MarianneE Skrevet 14. november 2009 Forfatter #7801 Skrevet 14. november 2009 Nå har alle pappeskene-som-skal-bli-til-lekekasser fått strøk2 på 2 av 4 sider. Flinkisen meg! Cosylan hostesafta virker, for TheaM har ikke kronisk hoste idag. Heldigvis. Ikke er hun så klengete og krevende som igår, nå kan hun finne en bok og se i, noe å leke med uten at det innebærer å bæres fram og tilbake hele tiden. Kjente i går at jeg var nesten i ferd med å utvikle allergi mot kroppskontakt til slutt. Lurer på hva jeg og TheaM skal finne på nå. Vi har malt, tegnet, lest. Lekt gjemsel med bamsen og brettet klær Har ikke det nødvendige for å bake, for det kunne vi gjort. Tror vi finner noen kjeks jeg...
Gjest Skrevet 14. november 2009 #7802 Skrevet 14. november 2009 Åh, nå fikk jeg akutt lyst til å bake! Har ikke bakt på lenge, bortsett fra sjokolademuffins, men det teller liksom ikke for det går så fort. Har lyst til å bake boller. Det skal jeg sannelig gjøre i dag! Så bra at det fungerer med Cosylan da! Stakkar lille TheaM... (og stakkar lille MarianneE )
MarianneE Skrevet 14. november 2009 Forfatter #7803 Skrevet 14. november 2009 Aaah.... Ingenting som medfølelse!
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. november 2009 #7804 Skrevet 14. november 2009 Godt at cosylanen virker, håper lillejenta snart er på bedringens vei
MarianneE Skrevet 14. november 2009 Forfatter #7805 Skrevet 14. november 2009 det håper jeg og milla. Hvis ikke kan det godt hende jeg går fra vettet.
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. november 2009 #7806 Skrevet 14. november 2009 Lever du...... e'kke gått fra vettet vell?
MarianneE Skrevet 14. november 2009 Forfatter #7807 Skrevet 14. november 2009 Lever enda! Svigermor har vært innom i to timer og overtok litt her. All ære til henne!! Andrè på jobb, jeg skal slenge meg på sofaen og se Sex&Singelliv.
MarianneE Skrevet 14. november 2009 Forfatter #7808 Skrevet 14. november 2009 Oppvask og så tidlig kvelden? Kjenner tilværelsen med sykt barn er slitsom, så senga er savnet i kveld. Prematurbarn på TV2nyhetene. Grøss....
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. november 2009 #7809 Skrevet 14. november 2009 (endret) SÅ deilig at hun kunne hjelpe til litt, om det bare var for 2timer..... Håper du får en rolig natt! Endret 14. november 2009 av ~Milla~
MarianneE Skrevet 15. november 2009 Forfatter #7810 Skrevet 15. november 2009 Jepp, jeg har en flott svigermor! Hun satt her da jeg kom fra butikken, jeg gikk meg nemlig ut en tur da Andrè stod opp. Det var veldig fint av svigermor å komme en tur, men det slår aldri feil: Hun kommer uanmeldt når det ser for jævlig ut her inne. Så det var litt pinlig, men på en annen side, det er bortimot umulig å få gjort noe når jentungen ikke er i form. Men, jeg fikk avsluttet ProsjektLekekasse igår. Så jeg fikk samlet "kjøkkenutstyr" i en eske, småbamser i en, magnetklosser i en, treleker i en, puslespill i en og "diverse" i den siste. Fikk og ryddet i lekene, og blitt litt overrasket over hvor mye dritt som samler seg på bunnen av ei lekekasse! Så nå er jeg lissom bare litt preget av flinkis-følelse. Jentungen var feberfri igjen igår kveld. Om det har holdt seg tror jeg vi går en tur ut i formiddag. Vi trenger luft og det å få beveget litt på oss, begge to. (igrunn alle tre, men Andrè må sove siden han kom hjem nå)
MarianneE Skrevet 15. november 2009 Forfatter #7811 Skrevet 15. november 2009 æææsj, jeg fryser og det gjør vondt i kroppen. Vil bare legge meg, men må vente til Andrè har stått opp. TheaM er frisk (fremdeles stygg hoste) og har satt på turbogiret. Ute er det regn og vind og ikke noe særlig vær å ha med forkjølet barn ut i.
Lunalu Skrevet 15. november 2009 #7812 Skrevet 15. november 2009 Stakkars MarianneE Du begynner visst å bli syk du også. Ikke bra. Stell godt med deg selv!
MarianneE Skrevet 15. november 2009 Forfatter #7815 Skrevet 15. november 2009 **** Æsj asså. Det gjør vondt i kroppen og jeg er bare ikke i form kjenner jeg. Sov i halvannen time da Andrè stod opp, lå med klær på under dyna og frøys, ikke bra. Vi gikk oss ut en tur etter min lille høneblund, bare ned på Narvesen og kjøpte en liten sjokolade til hver av oss tre, så hjem. Da var jeg sliten, og det er bare 500 meter en vei å gå. Har fått ligget en stund på sofaen, men det er begrenset hvor mye avslapping det blir med en 2.5 åring i huset som har plenty med energi. Går ikke å sove når det kommer ei jente og vil kose/lese bok/nusse på mamma/dra pus i halen.... Andrè har tatt med TheaM og bader mens jeg skal tvinge megselv til å rydde av stuabordet og brette sammen noen klær. Det jeg ikke gjør, blir nemlig sjeldent gjort.
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. november 2009 #7816 Skrevet 15. november 2009 ~~~~~~Usj da... sender masse "bli fort frisk igjen" vibber ~~~~~~
MarianneE Skrevet 16. november 2009 Forfatter #7819 Skrevet 16. november 2009 god mandag alle sammen! Formen er OK, litt tufs, men jaffal ikke værre! Tror jeg blir litt fraværende idag. mye på planen!
Fremhevede innlegg