FrizzleSizzle Skrevet 7. november 2009 #7701 Skrevet 7. november 2009 Ingen sak å være barnevakt da. To barn kan være ganske genialt (eller helt motsatt). God bedring; passer aldri å bli syk, vet du, men det skal godt gjøres å komme seg gjennom denne høsten uten å få et eller annet svineri...uten at det nødvendigvis innebærer svin.
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. november 2009 #7702 Skrevet 7. november 2009 Håper du holder deg friske! Koselig med en lekekamerat for TheaM
Nótt Skrevet 7. november 2009 #7703 Skrevet 7. november 2009 God bedring, håper det finner på å forsvinne før det blir skikkelig halsbetennelse.
Lunalu Skrevet 7. november 2009 #7704 Skrevet 7. november 2009 Nå må du ikke bli syk, MarianneE! Har hatt sår hals og hoste i flere dager - it sucks!!! Fint med lekekamerat - så lenge de ikke krangler da... Ønsker deg og dine en fantastisk helg!
MarianneE Skrevet 8. november 2009 Forfatter #7705 Skrevet 8. november 2009 Har ikke glemt dere, bare gidder ikke KG denne helga. Kommer tilbake i morra....
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. november 2009 #7706 Skrevet 8. november 2009 Greit det, bare du ikke forlater oss helt
Nótt Skrevet 9. november 2009 #7709 Skrevet 9. november 2009 Bare innom for å ønske deg en riktig god morgen. Håper helgen har vært fin selvom du ikke har vært her inne.
MarianneE Skrevet 9. november 2009 Forfatter #7710 Skrevet 9. november 2009 Greit det, bare du ikke forlater oss helt Ingen fare! Og skulle jeg finne på å forlate KG lover jeg å sende dere skriftlig advarsel på forhånd. Verdens beste Reke, jo! Ingenting som en loffeklem! Bare innom for å ønske deg en riktig god morgen. Håper helgen har vært fin selvom du ikke har vært her inne. :dåne: Nôtt er tidlig oppe idag! **** Å... det ble en travel helg! Lørdag LilleV var her jo. Jentene lekte og koste seg, fram til vi tok en tur i byen samt Rema for å handle. Da vi kom hjem fortsatte de å leke, fikk middag og brukte ettermiddagen på å sutre, krangle litt og lage generell uro. Heldigvis kom søsterG og samboeren rundt kl 18, og da med en pose glutenfrie varer til meg. Sendte med dem en 200lapp og fikk igjen ganske mye for pengene. Glemsom som jeg er om dagen hadde jeg glemt at Andrè skulle på et arrangement i byen som begynte kl 20 så jeg var ganske lang i trynet da han minnet meg på det halvtime før det begynte. Men, jeg var ganske sliten etter dagen at det var bare godt å bli i sofaen. Søndag Farsdag ble feiret først hos svigers, så hos pappa. Reiste ut kl 11, var hjemme igjen 16.15, da var det middag, leking, bading av barn før Andre og jeg bare datt ned i hver vår sofa. Jeg sovnet ved 21-tida, mens han så TV. Inspirerende kveld... Idag TheaM 2.5 år idag! Har vært i Åpen Barnehage, og det er igrunn det. Forkjøla liten jente som sover på sofaen nå, og jeg skal driste meg ut etter posten. Lite nytt fra meg idag...
FrizzleSizzle Skrevet 9. november 2009 #7711 Skrevet 9. november 2009 Da får vi si Gratulerer med 2,5-årsdag!!
MarianneE Skrevet 9. november 2009 Forfatter #7712 Skrevet 9. november 2009 Herlig storslagent: http://www.youtube.com/watch?v=S88rkpPu8_g Antonio Banderas.... !!!! Ja, det er rett smileybruk!
Gjest Purple Haze Skrevet 9. november 2009 #7713 Skrevet 9. november 2009 Gratulerer med 2,5 årsdag er godt til en liten forkjølet 2,5 åring
Nótt Skrevet 9. november 2009 #7714 Skrevet 9. november 2009 :dåne: Nôtt er tidlig oppe idag! Ja det var jeg, sånn går det når man bare hoster hele natten. ............ Du har hatt nok å gjøre denne helgen skjønner jeg.
Nótt Skrevet 9. november 2009 #7715 Skrevet 9. november 2009 Herlig storslagent: http://www.youtube.com/watch?v=S88rkpPu8_g Antonio Banderas.... !!!! Ja, det er rett smileybruk! Og ja den er bare helt herlig.
MarianneE Skrevet 9. november 2009 Forfatter #7718 Skrevet 9. november 2009 Har sendt Andrè ut av huset for å se fotball og jeg er her hjemme med TopModel og paprikapotetgull, laptop og strikketøy. Skal t.om få svingt støvsugeren og hengt opp klesvask. Alt for mange kvelder ender med men jeg skal forhindre det alt jeg kan ikveld. Kanskje det betyr at jeg kan sove lengere enn til kl 5 i morra...
Gjest Rekaaa Skrevet 9. november 2009 #7720 Skrevet 9. november 2009 Din plan for kvelden var så mye finere enn André sin! Fotball vs. tv, pc og potetgull? Mangler bare potetgull.. Men jeg har et eple da..
Fremhevede innlegg