MarianneE Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #7541 Skrevet 26. oktober 2009 hjelp.... hurra.... oh crap!
Gjest Purple Haze Skrevet 26. oktober 2009 #7543 Skrevet 26. oktober 2009 Så moro at du får delta på julemesse Når du først kommer i gang med produksjonen, roer nok nervene seg
Gjest Problematique Skrevet 26. oktober 2009 #7546 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er med på kaffe i morra! Håper du fikk SMSen min. Jeg har glemt å lagre nummeret ditt, og tok det som stod på Facebook. Kanskje det er deg jeg skal bestille smykker fra til bryllupet da?
MarianneE Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #7547 Skrevet 27. oktober 2009 litt brisen.... Også på en mandag?!?! Det kom vin på bordet igår kveld. To flasker hvitvin t.om. Det ble plutselig veldig godt. Men, jeg kan føye til at jeg var hjemme kl 22.10 så det var ikke noe fyllekveld. Bare kjente at det ble noen glass på meg. Jeg er med på kaffe i morra! Håper du fikk SMSen min. Jeg har glemt å lagre nummeret ditt, og tok det som stod på Facebook. Kanskje det er deg jeg skal bestille smykker fra til bryllupet da? ****
MarianneE Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #7548 Skrevet 27. oktober 2009 Ble ringt etter fra barnehagen jeg har jobbet litt i med spørsmål om jeg kan jobbe på torsdag. Torsdag har jeg ikke barnehageplass, så jeg har ringt slekt&venner samt spurt om en ekstra dag for jentungen i barnehagen hennes; Ingen kunne stille opp. Kjedelig, men sånn er det noen ganger. Snart er det bytur, og kaffe med Grafica (Problematique?). Gleder meg! I kveld er det smykkelaging til svetten renner. Julemarked, og jeg har ikke EN eneste ting ferdig. :dåne:
Mazilla Skrevet 27. oktober 2009 #7549 Skrevet 27. oktober 2009 Når er julemarkedet da? Du har vel litt tid på deg enda? Synd ingen kunne passe TheaM til torsdag... Du skulle kunnet ta henne med deg, og slått to fluer i en smekk
MarianneE Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #7550 Skrevet 27. oktober 2009 Det er det som er problemet; Jeg vet ikke når det julemarkedet er. Får greie på det og litt andre ting når jeg får papirene i posten. Men, det er jo et marked som har vært arrangert flere år på rad, og jeg mener å huske at det er i månedsskifte november/desember. Men, vi snakker ikke om det. Kjenner jeg hyperventilerer av tanken...
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. oktober 2009 #7551 Skrevet 27. oktober 2009 Har så lyst å se noen bilder av smykkene du lager
MarianneE Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #7552 Skrevet 27. oktober 2009 Har så lyst å se noen bilder av smykkene du lager Først må jeg lage, så skal du få se. Hmm... skal møte Grafica om 45 minutter. Kanskje på tide å komme seg ut døra? :klø: Typisk meg, har SÅÅÅÅ god tid, sminker meg, spiller musikk, litt her litt der... Også har jeg ikke så god tid lengere.
kospia Skrevet 27. oktober 2009 #7553 Skrevet 27. oktober 2009 Typisk meg, har SÅÅÅÅ god tid, sminker meg, spiller musikk, litt her litt der... Også har jeg ikke så god tid lengere. du minner meg om min kjære, bortsett fra at han ikke sminker seg da Ha en flott dag, og kos deg sammen med Grafica
MarianneE Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #7554 Skrevet 27. oktober 2009 Kospia, det var da godt å høre at mannen din ikke bruker sminke. Kaffe med Grafica, ja.... Hva kan man si? Det var bare kjempe koselig! Hun er bare kjempe søt og skikkelig go!
MarianneE Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #7555 Skrevet 27. oktober 2009 I hele ettermiddag har jeg vært så trøtt at jeg trøbler med å se klart, nesten ihvertfall. Bare gjesper og gjesper og drømmer om senga. Har bestemt meg for å ikke slenge meg på sofaen for da med engang, og det skal jeg spare til senga i håp om å sove lengere enn kl 4 i morra tidlig. Andrè har kjørt avgårde til kjøpesenteret for en tur på Clas Ohlsson, og jeg har bestemt meg for å sløve til han er tilbake. Etter det har jeg sikkert bøttevis med energi til å gjøre masse rart hjemme. NOT!!
Suzy Skrevet 27. oktober 2009 #7556 Skrevet 27. oktober 2009 Så koselig Det er så rart å tenke på at KG har knyttet sammen masse "rare" folk som kanskje ikke hadde kjent hverandre ellers. Jeg har møtt flere her inne live og det er alltid gøy og annerledes. Ha en fin kveld - håper du våkner og deretter sovner godt
loffen Skrevet 27. oktober 2009 #7557 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Våkne til Grey's! Endret 27. oktober 2009 av loffen
Gjest Problematique Skrevet 27. oktober 2009 #7558 Skrevet 27. oktober 2009 Så koselig Det er så rart å tenke på at KG har knyttet sammen masse "rare" folk som kanskje ikke hadde kjent hverandre ellers. Jeg har møtt flere her inne live og det er alltid gøy og annerledes. Ekstra morsomt med meg og MarianneE da, vi kjente hverandre nemlig for 16-17 år siden, når jeg var bare litt eldre enn TheaM Også fant vi hverandre her, liksom, etter å ha bare "kjent til" hverandre i mange år.
Suzy Skrevet 27. oktober 2009 #7559 Skrevet 27. oktober 2009 Ekstra morsomt med meg og MarianneE da, vi kjente hverandre nemlig for 16-17 år siden, når jeg var bare litt eldre enn TheaM Også fant vi hverandre her, liksom, etter å ha bare "kjent til" hverandre i mange år. Det er festlig!
MarianneE Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #7560 Skrevet 27. oktober 2009 Så koselig Det er så rart å tenke på at KG har knyttet sammen masse "rare" folk som kanskje ikke hadde kjent hverandre ellers. Jeg har møtt flere her inne live og det er alltid gøy og annerledes. Ha en fin kveld - håper du våkner og deretter sovner godt Ja, jeg vet det. Dt er ganske artig sånn. Sover ikke, ble litt borte rundt "Da damene dro" men ikke så mye mer enn det. Burde begynt å lage til julemarkedet, men jeg må ta å begynne i morra formiddag når TheaM er i barnehagen. Litt mer opplagt da... Våkne til Grey's! Ingen fare, ser CSI, vi. Grey's er kjedelig.... Ekstra morsomt med meg og MarianneE da, vi kjente hverandre nemlig for 16-17 år siden, når jeg var bare litt eldre enn TheaM Også fant vi hverandre her, liksom, etter å ha bare "kjent til" hverandre i mange år. Det er festlig! I know. Grafica og jeg var t.om naboer og mødrene våre kjenner hverandre. :søvn:
Fremhevede innlegg