Edie Skrevet 23. oktober 2009 #7501 Skrevet 23. oktober 2009 Rømmegrøt er godt. Vi tøyser med takta og tar hjemmelaget pizza i dag (som vi pleier å ha på lørdager..)
MarianneE Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #7502 Skrevet 23. oktober 2009 Ligner veldig på mitt! Jeg vet det! Rømmegrøt er jo godt Ble skikkelig sulten etter alt du ramset opp på forrige side Kanskje kom det inspirasjon til helgemenyen? Rømmegrøt er godt. Vi tøyser med takta og tar hjemmelaget pizza i dag (som vi pleier å ha på lørdager..) **** Å, har bare DEN helgefølelsen idag! Nyvasket leilighet, har handlet (inkl 600 gr smågodt på Narvesen) og ryddet. Ute er det guffent og jeg har sittet i sofakroken og drukket brus (min første brus denne uka) og lest og bladd i siste nr av Mamma, samt lest et brev som kom i posten fra en KGbruker. Kost meg skikkelig! Nå skal jeg hente TheaM og bare gleder meg til Andrè kommer hjem så kan vi tenne opp i ovnen, tenne lys og bare nyte helga sammen! GOD HELG SØTE DU!!
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. oktober 2009 #7503 Skrevet 23. oktober 2009 Nå fikk jeg også helgefølelse av å ha lest innlegget ditt Man skal kose seg når det er helg, nyte fridagene! God helg til deg
Lunalu Skrevet 23. oktober 2009 #7504 Skrevet 23. oktober 2009 Måtte jo inn å lese hva det var snik gjesten hadde skrevet - og.... fikk meg en god latter! Det var så teit at jeg måtte le - bra at du ikke tar deg nær av sånne surmaga frekke snørrunger som ikke har annet å bedrive enn å rakke ned på andre! Og....leit å høre om bestemoren din. Nå skal jeg hente TheaM og bare gleder meg til Andrè kommer hjem så kan vi tenne opp i ovnen, tenne lys og bare nyte helga sammen! GOD HELG SØTE DU!! MarianneE har talt - det er helg!!!! Me like - tror jeg skal kopiere kvelden din - hvis jeg ikke sovner før åtte da.... God helg, kjære deg!
Gjest Purple Haze Skrevet 23. oktober 2009 #7505 Skrevet 23. oktober 2009 God helg til deg og dine. Kos dere masse
MarianneE Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #7506 Skrevet 23. oktober 2009 Nå fikk jeg også helgefølelse av å ha lest innlegget ditt Man skal kose seg når det er helg, nyte fridagene! God helg til deg ja, man skal det! Vi pleier alltid kose oss ekstra i helgene, litt god mat, frokost med egg og stearinlys evt noe annet godt. tror jeg skal kopiere kvelden din - hvis jeg ikke sovner før åtte da.... God helg, kjære deg! Hvis du sovner før kl 20, kan det godt hende du kopierer kvelden min. Jeg håper jeg klarer å holde meg våken så lenge selv. Kanskje t.om fram til NyttpåNytt er ferdig? God helg til deg og dine. Kos dere masse Takk, så koselig!! **** Av og til blir jeg sur på jentungen. Kl var 18 og hun var så trøtt og grinete så vi trylla fram litt kveldsmat hun kunne få spise i sofaen mens hun satt med Andrè. Kvart skive spiste hun så var det som om hun kvikna til, ville leke, hoppe i sofaen, dra pus i halen, herje osv... Da var hun veldig våken plutselig! også SÅ uninteressert i mat. Fikk i henne litt mer mat, og så var det natta kl 18.30, men nå ha hun ligget og sunget uforståelig -men søtt- i 45 minutter. Jaja... hun sovner vel snart. ....og noe sier meg at det gjør jeg og snart.... :søvn:
MarianneE Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #7508 Skrevet 24. oktober 2009 klokka er 7 og her er vi oppe alle mann. TheaM hadde tissa utenfor bleia så jeg måtte bytte på både henne og senga hennes kl 6 i morges, etter det har vi vært oppe alle sammen. Husker den gangen vi kunne sove.....
