Gjest Purple Haze Skrevet 16. november 2009 #7821 Skrevet 16. november 2009 God bedring og god mandag til deg
MarianneE Skrevet 16. november 2009 Forfatter #7823 Skrevet 16. november 2009 Da var jeg tilbake! TheaM og jeg har vært i Åpen Bhg idag. Det var venninneT og datteren MS og jentene satte i gang med å leke fra vi kom til vi gikk, totalt 4 timer. Mens jentene lekte satt venninneT og jeg rett og slett på rompa med hvert vårt strikketøy. Jeg har strikket 34 cm av tunikaen til TheaM, skal strikke til den er 41cm før jeg gjør noe som helst annet enn glattstrikk. Det tar sin tid, jeg strikker ikke så fort. For å si det slik; venninneT har strikket 3 gensere og nesten ferdig med en jakke på den tida jeg har strikket 34 cm. Men nå strikker jeg sjeldent hjemme, blir mest i Åpen Bhg at jeg sitter med det. Da klokka var 15.30 gikk TheaM og jeg til byen for å møte min søster. Vi (altså jeg) skulle bruke litt penger og kikke litt på kjøpesenteret. Lenge siden sist jeg har gjort det. Andrè hentet TheaM etter jobb så søsterG og jeg fikk gå uten barn- Deilig! Handel, ja. Jeg hadde 650kr å bruke, og trengte i hovedsak bukser, hverdags og pent. Gikk på KappAhl hvor jeg fant dette. *En jeanstights 249,- *En penbukse 299,- -25% *knall rød string 69,- Jg betalte.... 294kr! Helt ærlig, jeg betalte, og gikk kjapt ut av butikken. Jepp, så brutal var jeg. Jeg hadde ikke så mange pengene å bruke, så jeg gav blanke. Urederlig kanskje, men det driter jeg i! Nå er TheaM i seng, jeg skal... tja, hva skal jeg? Ingen aning, får se hva kvelden bringer! til deg!
MarianneE Skrevet 17. november 2009 Forfatter #7824 Skrevet 17. november 2009 TheaM i barnehagen. Halvannen uke siden sist. Frister å legge meg på sofaen og bare hviiiiiile.
MarianneE Skrevet 17. november 2009 Forfatter #7825 Skrevet 17. november 2009 Godsmack Dagens to-do *levere i barnehagen *sette over klesvask *rydde i klesskapet til TheaM *vaske opp *støvsuge *rydde soverommet *handle *Lage bursdagskort til tantebarnH *skrive ferdig brev *hente i barnehagen *bursdag
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. november 2009 #7827 Skrevet 17. november 2009 Pass på å slappe av litt når du først har barnefri
MarianneE Skrevet 17. november 2009 Forfatter #7829 Skrevet 17. november 2009 Pass på å slappe av litt når du først har barnefri Jepp, derfor har gitt blanke i halve lista og spist lunch sammen med to episoder Sex&Singelliv. Jeg kan gjøre de fornuftige tingene i morra. Nå skal jeg bla litt, lese litt, skrive litt, tenke litt; Planlegge juleforberedelser!
MarianneE Skrevet 17. november 2009 Forfatter #7831 Skrevet 17. november 2009 Ha en fin dag MarianneE!
MarianneE Skrevet 17. november 2009 Forfatter #7833 Skrevet 17. november 2009 Facinert! På svenskTV4 nå er det et sykehusprogram. Et liten gutt blir født med KS, gutten har samme misdannelsen som jeg er født med: http://www.rikshospitalet.no/portal/page/p...;p_doc_id=58411
Edie Skrevet 17. november 2009 #7834 Skrevet 17. november 2009 Jepp, derfor har gitt blanke i halve lista og spist lunch sammen med to episoder Sex&Singelliv. Jeg kan gjøre de fornuftige tingene i morra. Jeg har gjort akkurat det samme som deg. Når lillegutt sov ute i vogna burde jeg ha gjort noe fornuftig i huset, særlig siden svigers kommer på middag i kveld.... Men det ufornuftige vant gitt.
MarianneE Skrevet 17. november 2009 Forfatter #7835 Skrevet 17. november 2009 Tirsdag, onsdag og torsdag denne uka er Andrè på kurs. Tydelig tidlig ferdig, for nå har vi vært hjemme en halvtime uten barn i huset. Fryktelig uvant!
Gjest Purple Haze Skrevet 17. november 2009 #7838 Skrevet 17. november 2009 Trøtte MarianneE, det er sovevær, tror jeg. Er sånn i kveld jeg også.
loffen Skrevet 17. november 2009 #7839 Skrevet 17. november 2009 Jeg var også trøtt, men det hjalp med en rusketur i regnet.
Fremhevede innlegg