Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan jo late som jeg vet hva dere snakker om og le søsterlig solidarisk av syke menn, men jeg har ikke helt samme erfaringen. Forferdelig mye sjukdom for tida, KG, avisene, IRL, *grøss*. Men veslejenta er frisk og fin? Så frisk at hun våkner om nettene, godt tegn! *evil*.

Videoannonse
Annonse
Gjest ~Milla~
Skrevet

Kos deg med julegaveshopping... kanskje du har noen hete tips å dele?

Har liksom ikke tenkt å bruke en formue iår på julegaver, synes noen ganger det kan bli litt vel mye.... kremt...

Skrevet

Har liksom ikke tenkt å bruke en formue iår på julegaver, synes noen ganger det kan bli litt vel mye.... kremt...

Du som er så kreativ kan jo lage dem selv. Det har jeg gjort de siste årene ;)

Skrevet
Jeg kan jo late som jeg vet hva dere snakker om og le søsterlig solidarisk av syke menn, men jeg har ikke helt samme erfaringen. Forferdelig mye sjukdom for tida, KG, avisene, IRL, *grøss*. Men veslejenta er frisk og fin? Så frisk at hun våkner om nettene, godt tegn! *evil*.

Ja, det er da tross alt en trøst det og.

En mager trøst, men en trøst!

:fnise:

:vinke:

God morgen!!

:goodbye:

Vel... tips og tips...

Det blir barnehagebilder til beste- og oldeforeldre også skal vi kjøpe billige kaffekopper som TheaM skal male på, som også blir gaver.

De vanskligste er tantebarna på svigers-sida av familien.

Jentene der er oversvømt av leker (som ikke behandles ordentlig en gang), klær har de nok av- de kunne vel startet en egen butikk. De har eget TVrom som flyter over av filmer, NintendoDS spill osv...

Jeg ønsker å kjøpe noe som de alle kan sette seg sammen med, noe familievennlig. Men, alt blir rotet bort pga mangel på system og orden (og respekt for ting?) så det gidder jeg ikke.

Jentene er 6 år begge to.

Vanskelige greier...

Jeg skulle da handle julegaver idag.

Men, det ble det liksom lite av siden jeg liksom tabbet meg litt ut.

Dumt å komme kl 10.30 når klesutsalget vi skulle på åpnet kl 12...

:flau:

Men, istedet ble det vindusshopping og koselig lunch på JonasB med venninneA, søsterG og nevøA.

Koselig det og! :biggrin:

Idag blir det Friisebryggas fiskekaker til middag, og siden middagen er sunn har jeg lovet Andrè vafler til kveldsmat.

Og kakao med krem.

Sunt og godt.

Åja....

Og bare for å skryte litt av meg selv:

Før byturen fikk jeg også ryddet inn det siste fra utsida (bare sandkassa står igjen) og begynt i kjelleren hvor en del som skal på loppemarked til helga skal fram.

Føler jeg har fått utredet litt av hvert idag!

:nigo:

Skrevet
Flink du er for tiden MarianneE.

Takk.

Svigermor sa til meg en gang for en stund siden:

Ja, du bretter opp ermene og ordner opp du, mor!

:snurt:

Akkurat sagt nei til å jobbe i morra fordi jeg ikke har barnehageplass da.

Surt, men sånn er det...

Skrevet
:snurt:

Akkurat sagt nei til å jobbe i morra fordi jeg ikke har barnehageplass da.

Surt, men sånn er det...

Er surt ja, men ikke noe å gjøre noe med når du ikke har et sted å gjøre av TheaM så kan du heller ikke jobbe.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Usj, lenge siden jeg har vært innom hos deg :flau: Må innrømme at jeg leser i blant, uten å skrive noe da... :sjenert:

Kan du ikke ta med TheaM i barnehagen hvor de ønsker deg som vikar? Hvis de virkelig trenger folk, så kan det hende det er en mulighet.

Skrevet
Usj, lenge siden jeg har vært innom hos deg :flau: Må innrømme at jeg leser i blant, uten å skrive noe da... :sjenert:

Kan du ikke ta med TheaM i barnehagen hvor de ønsker deg som vikar? Hvis de virkelig trenger folk, så kan det hende det er en mulighet.

Jeg spurte om det, men de var litt usikre for det var ikke helt gunstig om hun da ville klenge på meg og bli veldig bevist på at jeg var der om du skjønner.

Så hun jeg pratet med sa at da ordnet de seg bare på annet vis istedet.

Fuck og faen!

Nok om det....

:snø:

Det snør gitt!

Det har snødd siden klokka var rundt 13 igår, men det legger seg bare på bilen, oppå søppelkassa ute, ikke på bakken (hvilket er like greit?)

Vinteren er på vei.

:digge:

Her kommer vinter'n

Her komme den kalde fine tida,

her kommer vinter'n

endelig fred og få...

Gjest Problematique
Skrevet

Det la seg på bakken her i går kveld, men nå har det forsvunnet igjen. Klager ikke :sjenert:

Skrevet
Jeg storkoser meg, jeg elsker jo vinteren og snøen :hoppe:

;)

Ja...

bare jeg slipper og måke, så...

Nå snør det her og! :strix:

Julen kommer! :bolledeig:

Jeg vet, å....

Jeg gleder meg over jul, snart advent, planlegge julegaver, ribbe og alt det der...

:hjerte:

Det la seg på bakken her i går kveld, men nå har det forsvunnet igjen. Klager ikke :sjenert:

Men du vet, du bor jo så høyt oppe!

:sukk:

Venter på sms fra svigermor om at hun er ferdig på jobb.

Når smsen kommer skal TheaM og jeg gå over til byen for å treffe svigermor og hente TheaM sine briller.

Hater og sitte slik og vente...

Skrevet

Elske snøen...Rister på hodet. Not me!

Sommer, sommer , sommer - enda mere sommer!!!!

Men jula er fin da!!!

Lister meg ut igjen, så kan det få snø videre i boka di... bare en liten :klemmer: først!

Skrevet

Må si meg enig med Lanalu, jeg liker heller ikke snø :riste:

Gleder meg til jul da, og da kan det gjerne komme litt snø

Kravstor jeg....neida :fnise:

Hvordan går det med Thea og brillene, vil hun ha dem på?

Ønsker deg en fin kveld :hug:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...