Gjest Purple Haze Skrevet 24. oktober 2009 #7509 Skrevet 24. oktober 2009 Trøsten er at du får sove igjen om ikke alt for lenge. Plutselig er hun så stor at hun står opp selv i helgene og ser på morgenbarne-tv Kanskje finner hun ut at hun skal lage frokost og servere dere på senga også. Husker jeg fikk noen skikkelig fantasifulle brødskiver servert på senga av gutta mine. Og man MÅ spise de opp også, ellers blir de veeeldig lei seg God lørdag til deg
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. oktober 2009 #7510 Skrevet 24. oktober 2009 God morgen Ja du sier noe der, tenk den gangen man kunne/fikk sove.... men tenk også på alle gledene TheaM gir. Det var iallefall det veninnen min sa da hun fikk tvillinger Planer for dagen?
MarianneE Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #7511 Skrevet 24. oktober 2009 Trøsten er at du får sove igjen om ikke alt for lenge. Plutselig er hun så stor at hun står opp selv i helgene og ser på morgenbarne-tv Kanskje finner hun ut at hun skal lage frokost og servere dere på senga også. Husker jeg fikk noen skikkelig fantasifulle brødskiver servert på senga av gutta mine. Og man MÅ spise de opp også, ellers blir de veeeldig lei seg God lørdag til deg ha ha ha! Jotakk, jeg husker noen slike skiver jeg sjøl lagde. Så skeive at de var vel bortimot trekanta. God morgen Ja du sier noe der, tenk den gangen man kunne/fikk sove.... men tenk også på alle gledene TheaM gir. Det var iallefall det veninnen min sa da hun fikk tvillinger Planer for dagen? Joa... asså, jeg sover aldri lenge uansett, men det hadde vært godt og hatt muligheten & evnen til det! Slumre litt til kl 9 f.eks. **** Vi har vært og kikket på briller til TheaM. Hallo.... det kommer kjapt på oppi 4000kr! :dåner: Vi får refundert noe fra NAV, og svigermor har sagt at hun "kan jo hjelpe litt til" men allikavel.... Ellers er det guffent ute, vi har besøkt svigers og er nå hjemme; klare for taco om en stund.
MarianneE Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #7513 Skrevet 24. oktober 2009 Takk Aricept! Andrè snufser ganske kraftig og jeg fryser så litt taco i sofakroken vil gjøre godt i kveld! og jeg har tatt fryktelig mot til meg! Jeg har sendt mail med forespørsel om å få delta på julemesse på Stevneplassen i Skien! Herregud, jeg skjønner ikke hvor jeg fikk motet fra, men jeg tenkte bare at faen heller og så skrev jeg mailen og nå.... Tror jeg angrer alt. Blir ihvertfall spennende å se hva slags svar jeg får!
Mazilla Skrevet 24. oktober 2009 #7514 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg skulle lage frokost på senga til foreldrene mine en gang, og rulla til og med røyk til dem! Det var ikke spesielt populært, så det ble ikke akkurat gjentatt ved senere anledninger! Ha en fin lørdag videre!
LekeHusmor Skrevet 24. oktober 2009 #7516 Skrevet 24. oktober 2009 delta på julemessen, hva vil det si? håper lørdagskveldn er fin!
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. oktober 2009 #7517 Skrevet 24. oktober 2009 Det lurer jeg også på.. julemesse...?!
MarianneE Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #7518 Skrevet 24. oktober 2009 delta på julemessen, hva vil det si? håper lørdagskveldn er fin! Det lurer jeg også på.. julemesse...?! Vel.... det blir og stille seg pent opp, smile og håpe at noen vil kjøpe rubbel og bit av det jeg har og stille med. **** Ser filmen "Lystløgneren" for sånn ca 1.000.000 gang. Fremdeles hysterisk morsom, til tross for at jeg bortimot kan halvparten av replikkene. Lurer på senga snart, skal stille klokka tilbake i natt, så da våkner vel jeg i 4/4.30-tida etter å stilt klokka, og jentungen timen etter. Liker det lissom mye bedre når vi stiller klokka andre veien...
MarianneE Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #7520 Skrevet 25. oktober 2009 Faen i helvete ta den forbannade jævelen som bestemte at klokka skal stilles 1 time tilbake. Han (det må ha vært en mann) hadde garantert IKKE små barn!
Fremhevede innlegg