Gjest ~Milla~ Skrevet 8. oktober 2009 #7301 Skrevet 8. oktober 2009 Også midt på stuegulvet Kos dere i finværet, de meldte visst dårligere vær utover dagen idag ....
MarianneE Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #7302 Skrevet 8. oktober 2009 God morgen - håper dagen i dag blir en bra dag, selvom du ble liggende våken og tenke penger i natt. Kakao til frokost og en sangstund med TheaM hjalp veldig, det samme når hun satte seg på gulvet for og leke, og jeg kunne bare gli ned i sofaen og slå på Kongen av Queens. Nå er det bleieskift og så ut en tur. Også midt på stuegulvet Kos dere i finværet, de meldte visst dårligere vær utover dagen idag .... Vi skal ut nå, en tur i butikken og så rake plena. En spasertur og hem vet hva mer....? Ja... også på stuagulvet da. Det har stagnert litt for tida på den sexfronten, så noe så spontant som igår... Jeg tror det var nødvendig på en måte for oss begge to. Nok om det.... Fiskegrateng til middag. oppskriften ligger i matboksen!
Mazilla Skrevet 8. oktober 2009 #7304 Skrevet 8. oktober 2009 Stuegulvet du, så freskt! Hva blir det neste tro? Under et halvbeskjært epletre?
Gjest skorpio Skrevet 8. oktober 2009 #7305 Skrevet 8. oktober 2009 oioioi, er det sexprat her? på stuegulvet ja, det hørtes hardt ut... men det må jo ikke alltid være en dårlig ting
Gjest Purple Haze Skrevet 8. oktober 2009 #7306 Skrevet 8. oktober 2009 Sexprat.....da blir jeg automatisk interessert Stuegulvet, kjøkkenbenken, bilen.....what ever, ingenting slår spontansex gitt!
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. oktober 2009 #7307 Skrevet 8. oktober 2009 Du skulle aldre nevnt det MarianneE, vi har kuppet dagboken din med bare sexprat
Gjest skorpio Skrevet 8. oktober 2009 #7309 Skrevet 8. oktober 2009 Sexprat.....da blir jeg automatisk interessert Stuegulvet, kjøkkenbenken, bilen.....what ever, ingenting slår spontansex gitt! jeg og!! og godt poeng, Purple Haze
Bettie Skrevet 8. oktober 2009 #7310 Skrevet 8. oktober 2009 hvor som helst er et passende sted - nesten uansett. det er ikke ok å ligge våken og bekymer seg. håper at ikke bekymringer fortsetter med å nattesøvnen fra deg
MarianneE Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #7311 Skrevet 8. oktober 2009 fælt å sexfokuserte dere ble da... Har vært på Tullis, og måtte sitte ute. Kaldt, men koselig sammen med søsterG, venninneA og to andre. I morra er det jobb fra 8-15.30.
MarianneE Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #7314 Skrevet 9. oktober 2009 God tidlig morgen! Frokost så tidlig er ikke det best jeg vet kjenner jeg. Jobbe i dag. Glad for det, er jo lønn tross alt. I morra blir det en tur til Oslo. Gleder meg til å besøke bestevenninneC, samboeren og ikke minst datteren deres som jeg enda ikke har sett!
Gjest Purple Haze Skrevet 9. oktober 2009 #7316 Skrevet 9. oktober 2009 Håper du har hatt en fin dag på jobb, og ønsker deg en god helg
MarianneE Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #7317 Skrevet 9. oktober 2009 Guuuuud for en kjedelig dag på jobb! Siste dag med høstferie og til sammen 13 barn i barnehagen (det er bare to avd) og 8 voksne! :dåne: Har ikke følt at jeg har gjort noe fornuftig, bare dilta rundt på en måte. Sittet og sett på ungene og ikke kunne bidratt på en måte. Men, slik har alle følt det idag, så det er ikke bare jeg. Nå tusler vi snart en tur i butikken og handler inn for helga. I kveld blir det pizzarester og så håper jeg på pottetchips og dipp....
Nótt Skrevet 9. oktober 2009 #7318 Skrevet 9. oktober 2009 Sånne dager blir det dessverre noen av i slike skoleferier, men litt deilig er det også innimellom. Ha en strålende helg.
Fortunatus Skrevet 9. oktober 2009 #7319 Skrevet 9. oktober 2009 God helg!! Kjedelig når det er lite å gjøre på jobb.. Se på at klokka bare tikker... Her blir det film og potetgull og brus i allefall :D Må si jeg er mektig imponert over matboksen din
MarianneE Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #7320 Skrevet 9. oktober 2009 Må si jeg er mektig imponert over matboksen din Søte du, da! Vi har vært i butikken og handlet for hele helga. