Gjest Ansjoni Skrevet 30. oktober 2009 #7601 Skrevet 30. oktober 2009 Gratulerer med jobb til A! Og god helg til deg! (og til A og TheaM forresten også da, ittno knussel! )
Lunalu Skrevet 30. oktober 2009 #7603 Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Endelig helg! Og da må jeg jo innom deg og se hva som har skjedd i løpet av uka... og jeg ble nesten helt svett... så mye hopping...Greit at jeg ikke er verdens sprekeste - men å se så mange engasjerte...!!! men jeg skal selvfølgelig ikke være dårligere, for det er jo flott at Andre har fått seg jobb!!! Så her kommer det gratulasjoner i fleng!!! Guri, kom på at jeg nettopp har spist taco og drukket 1 glass vin.... Må hinke bort til sofaen nå, og hente meg inn til x-faktor begynner... Blir bra med salgsbod neste år, så slipper du å stresse sånn nå... gjesp - håper jeg får med meg resultatene denne gangen... Ønsker deg en deilig helg MarianneE - fordi du fortjener det! Stor klem fra den ultra spreke Lunalu (host - kremt) Endret 30. oktober 2009 av Lunalu
Gjest Problematique Skrevet 30. oktober 2009 #7604 Skrevet 30. oktober 2009 Uff, håper du blir fort bedre!
Gjest Purple Haze Skrevet 30. oktober 2009 #7605 Skrevet 30. oktober 2009 Håper du snart føler deg bedre og får igjen litt overskudd Også ønsker jeg deg god helg samtidig, selv om jeg sikkert kikker innom i helga også
MarianneE Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #7606 Skrevet 30. oktober 2009 Asså... dere skriver så mye fint til meg, jeg blir så sinnsykt rørt noen ganger! Har fått et lite tilbakefall med tanke på migrenen, men tok en tablett for 2 timer siden og det samt en halvtime med fram til klokka ble 20.30 hjalp veldig. Nå er det NyttPåNytt og etter det er kjapt senga. Sov nok ikke mye mer enn tre-fire timer i natt, så litt søvn vil nok hjelpe. Men nå; NyttPåNytt og smågodt!
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. oktober 2009 #7607 Skrevet 30. oktober 2009 Uffa migreneanfall igjen.... du pleide da ikke ha det så ofte før? Kos deg med nyttpånytt og smågodt
MarianneE Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #7608 Skrevet 30. oktober 2009 Uffa migreneanfall igjen.... du pleide da ikke ha det så ofte før? Kos deg med nyttpånytt og smågodt Nei, tidligere var det kanskje annenhver måned, men nå har det vært to-tre ganger i måneden i september og oktober. Skriver HodepineKalender så det er greit å holde rede på det der. "Radio Resepsjon"gutta på NyttPåNytt. Morro...
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. oktober 2009 #7609 Skrevet 30. oktober 2009 Ja artig nyttpånytt denne gangen
Nótt Skrevet 30. oktober 2009 #7610 Skrevet 30. oktober 2009 Synes du har hatt veldig mye migrene i det siste og det er ikke bra. Håper du snart blir bedre.
Mazilla Skrevet 30. oktober 2009 #7612 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg får ihvertfall mye mer migrene om høsten enn andre tider på året.. Tror det skyldes hyppige væromslag og temperaturforandringer muligens. Kanskje det er sånn med deg også? Kjipt er det uansett! Ha en fin helg videre!
MarianneE Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #7613 Skrevet 31. oktober 2009 :snurt: Tenkte jeg skulle snike meg opp før TheaM våknet, lage meg en caramellkaffe og furte over at hun har vært våken i natt og at jeg ikke sover. En alenemorgen mens sola (let's hope so) er på vei opp, er ikke å forakte. Så... jeg lager meg da dette vidunderet fra Nescafè, setter meg ned og fra babycallen hører jeg; Hajjo...? Mamma...? ÅÅÅ!!!! For faen, kan ikke du bare sove til klokka er 7.30? For en forbanna gangs skyld? (men mamma elsker deg, vennen min!) Men.... Migrenen, ja. Det har vært en høst med mer innesitting enn det jeg normalt har gjort, en høst med mange økonomiske bekymringer... Kanskje er det derfor det har kommet hyppig denne migrenen? Kjenner det dunker litt i høyre side, det som er "migrenesida", så etter frokosten skal jeg ta med TheaM og jeg gå oss en tur. Hun er jo våken nå, så det blir nok ikke mer enn et par timer til....
MarianneE Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #7614 Skrevet 31. oktober 2009 Må bare skryte litt.... TheaM er blitt så flink til å prate! I sommer kunne hun si 10 ord, nå setter hun to ord sammen: Thea tørst, pappa sove, mamma synge sang, slå på lys osv.... :rødme: Da var skrytet unnagjort, det veide litt opp for inlegget over....
Lunalu Skrevet 31. oktober 2009 #7615 Skrevet 31. oktober 2009 Håper dagen din blir fin, MarianneE. Og at migrenen ikke kommer tilbake!
MarianneE Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #7616 Skrevet 31. oktober 2009 takker Lunalu. venter nå på sms fra min søster slik at TheaM og jeg skal gå til byen og treffe henne og tantebarna. Blir koselig!
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. oktober 2009 #7617 Skrevet 31. oktober 2009 Det er lov med både skryt og klaging, det hører med i disse dagbøkene Kos dere på tur ute, selv om ikke været er allverdens
Store My Skrevet 31. oktober 2009 #7619 Skrevet 31. oktober 2009 hmm.. du har falt ut av lista mi. skjønner ikke hvordan det har skjedd, for det står under administering av innlegg at den skal være der. dumme KG. Håper du får en topp helg.
MarianneE Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #7620 Skrevet 31. oktober 2009 hmm.. du har falt ut av lista mi. skjønner ikke hvordan det har skjedd, for det står under administering av innlegg at den skal være der. dumme KG. Håper du får en topp helg. :klø: så rart... Men nå er jeg der igjen, tipper jeg. **** Koselig med søsterbytur! Vi gikk bare og kikket litt, satte oss ned med barna og spiste boller og banan, og endte turen på JonasB med kaffe mocca og latte. Traff Andrè om avtalt på meny etterpå og nå er vi bare hjemme. Far&datter farger i en fargeblokk, liggende på gulvet, og jeg driver og lurer på å legge meg rett ut på sofaen. Drosjekjøring på Andrè i kveld, hjemme alene kveld på meg. Passer meg ypperlig!
Fremhevede innlegg