MarianneE Skrevet 27. november 2009 Forfatter #7921 Skrevet 27. november 2009 jeg er født 65 dager for tidlig, og det har blitt folk ut av meg også det eneste jeg har slitt med i ettertid er litt lavt immunforsvar og at jeg fortsatt har melketenner datteren til venninnen min er også født alt for tidlig, husker ikke helt akkurat nå, men det var sånn på hengende håret liksom.. og hun er også veldig sent ute med å prate, i tillegg er hun tospråkelig da. men hun også klarer seg fint. moren hennes er helt godzilla, bekymrer seg for alt og tar alt veldig ille opp.. må være utrolig slitsomt! ja. vet ikke helt hvorfor jeg skriver det her egentlig, mener jo ikke at du er sånn altså. var bare litt tanker om det å være prematur-barn Melketenner? Enda? (av en eller annen grunn var det kjempe morsomt) Sånn som bekymrer meg for alt er ikke jeg, heldigvis. Jeg er mer sånn "jaja... detter hun så detter hun. Da kanskje hun lærer" Stakkars liten med det du kaller godzilla-mor (bra uttrykk!) ...og jeg tok det overhodet ikke "sånn" heller Når det gjelder møtet i barnehagen, er det viktig å huske på at både dere og barnehagen har samme mål, nemlig at TheaM skal ha det best mulig. Hvis det er ting du lurer på, så skriv det gjerne ned på forhånd, slik at du ikke glemmer noe. Og ikke vær redd for å spørre, ingen spørsmål er for dumme. Og sist, men ikke minst, du er ekspert på ditt eget barn. Personalet er eksperter på barn, men du kjenner TheaM best. *pakker gode råd ned i veska* Takker og bukker! Lykke til på møte i barnehagen. Skjønner godt forvirringen av masse forskjellige følelser. TheaM er heldig som har flinke foreldre som står på for at hun skal ha det best mulig og utvikle seg best mulig. Er sikkert noen foreldre som bare ville latt ting skure og gå og tenkt at det ordner seg av seg selv. Nå kan det jo være det ordner seg av seg selv og, men det er uansett bedre å be om hjelp en gang for mye enn en gang for lite Takk.... Du må komme opp en dag på en kopp te eller kaffe når vi har fått pusene! yes baby! **** Var hos svigerinneK igår på Forever Aloe homeparty. Det er sminke og hudpleie fra Forever Aloe Vera serien. Jeg er hyyyper skeptisk til alt slik, men produktene er jo fantastiske! Prøvde en ansiktsmaske igår og det føles som jeg har fått nytt ansikt. Andrè er sånn som aldri ser at jeg har fått ny sveis, striper osv men da jeg kom hjem igår så han bare på meg og sa "jøss, du har plutselig fått sånn glød i ansiktet. Hva har du gjort?" Og jeg har lenge vært plaget med tørre, sprukne føtter og prøvd fotbad, filing og krem mange ganger uten at det har hjulpet, men igår fikk jeg beina i fotbad med dødehavsalt fra den forever serien. Plutselig har jeg fått slike omtalte silkeføtter! Skulle gjerne kjøpt masse, men det er dyrt! Men, nå er alt dyrt for oss om dagen. Skulle egentlig på konsert med Bettan og Rein Alexander til tirsdag, men jeg har måttet trekke meg, har ikke råd til biletten på 350 kr. Dvs, jeg kunne sikkert gjort det, men må bruke de pengene på julegaver o.l. Nå har vi gått 5 uker siden noen inntekt av betydning (altså Andrè sin) og må holde ut en uke til før han får lønn. Men, pga jul bedrer ikke ting seg så veldig før januar. Men etter det kan vi puste litt ut. Da har vi vært igjennom mareritt-året med knapt penger til mat. *tørker tårer* Herregud, jeg gleder meg til januar. Uansett, jeg skal jobbe idag, det fører og til penger på konto!
Gjest Problematique Skrevet 27. november 2009 #7922 Skrevet 27. november 2009 Snart ordner det seg for både dere og oss 2010 skal bli året vår lykken vår snur, Marianne!
