Gjest ~Milla~ Skrevet 12. oktober 2009 #7341 Skrevet 12. oktober 2009 Ja menn og underlivssjekk er vel ikke bare bare. Selv synes jeg fortsatt at det er noe pinlig å ligge og sprike med beina slik for fremmede, men det må jo bare til... Sterilisering? Hmm.. er dere begge sikre på det? Kos dere i åpen barnehage!
MarianneE Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #7342 Skrevet 12. oktober 2009 Sterilisering? Hmm.. er dere begge sikre på det? Ja, altså; Hvis jeg viste at han ønsket flere barn kunne jeg vurdert det. Men; *det tok 6 år med prøving før jeg ble gravid *Han er 36 år og er -absolutt i følge ham selv- snart for gammel til å begynne på nytt av med barn *Det har nok satt dypere spor hos han enn hos meg det med prematurfødsel, i tillegg var jo både jentungen og jeg i fare for å stryke med, og det er vel kanskje det som veier tyngst hos ham. Jeg kunne godt satset på barn nr 2 og 3 men samtidig er jeg mer enn fornøyd med et. Dessuten er jeg 31 nå, jeg synes at nå som jeg er såpass "gammel" bør jeg ha fått de barna jeg skal ha. Det er nøye vurdert og snakket om, så vi vet heldigvis hva vi gjør.
Gjest skorpio Skrevet 12. oktober 2009 #7343 Skrevet 12. oktober 2009 så lenge dere er hundre prosent sikre på at sterilisering er det rette, så er jo det en kjempegod idé! så deilig å slippe å tenke på prevensjon. håper du har hatt en fin dag
MarianneE Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #7344 Skrevet 12. oktober 2009 så lenge dere er hundre prosent sikre på at sterilisering er det rette, så er jo det en kjempegod idé! så deilig å slippe å tenke på prevensjon. håper du har hatt en fin dag Han er 110% sikker, jeg ligger mer på 90%. Jeg tror at vi kvinner på en måte aldri blir ferdig med baby. Selvom vi er mer enn fornøyd med det vi har av barn, så er det noe med den lille babyen vi ikke har. Følelsene overstyrer fornuften i noen øyeblikk. Jeg kunne godt tenkt meg akkurat det; Den lille babyen. Det bitte lille vesenet som ligger i senga og bare er søt. Savner å sitte med en liten baby i armkroken og gi flaske, en liten baby som krøller seg sammen og sovner... Men, det er den søte delen. Jeg er ikke klar for alt det som følger med. Sterilisering blir riktig for oss. Forresten så er far og datter ute i hagen litt. De er så søte å høre på gjennom vinduet.
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. oktober 2009 #7345 Skrevet 12. oktober 2009 Det er klart, er man sikker på sterilisering er det en god løsning. Så slipper man også hormonprevensjon osv unødvendig....
MarianneE Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #7346 Skrevet 12. oktober 2009 Det er klart, er man sikker på sterilisering er det en god løsning. Så slipper man også hormonprevensjon osv unødvendig....
Lunalu Skrevet 12. oktober 2009 #7347 Skrevet 12. oktober 2009 Visst er babyer søte...sukk :rødme: Men selv om mine barn nå er 6 og snart 10 (...hjelp!) så husker jeg godt at de skrek om natta, var sultne om natta, eller maste om smokken, dreit seg ut - mest i utide, gjorde så jeg fikk vondt i puppen...osv osv. Kunne aldri ramla meg inn å fått baby nå. Men synes det er helt greit at andre får...for da kan en kose masse - og så levere dem fra seg når de begynner med disse humørsyke babygreiene sine....Minner meg selv om alt dette hvis det skulle begynne å ringle i eggstokkene!!!
MarianneE Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #7348 Skrevet 12. oktober 2009 Visst er babyer søte...sukk :rødme: Men selv om mine barn nå er 6 og snart 10 (...hjelp!) så husker jeg godt at de skrek om natta, var sultne om natta, eller maste om smokken, dreit seg ut - mest i utide, gjorde så jeg fikk vondt i puppen...osv osv. Kunne aldri ramla meg inn å fått baby nå. Men synes det er helt greit at andre får...for da kan en kose masse - og så levere dem fra seg når de begynner med disse humørsyke babygreiene sine....Minner meg selv om alt dette hvis det skulle begynne å ringle i eggstokkene!!! Skjønner godt hva du mener, ja! **** Idag har vi fått en beskjed vi har ventet på. Andrè skal på truckkurs om tre uker. Vi har ventet på det, for før han blir fast ansatt på den arb.plassen han er utplassert på må han igjennom truckkurs. Nå skal det endelig komme igang, og da går det mot fast ansettelse av ham. Gud bedre jeg håper det kommer til å skje snart!
