MarianneE Skrevet 5. november 2009 Forfatter #7681 Skrevet 5. november 2009 Det har gått veldig greit med brillene til nå. Hun har prøvd å ta dem av et par ganger, men hun aksepterer at de skal være der. Men uff... hun er utrolig fin med brillene, fått et par som hun kler veldig godt. Men, jeg må venne meg veldig til dette. Gleder meg tilhun skal ha brillene av slik at hun er tilbake igjen som seg selv på en måte. Guri... jeg er teit! En gladnyhet: Skal jobbe i morra! Mellomvakt i barnehagen jeg har jobbet noen dager i. Money, money.... Fryser meg halvt ihjel idag. Trengte den kakaoen der!
MarianneE Skrevet 5. november 2009 Forfatter #7682 Skrevet 5. november 2009 I hele dag har jeg vært fryktelig kald, omtrent hakket tenner non stop, og så fort jeg trekker pusten dypt stikker det sånn ekkelt i lungene. Siden jeg skal jobbe i morra må jeg bare overse det. Er det for tidlig å legge seg snart?
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. november 2009 #7683 Skrevet 5. november 2009 Lov å legge seg når man er trøtt og skal tidlig opp
LekeHusmor Skrevet 5. november 2009 #7685 Skrevet 5. november 2009 skjønner det er uvant med briller på TheaM.. men det venner man seg til vettu sov godt :søvn:
Gjest Rekaaa Skrevet 5. november 2009 #7686 Skrevet 5. november 2009 Det er nok uvant for TheaM, og for dere også, men det virker jo som om det går greit når hun har akseptert at de skal være på *sender over varm melk med honning* Natta
MarianneE Skrevet 6. november 2009 Forfatter #7687 Skrevet 6. november 2009 Greit nok, jeg frøys skikkelig igår og fant sofaen og koseteppet mitt rundt kl. 20 og slumret litt i en halvannen tims tid innimellom. Med det resultatet såklart at jeg har vært våken siden 3.30!! :dåne: Jeg har prøvd å sove, men om jeg først våkner forblir jeg våken. Er glad jeg skal jobbe idag. Men! Jeg eier ikke vintertøy! Har en tynn tights som strømpebukse, og med olabukse på utsida og +1 ute... Kan bli kaldt, men jeg får bare holde meg aktiv i utetida. Jadda.... Klage, klage.... Lønningsdag til torsdag, forresten.
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. november 2009 #7689 Skrevet 6. november 2009 Håper du ikke fryser Og.. forresten..... God helg snuppa
LekeHusmor Skrevet 6. november 2009 #7690 Skrevet 6. november 2009 god heEeeEelg håper du ikke frøs for mye i dag må kjøpe deg superundertøy!
Gjest Problematique Skrevet 6. november 2009 #7691 Skrevet 6. november 2009 God helg! De har billig superundertøy på Europris på GS
MarianneE Skrevet 6. november 2009 Forfatter #7692 Skrevet 6. november 2009 Alt gikk greit på jobb idag. Utetida var -for meg pga pause- en time bare, og det gikk veldig greit. Nå har jeg akkurat sendt avgårde Andrè med et lass med ting&tang til loppemarked. Godt å bli kvitt litt ting som bare har stått i kjelleren og tatt opp plass. Siden det er fredag idag trengs det å fram med vaskebøtta litt. Det skal jeg nå. Å... som det frister... Belønninga etterpå blir i tillegg til ren leilighet og nytt sengetøy, potetgull med paprika.
Gjest Skrevet 6. november 2009 #7696 Skrevet 6. november 2009 sofakollaps.... Her er det godstolkollaps! Herlig!!!
MarianneE Skrevet 7. november 2009 Forfatter #7697 Skrevet 7. november 2009 Gud, det var godt å kunne kollapse i sofaen igår. Da vi gjorde det hadde vi unna gjort hvervår arbeidsdag, fylt hengeren med ting&tang til loppemarked og kjørt det bort, vasket leiligheten, byttet sengetøy og ommøblert TheaM sitt rom. :dåne: Litt vemodig å sende avgårde ene stolen til loppisen. Det var en lenestol fra 1950-tallet som stod på TheaM sitt rom. Vemodig for den ble mye brukt til nattmating da hun var baby, mange netter jeg satt og sov med henne i fanget da hun var syk. Men, vi har ikke plass til å ta vare på den for minnenes skyld, og nå som den er borte har vi kunnet flytte på senga hennes og hun har fått masse gulvplass til å leke på! Idag skal vi være tobarnsforeldre. Skal passe tantebarnV mens min søster og samboen er i Sverige og handler. Og det blir jo morsomt med migrenen jeg våknet med....
MarianneE Skrevet 7. november 2009 Forfatter #7698 Skrevet 7. november 2009 Så var det to barn i huset. TheaM er kjempe glad over å få selskap men deling av leker ser jeg at kan bli kjekt å øve litt på fremover... I noen dager nå har jeg hatt vondt i høyre side av halsen, ved mandlene lissom. I dag er jeg hoven på den sida, og er sånn trang i halsen. Aner jeg ovne mandler og en kommende halsbetennelse? Passer dårlig å bli syk nå....
Frigg Skrevet 7. november 2009 #7699 Skrevet 7. november 2009 God bedring. Vi er mange som ikke er i form for tiden.
MarianneE Skrevet 7. november 2009 Forfatter #7700 Skrevet 7. november 2009 Jentene har sittet på gulvet og lekt uten et ord i en halvtime. Storkoser seg sammen, kjempe søte!
Fremhevede innlegg