Gjest Catwoman Skrevet 25. oktober 2009 #7521 Skrevet 25. oktober 2009 Alle sånne dumme ting er det alltid menn som har sått bak Skulle gjerne hatt sommertid hele åre tjeg - blåser i om det er mørkere om morgenen om jeg bare kan få en time til med lys om kvelden. Moro med julemesse da
Gjest Ansjoni Skrevet 25. oktober 2009 #7522 Skrevet 25. oktober 2009 Syns hele sommertidsopplegget er noe tull jeg, men det er veldig deilig at det blir en ekstra time å sove en gang i året Ikke like deilig de helgene man stiller klokka frem da
LekeHusmor Skrevet 25. oktober 2009 #7523 Skrevet 25. oktober 2009 er det KG som ikke har stilt klokka si eller er det meg?
Edie Skrevet 25. oktober 2009 #7524 Skrevet 25. oktober 2009 Spennende med julemesse da. Håper du får stilt jeg Husker i alle fall at du lager veldig fine julekort!
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. oktober 2009 #7525 Skrevet 25. oktober 2009 Veldig dumt for de som har barn det skjønner jeg godt! Håper dere koser dere inne idag, kaldt, regnfult og grått ute
MarianneE Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #7526 Skrevet 25. oktober 2009 Alle sånne dumme ting er det alltid menn som har sått bak Skulle gjerne hatt sommertid hele åre tjeg - blåser i om det er mørkere om morgenen om jeg bare kan få en time til med lys om kvelden. Moro med julemesse da Moro med julemesse, hvis jeg får være med. Det er jo ikke sikkert, men jeg håper selvsagt, hadde vært gøy! Syns hele sommertidsopplegget er noe tull jeg, men det er veldig deilig at det blir en ekstra time å sove en gang i året Ikke like deilig de helgene man stiller klokka frem da Men, problemet er jo at jeg ikke sover en time ekstra. Nå er jeg inne i en periode hvor jeg våkner presis kl 5 og ikke får sove igjen, uansett hvor mye jeg prøver. Misunner de som bare kan lukke øynene og sove uansett når og hvor.. :søvn: er det KG som ikke har stilt klokka si eller er det meg? Det er nok deg. Jeg har gjort det, men klønet litt. Suprise, lissom... Spennende med julemesse da. Håper du får stilt jeg Husker i alle fall at du lager veldig fine julekort! Takk, snill du er. Veldig dumt for de som har barn det skjønner jeg godt! Håper dere koser dere inne idag, kaldt, regnfult og grått ute Jepp, nå har vi fått jentungen til å ta seg en blund (seint igår, og sjukt tidlig idag) så jeg skal ta ferdig oppvasken, mens jeg lurer på å egentlig slenge meg på sofaen og slumre litt. Om 2.5t skal vi ut til min søster og familien hvor vi skal lage og ikke minst spise lammefrikasse alle sammen. Gleder meg, det blir sikkert kjempe koselig.
MarianneE Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #7527 Skrevet 25. oktober 2009 Noen sjans for at jeg får en slik en til jul, tro? http://www.dagbladet.no/2009/06/05/kultur/...amazon/6518902/
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. oktober 2009 #7528 Skrevet 25. oktober 2009 Den er utrolig smart, hørt mye om den. Men enda ikke sett noen som har den Kos dere på besøk, middagen hørtes nydelig ut
Lunalu Skrevet 25. oktober 2009 #7529 Skrevet 25. oktober 2009 Åh...lammefrikkase er så godt, tror jeg skal døpe det om til lammefrekkaser... Jeg krysser fingrene for at du får stille på julemesse! Heia MarianneE!!!!!! God søndagsklem til deg!
MarianneE Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #7530 Skrevet 25. oktober 2009 Go'ingne!! :klemmer: **** Lurer på om det er på tide å komme i noe vanlig tøy. Turkis capribukse i "joggebuksestoff" og pysjamastopp. Fin søndagsuniform, men kanskje grei å komme ut av når man skal ut av huset og besøke noen?
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. oktober 2009 #7532 Skrevet 25. oktober 2009 Får heller krype inn i søndagsuniformen når du kommer hjem igjen
MarianneE Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #7533 Skrevet 25. oktober 2009 Kos deg på middag i dag Takk, det ble veldig koselig. Hektisk, men koselig. Vi var 4 voksne (svogerØ satt oppe i 2. egt og spilte PC hele besøket med untak av mens vi spiste middag) nede og tre barn i alderen 1, 2 og 3 år. Barna sloss, lekte, kranglet, klemte, lo osv mens de prøvde å gjøre mest mulig faenskap. Etter middagen orket vi ikke mer, kledde på dem regntøy og lempet de ut i hagen. Der holdt de seg i 5 minutter før A, min søsters eldstemann på 3 år hylgråt fordi han var ute. Ikke glad i det, nei. Da de kom inn satte vi dem igang med fingermaling, og det hjalp litt. Da fikk også jeg satt meg ned, for første gang på nesten 4 timer. :dåne: Får heller krype inn i søndagsuniformen når du kommer hjem igjen Har alt gjort det! **** Vakre bilder på TV: RBK får utdelt seriegullet. Ellers kan jeg føye på at jeg er så sinnsykt trøtt i kveld at jeg :dåne:
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. oktober 2009 #7534 Skrevet 25. oktober 2009 Ja det var litt av en kveld ja..... slapp av du nå
MarianneE Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #7535 Skrevet 26. oktober 2009 Jadda..... Siden vi har stilt klokka våkner jeg ikke lengere presis kl 5, neida, nå er den 4. TheaM har vært våken snart en time og sutrer fordi hun vil opp. Hun får holde seg i senga til kl er 7, jeg kan ikke ta henne opp kun fordi hun er våken. : Idag må vi ta bussen over til byen (brua er stengt) for å på Specksavers og se på briller til TheaM. Når vi har det er det rett tilbake på Vessia (bydelen vi bor i)og i Åpen Barnehage, i allefall det som er igjen av tid. I kveld skal jeg og søsterG til venninneA på ost&kjeks. Det blir koselig, men det står for meg som et skikkelig tiltak å reise til Skien kjenner jeg. Jeg er rar...
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. oktober 2009 #7536 Skrevet 26. oktober 2009 Du er da ikke rar MarianneE... sånn har jeg det også, særlig litt tiltak å skulle ut om kvelden, når roen senker seg i hjemmet
LekeHusmor Skrevet 26. oktober 2009 #7537 Skrevet 26. oktober 2009 kjenner til det med tiltak ja.. jeg kan ha fri en hel dag, og vite at jeg skal noe på kvelden; og det føles som utrooolig tiltak! håper du får en fin dag uansett
MarianneE Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #7538 Skrevet 26. oktober 2009 kjenner til det med tiltak ja.. jeg kan ha fri en hel dag, og vite at jeg skal noe på kvelden; og det føles som utrooolig tiltak! håper du får en fin dag uansett Det er sånn det er. **** :dåne: Har fått svar ang julemarkedet: Bare send meg adressa di så får du inmeldingsskjema, så er du med! Å faen.... Jeg er med. Jeg må lage. Jeg må prestere. Jeg må... jeg må... jeg må.... Jeg angrer, tiltross for at dette er noe jeg har hatt lyst til å gjøre noen år. Oh crap, hva har jeg gjort?
Mazilla Skrevet 26. oktober 2009 #7539 Skrevet 26. oktober 2009 Gratulerer, så spennende! Det blir sikkert kjempeartig, når bare sjokket har lagt seg litt...
Fremhevede innlegg