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. oktober 2009 #7349 Skrevet 12. oktober 2009 Så bra, da går det riktige veien
MarianneE Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #7350 Skrevet 13. oktober 2009 De ringte akkurat fra barnehagen og lurte på om jeg kunne komme og jobbe. Jeg måtte takke nei. Faen det irriterte meg! Måtte si nei fordi jeg hadde akkurat tatt TheaM opp av senga og Andrè stod på farta ut døra. Ingen av oss har spist, han ville ikke rukket å stelle henne før han skulle gått, det måtte jeg gjort først. Så måtte jeg reist og levert i barnehagen, ventet på bussen som går rundt den andre brua, gått av i byen og ventet på neste buss. Hadde ikke engang noe som kan illustrere lunch eller penger til bussen. Å.... håper ikke dette ødelegger alt nå. Men, jeg sa at jeg ikke ville rekke det, og hun som ringte sa at det var helt i orden. Sa hun. Tror jeg skal ha et ferdig oppskåret glutenfritt brød i fryseren klart i tilfellet, og en krukke med busspenger tur/retur sånn om de skulle ringe.
Nótt Skrevet 13. oktober 2009 #7351 Skrevet 13. oktober 2009 Å så surt å måtte si nei til noe sånt. Men som regel så skjønner de som ringer, særlig siden det ble sånn i siste liten. Hadde de ringt i går og spurt om i dag hadde det jo vært noe helt annet.
MarianneE Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #7352 Skrevet 13. oktober 2009 Fin sol ute idag. Skal møte venninneA og gå en tur om et par timer. Gleder meg!
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. oktober 2009 #7353 Skrevet 13. oktober 2009 Synd at det ble sånn... du får kose deg på tur istedet. Det er jo kjempe flott vær ute idag
MarianneE Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #7354 Skrevet 13. oktober 2009 kjeder meg. Har kuttet kålrabi til middag. Har ryddet kjøkkenet Hengt opp klesvask Tørket av stuabordet Vasket badet Støvsugd Ryddet. Kunne brettet sammen noen håndklær som ligger på senga. kunne og vasket opp det lille som var i bruk til frokosten. Tror jeg heller skal lese videre i Marekors. Spennende bok!
Mazilla Skrevet 13. oktober 2009 #7355 Skrevet 13. oktober 2009 Hvis du vil kan jeg godt fortelle deg hvordan den slutter, sånn at du kan få tatt oppvasken og bretta håndklær istedet!
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. oktober 2009 #7356 Skrevet 13. oktober 2009 Kjeder deg? Det høres jo ut som du har nok å holde på med
Gjest Grafica Skrevet 13. oktober 2009 #7357 Skrevet 13. oktober 2009 Er brua stengt for gående også? :klø: Jeg vandret over der to ganger i går!
MarianneE Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #7358 Skrevet 13. oktober 2009 Hvis du vil kan jeg godt fortelle deg hvordan den slutter, sånn at du kan få tatt oppvasken og bretta håndklær istedet! Jeg vet hvem som er drapsmannen. Skulle se hvor mange sider boka var på, også bladde tilfeldig opp litt langt bak, og der stod det. Dessuten har Toya funnet søstra si, og da skjønte jeg definitivt hvem drapsmannen var. Bra bok!! Kjeder deg? Det høres jo ut som du har nok å holde på med Ja... igrunn. Er brua stengt for gående også? :klø: Jeg vandret over der to ganger i går! Det har stått i avisa og lapper at den skal være stengt for gående, men jeg har gått over der sjøl idag så kanskje er den stengt for gående nå og da? **** Har gått tur med venninneA. Det var kjempe koselig. Da hun bodde rett i nærheten av meg pleide vi å gå skikkelig trim-turer, og det savner jeg å gjøre sammen med henne. Derfor var det koselig å gå litt idag. Henta i barnehagen på veien gjorde vi og. Jeg lager middag; Salt lammekjøtt og kålrabistappe.
janne84 Skrevet 13. oktober 2009 #7359 Skrevet 13. oktober 2009 skulle ønske jeg vara naboen din og at du hadde invitert meg på middag i dag.. :gjeiper:
Fremhevede innlegg