Gjest Rekaaa Skrevet 27. november 2009 #7924 Skrevet 27. november 2009 Stå på Marianne! Du er en tøff dame!
loffen Skrevet 27. november 2009 #7925 Skrevet 27. november 2009 Håper du har en herlig helg! Synes også du er tøff!
MarianneE Skrevet 28. november 2009 Forfatter #7927 Skrevet 28. november 2009 faen i innerste helvete å dritt møkka faens lei jeg er av barn som er våkne på natta.
MarianneE Skrevet 28. november 2009 Forfatter #7928 Skrevet 28. november 2009 faen i innerste helvete å dritt møkka faens lei jeg er av barn som er våkne på natta. ....men fordelen er at hun sovnet rundt kl 5.30 og sov til klokka var rett før 9, og det samme med meg. Deilig.
Gjest Purple Haze Skrevet 28. november 2009 #7931 Skrevet 28. november 2009 Stikker bare innom for å lage litt hos deg på en lørdag
MarianneE Skrevet 28. november 2009 Forfatter #7932 Skrevet 28. november 2009 Planer for dagen? Fra nå av planen MAAAAT!!!! Skikkelig sulten! Har en form i ovnen bestående av mandelpotet båter, paprika, cherrytomater, løk, olje, salt og pepper. Spises med skiver av svinefilèt sammen med Sex&Singelliv ses 4. Jepp, Andrè kjører drosje i kveld. Stikker bare innom for å lage litt hos deg på en lørdag Det funka, for her har det vært liv og røre idag! **** Rolig hjemmedag på oss idag. Veldig rolig, av typen Barn-sitter-og-tegner-i-en-time-og-mor-drikker-Nescafè-og-blar-i-et-ukeblad. Vært i butikken, jentungen og jeg og gått tur, ellers har vi bare tatt livet med ro hjemme. Kjøkkenet og stua har fått julegardiner og adventsstaken har kommet opp. Koselig her inne nå! Nå er maten straks klar. Så sulten at jeg er kvalm nesten.
MarianneE Skrevet 28. november 2009 Forfatter #7933 Skrevet 28. november 2009 Ler så jeg griner av Fartøy Valen på TVNorge...
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. november 2009 #7934 Skrevet 28. november 2009 Ler så jeg griner av Fartøy Valen på TVNorge... Herlig
Gjest Catwoman Skrevet 29. november 2009 #7936 Skrevet 29. november 2009 Advent er koselig Jeg er ikke så veldig glad i jula (den er mest mas) men adventstiden er fin. Det har noe med stemningen å gjøre tror jeg. Julelys i gatene og sånn.
MarianneE Skrevet 29. november 2009 Forfatter #7937 Skrevet 29. november 2009 Julelys i gatene er kjempefint! TheaM og jeg skal til min søster idag for litt juleverksted sammen med tantebarna, venninneSA og sønnen hennes. Jeg har kommet med idèene, materialene og tar med julemusikk. Har så sinnsykt masse hobbystæsj liggende så det er like greit å bruke det jeg har. Har jeg flaks får jeg kanskje brukt det opp og. (og kanskje kjøpe noe nytt? )
MarianneE Skrevet 29. november 2009 Forfatter #7938 Skrevet 29. november 2009 Det slår jo f ikke feil. Når jeg tenker at jeg skal driste meg en tur i dusjen før TheaM våkner, finner fram et håndkle, også hører jeg bare mamma? Hva skal til for å få en dusj i fred og ro?
Gjest Purple Haze Skrevet 29. november 2009 #7939 Skrevet 29. november 2009 God 1. søndag i advent Håper dere får det kjempekos med juleverksted. Og at du fikk tatt deg en dusj...
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. november 2009 #7940 Skrevet 29. november 2009 Hmm dusj i fred og ro... det er noe jeg virkelig kommer til å savne når det er min tur til å bli mamma. Kos dere med juleverksted og ha en fin 1.søndag i advent
Fremhevede innlegg