MarianneE Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #7581 Skrevet 29. oktober 2009 Takker for fine ord. Dere er nå gode og, da! Først: Jeg kunne gått sammen med ei venninne, men det er påmeldingsfrist i morra og det blir litt kort varsel. Jeg skal heller forberede meg bedre og søke til neste år. Har alt en god idè for et helt annet produkt enn smykker Også kunne jeg jo strikket noe og... :klø: Hmm... jeg fikk masse gode idèer nå. Så: Salgsblogg skal jeg få til, men det blir ikke i år. Må jo ha noe å selge først, og jeg vil lære meg nye ting først. Til sist; I går kom Andrè hjem med en flott nyhet; I dag skal han skrive under på ansettelseskontrakt med den bedriften han har vært på utplassering hos! Kjempe stolt av mannen min!!! Nå er det frokost her i huset før TheaM og jeg skal besøke venninneT og datteren hennes MS. Og til deg: og
Gjest Rekaaa Skrevet 29. oktober 2009 #7582 Skrevet 29. oktober 2009 Hurra for Andre! :bolledeig: Fantastiske nyheter!! Og det høres ut som du har masse kreative ideer, tror det kommer til å bli kjempe bra med messe i 2010 altså! Kos deg idag!
*Enigma* Skrevet 29. oktober 2009 #7583 Skrevet 29. oktober 2009 Så godt at det har ordnet seg med jobb for André! Håper du får en fin dag.
FrizzleSizzle Skrevet 29. oktober 2009 #7584 Skrevet 29. oktober 2009 Salgsblogg! Gi meg en S! osv. Måtte bare si det. Har knapt hørt om det før, but of course. Enkelt og sikkert genialt. Gratulerer masse med jobb til mannen!!! Er forresten enig med deg at Westlife er et bandnavn, ikke personer med ansikter! Husker venninna mi sa en gang, etter å ha siklet på en fyr i laaang tid uten at han var interessert; "Jeg tenker ikke på Marius lenger. Jeg tenker på...han i Westlife!". Og da var hun typ 23 år.
Gjest Problematique Skrevet 29. oktober 2009 #7585 Skrevet 29. oktober 2009 Gratulerer med jobb til André! Så godt å høre at det ordner seg
LekeHusmor Skrevet 29. oktober 2009 #7587 Skrevet 29. oktober 2009 gratulerer med jobb til A! så deilig da, å vite at dere vil ha en fast inntekt
Gjest Purple Haze Skrevet 29. oktober 2009 #7590 Skrevet 29. oktober 2009 Slenger meg på gratulasjonskoret her. Superflott med jobb for mannen
MarianneE Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #7591 Skrevet 30. oktober 2009 Hurra for Andre! :bolledeig: Fantastiske nyheter!! Og det høres ut som du har masse kreative ideer, tror det kommer til å bli kjempe bra med messe i 2010 altså! Kos deg idag! Ja, messe i 2010 blir bedre enn å raske sammen noe for å rekke å være med i år. Bedre da å satse på neste år og være godt forberedt, istedet for å stille opp halvveis i år. Også kan jeg gå sammen med ei venninne både med tanke på utgiften, og det at det er tre dager og det kan bli bra slitsomt alene. Så godt at det har ordnet seg med jobb for André! Håper du får en fin dag. Jeg vet det, jeg er kjempe stolt av ham! Er forresten enig med deg at Westlife er et bandnavn, ikke personer med ansikter! Husker venninna mi sa en gang, etter å ha siklet på en fyr i laaang tid uten at han var interessert; "Jeg tenker ikke på Marius lenger. Jeg tenker på...han i Westlife!". Og da var hun typ 23 år. Slikt blir bare tragisk. Søtt når du er 13, skremmende når du er 23... Gratulerer med jobb til André! Så godt å høre at det ordner seg Jepp, nå er det bare dere igjen. Xer fingrene for dere! Hurra for jobb! I know! gratulerer med jobb til A! så deilig da, å vite at dere vil ha en fast inntekt Ja, og litt mer enn dagpengene, ikke minst! Synes dere skal ut