MarianneE Skrevet 9. november 2009 Forfatter #7721 Skrevet 9. november 2009 Joa, Reka, men hadde ikke hatt noe i mot og sittet på pub med fotball på storskjerm, hadde det bare vært noe annet enn Liverpool-Birmingham. Har hentet klær i vaskemaskina i kjelleren men ikke hengt opp og jeg har støvsugd. Måtte bare gjøre det etter at jeg oppdaget at jeg satt med lukkede øyne i sofaen. Fy f, jeg er sjanseløs...
MarianneE Skrevet 9. november 2009 Forfatter #7724 Skrevet 9. november 2009 Fine, fine avslutningen på Akutten idag!
MarianneE Skrevet 9. november 2009 Forfatter #7725 Skrevet 9. november 2009 Hørte jentungen hostet (hun er ganske hostete om dagen) og var våken, gikk inn til henne og syntes hun var litt varm. Joda, fram med termometeret som tilslutt stoppet på 40.04gr. Stakkars lita... Hun har fått en pinex i stumpen og tatt av henne pysjen og til hennes store glade fikk hun saft (eller "sapf" som hun sier) i senga. I morra skal jeg ringe og avlyse SPAtime jeg har til onsdag. Faen- for ALT!!!
Gjest Problematique Skrevet 9. november 2009 #7729 Skrevet 9. november 2009 Ååh jeg er opptatt på onsdag, ellers hadde jeg gjerne tilbudt meg å passe TheaM
MarianneE Skrevet 10. november 2009 Forfatter #7730 Skrevet 10. november 2009 God bedring til TheaM! Takk for det. Valen, ja.... Synes han Geir er kjempe morsom. Komma te old papasan så ska du få... Huff. God bedring til TheaM. Ååh jeg er opptatt på onsdag, ellers hadde jeg gjerne tilbudt meg å passe TheaM Takk for tilbudet, men så lenge hun er syk ville jeg ikke hatt barnevakt. Da synes jeg det er bedre å ta det sjøl, om jeg har sjansen. Men, jeg skal huske på tilbudet ditt til en annen gang. **** Å... Det ble natta på oss tilslutt igår. Ventet til klokka passerte midnatt før vi la oss, bare for å være sikker på at alt var i orden med TheaM. Hun skalv veldig en stund, så jeg var redd for feberkramper men det var ikke det heldigvis. Joda, så det var natta 00.15 i natt, så jeg følte meg veldig heldig da jeg våknet 4.30 i natt, uten at jeg fikk sove igjen. TheaM er våken nå hører jeg. Får gå å sjekke tilstanden hennes, men hun prater veldig og det er jo et godt tegn.
Nótt Skrevet 10. november 2009 #7731 Skrevet 10. november 2009 I dag er det du som er tidlig oppe. :dåne:
MarianneE Skrevet 10. november 2009 Forfatter #7732 Skrevet 10. november 2009 I dag er det du som er tidlig oppe. :dåne: jeg er jo alltid tidlig oppe. Formen til TheaM er bedre, ikke så varm og hun er mer opplagt virker det som. Men, hun fikk en stikkpille rundt kl 23 igår, så det kan være den som narrer oss litt. Det blir en kjapp tur i butikken idag, så blir det bare å være hjemme resten av dagen.
MarianneE Skrevet 10. november 2009 Forfatter #7734 Skrevet 10. november 2009 :klø: Friskt barn? Hun er jo bare SÅ mye bedre idag! Tror t.om vi skal driste oss en tur ut. Dessuten kan jeg meddele noe så utrolig spennende som at jeg er inne i en Coldplay periode. Lenge siden sist..
FrizzleSizzle Skrevet 10. november 2009 #7735 Skrevet 10. november 2009 Friskt barn? Så bra! Går fort opp og ned i den alderen. Ja, kom dere en tur ut, været ser bra ut i dag...hos meg, i hvert fall.
