bilen, sette den forran garasjen, hive jentungen i vogna (uten ull under dressen, hals eller votter, kledd for biltur m.ao ) og gå de noen-og-hundre-meterene det er til barnehagen.

Vi rakk og være der presis halv 8, men det var bortimot med blodsmak i munnen (ihvertfall på meg :sjenert: )

Da det værste styret var unnagjort satte vi oss ned med ped.lederen.

Vi gikk igjennom rapporten som skal sendes til PPTtjenesten, temmelig detaljerte greier, jeg er imponert over hvor mye de har fått med seg!

Hva skal jeg si om rapporten?

Den stemte på en prikk og det er litt skremmende det som står på en måte.

Rapporten oversendes til PPT etter den er renskrevet (vi føyde til noe) og underskrevet av oss.

Barnehagen vil be om å få en assistent ekstra til TheaM som kan følge henne når hun er i bhg, og det synes jeg er fint.

Alt som gjør TheaM sin hverdag bedre er bra!

:jepp:

Idag har jeg ingen planer.

Trøtt siden det har vært nok en natt med våkent barn.

Blir gal snart.

:sprettoy:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så utrolig kjedelig med punktering på bilen! Da får mannen en liten ekstrajobb ;)

Flott å se at møtet gikk så bra. Jeg tenker at så lenge du er enig i det som står i rapporten, så har de klart å sette fingeren på det som må jobbes med. Mye verre når foreldrene ikke kjenner igjen sitt eget barn, i forhold til det barnehagen observerer. Og veldig bra med en ekstraassistent. Det kommer jo både TheaM og resten av avdelingen til nytte :)

Du får slappe av litt og samle litt krefter. Det tar på med nattevåk.

:klem:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Punktert bil? Hmm.. vandaler på ferde?

Så bra med en ekstra assistent for TheaM, det må jo være kjempe flott hvis de kan skaffe det.

:klemmer:

Skrevet
Flott å se at møtet gikk så bra. Jeg tenker at så lenge du er enig i det som står i rapporten, så har de klart å sette fingeren på det som må jobbes med. Mye verre når foreldrene ikke kjenner igjen sitt eget barn, i forhold til det barnehagen observerer. Og veldig bra med en ekstraassistent. Det kommer jo både TheaM og resten av avdelingen til nytte :)

Du får slappe av litt og samle litt krefter. Det tar på med nattevåk.

:klem:

vi kjente henne igjen, men ikke fult så mye der det stod at hun viser lite sinne. Her hjemme er hun kjapp til å "si ifra" når hun er sint med tårer og kroppsspråk, og det ble også notert i rapporten.

Og jeg har fått slappet av med tanke på trøtt etter våkne netter, har :veslejenta: en times tid.

Nå skal jeg skrible litt her før en Nescafè Double Chocka Mocca og boka Shantaram skal nytes under teppet i sofakroken.

:)

Punktert bil? Hmm.. vandaler på ferde?

Så bra med en ekstra assistent for TheaM, det må jo være kjempe flott hvis de kan skaffe det.

:klemmer:

Ja, det er fint om barnehagen får innvilget det.

Forøvrig er "plagene" hennes typiske for prematurbarn, noe jeg synes er litt greit. Da har vi på en måte en "knagg" å henge det på, da er det ikke hennes personlighet om dere skjønner.

Wow! :skya: litt for 400 sider!!

:klø:

Javist!

400 sider!!

:strix::skya::strix::skya:

Hvordan har det gått til forresten?

Gjest Problematique
Skrevet

Nei, vi er vel så mange som skravler for deg at sidene har flydd :ler:

Kjempeflott med en ekstra assistent, om det går ann! Også godt å høre at det er ganske typiske prematurbarn-plager. Selv om jeg kan tenke meg at dere er rimelig lei alt som har med prematurbarn å gjøre... :kose:

Skrevet

kan bare konstantere at jeg ikke får gjort så veldig mye fornuftig idag.

det mest fornuftige jeg har gjort til nå har vært tørket av kjøkkenbordet, ryddet bort oppvasken, vært ute med søpla.

:sjenert:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...