og feire jeg! Vi feiret med å kjøpe take-away mat. Jeg fikk kraftig migrene utover dagen igår, så ille at jeg måtte legge meg under dyna da kl var 17, stod opp og sa godnatt til TheaM når klokka nærmet seg 19.30 og la meg deretter på sofaen mens Andrè eiste og kjøpte litt mat til oss. Jeg spiste maten min, så Hellstrøm og gikk rett i seng igjen. Kjempe fin feiring.... Så flott med jobb Gratulerer ! Jepp, det er kjempe bra! Slenger meg på gratulasjonskoret her. Superflott med jobb for mannen :hoppe: **** Jeg har kommet meg på beina igjen etter gårsdagen som utviklet seg til et mareritt. 2 tabletter tok jeg av migrenemedisinene (kl 12 og 16) men ingenting hjalp. Etter Andrè kom hjem tilbragte jeg mesteparten av ettermiddagen og kvelden liggende først i senga, så på sofaen, så i senga. Sjeldent migrenen er så kratig at jeg har trøbbel med å gå, men det var den dagen igår. Bedre idag, men får ikke sove. TheaM skal i barnehagen og jeg skal bare være hjemme og slappe av. Tror jeg trenger det.
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. oktober 2009 #7592 Skrevet 30. oktober 2009 Slapp av og prøv å kos deg litt.... jeg unner deg det
MarianneE Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #7593 Skrevet 30. oktober 2009 Slapp av og prøv å kos deg litt.... jeg unner deg det Søte du, da! Godt å kunne overlate TheaM til barnehagen idag. Da vi skulle gå måtte jeg leite panisk etter sekken hennes som plutselig var borte, den fant jg igjen bak ytterdøra Da hadde vi alt vært av og på med yttertøyet for å bytte bleie siden det plutselig luktet døden. Kjente jeg bortimot svettet oppover da vi kom til barnehagen for å si det slik. Gikk ned til butikken etter barnehagen. Hos gullsmeden har det vært ran http://www.varden.no/article/20091030/NYHET/617253138/1001/_ stakkars eierene, det er kjempe flotte mennsker, så dette er ufortjent. T.om Kripos var der da jeg ut fra Meny. Skremmende... Ellers føler jeg meg litt tung i hodet idag, men mye bedre idag enn igår. Ryddet litt og har en vaskemaskin som straks er ferdig. Nå skal jeg over og oppdattere Matboksen litt.
MarianneE Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #7594 Skrevet 30. oktober 2009 Fryser.. Går og henter klesvask i kjelleren, og etter det lurer jeg på om jeg skal lirke til meg teppet mitt (minstepusen Smulan har tatt det) og legge meg til å sove litt. Vært våken siden 3.30 og sovet minimalt før det. Pga migrenen våknet jeg sånn ca hver gang jeg leet på hodet i natt, og det var ikke få ganger..
loffen Skrevet 30. oktober 2009 #7595 Skrevet 30. oktober 2009 Legg deg og sov litt du! Gratulerer med jobb til A!
MarianneE Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #7596 Skrevet 30. oktober 2009 ligger under teppet på sofaen. skulle gjerne satt på en DVD men jeg gidder bare ikke reise meg. 3 meter bort til TVen, langt det! Burde støvsuge og dra moppen over gulvet.
Nótt Skrevet 30. oktober 2009 #7597 Skrevet 30. oktober 2009 Du er ikke den eneste som har ting hun burde ha gjort hjemme, men jeg har ikke overskudd til det i dag - denne uken har vært fantastisk treg... God bedring med hodet.
MarianneE Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #7598 Skrevet 30. oktober 2009 Takk Nôtt. Ikke ofte noen ønsker meg god bedring med hodet! Setter på en RaskeMenn DVD...
MarianneE Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #7599 Skrevet 30. oktober 2009 Går og plukker rein en kylling som skal brukes i dagens middag: Indisk kyllingsuppe.
Fremhevede innlegg