Gjest Purple Haze Skrevet 10. november 2009 #7736 Skrevet 10. november 2009 Så godt å høre at vesla er bedre Og at du klarer å fungere med så lite søvn, det er meg en gåte
MarianneE Skrevet 10. november 2009 Forfatter #7737 Skrevet 10. november 2009 Så godt å høre at vesla er bedre Og at du klarer å fungere med så lite søvn, det er meg en gåte Vel... jeg trodde hun var bedre. Vi kledde oss og gikk i Åpen bhg, tenkte vi kunne like godt gå dit siden hun var bra. Etter en halvtime var hun kjempe varm og ville bare kose så da gikk vi nedom butikken og apoteket og så hjem. Hun gikk selv og la seg på sofaen hvor hun nå ligger og sover. :rødme: Skjønne, lille, syke jenta.... Ang fungering og søvn. Jeg fungerer ikke. Jeg glemmer hvor jeg la mobilen to minutter etter den har havnet i veska. Må trippelsjekke hvor jeg la lommeboka, jeg har problemer med å fullføre ting her hjemme, har gjerne rydding av kjøkkenet, sortering av skittentøy og noe annet gående samtidig. Noen ganger vet jeg ikke hvordan jeg skal klare å sette hjernen i system for å organisere dagen min. Jeg føler meg ofte utmattet bare ved tanken på å lage frokost, kle jentungen, levere henne i barnehagen, ikke så mye av tingene direkte, men tanken på hva som ligger forran meg en hel dag. Jeg tror det skyldes søvnmønsteret mitt, men vet jeg og mangler jern og igrunn har hatt den uvanen å spise to måltider pr dag: Frokost og middag.Tror kroppen min er ute og kjøre; Jeg spiser feil og mindre enn det man bør gjøre, sover for lite og jernmangel. Men, jeg har begynt å spise lunch ihvertfall. Jeg vet jeg trenger det, og kroppen trenger det. Grunnen til at det har blitt sånn er lang og innviklet og jeg gidder ikke dra hele greia her. Dette ble et inlegg om noe jeg egentlig hadde bestemt meg for å holde kjeft om, men det kom vist ut allikevel.
LekeHusmor Skrevet 10. november 2009 #7738 Skrevet 10. november 2009 det er ikke så lett hvis man først føler at man har kommet ut i feil spor.. jeg har også litt samme problemet, blir ofte bare to måltider.. men det er ikke bra som du sier. så må prøve å ha ting liggende jeg kan spise innimellom. du kjenner vel kanskje ekstra på det nå som TheaM er syk.. forhåpentligvis bedrer det seg snart. du er jo klar over det - det er jo første steg til å gjøre noe med ting
MarianneE Skrevet 10. november 2009 Forfatter #7739 Skrevet 10. november 2009 Jeg har begynt å spise lunch og ta jern, rett og slett fordi jeg må. Søsteren min kjøpte glutenfrie "flingor med rôda Bãr" i Sverige. Smaker likt Kellogs AllBran Flakes. Har spist en skål med det, og dte er godt til lunch. Ellers frister det med grønnsaker og dipp i kveld. Har hatt lyst på det i en uke nå... TheaM har sovet på sofaen her i en time nå. Tror jeg skal krype i sofakroken med et teppe og siste nr av Kamille...
Gjest Rekaaa Skrevet 10. november 2009 #7740 Skrevet 10. november 2009 Grønnsaker og dipp er ikke det verste! Hvis du feks bytter ut rømme med Mager Kesam er det ikke spesielt usunt i det hele tatt! (Smaker ingen forsjell og konsistensen er den samme). Mat er vanskelig, spesielt hvis man har kommet på litt feil spor, men du har spist lunsj idag og det viser jo at du har lyttet til kroppens signaler, og det er bra Du er flink, husk det og kos deg med teppe, Kamille og sofa Og god bedring til TheaM. :klemmer: på søteste MariannE
Fremhevede innlegg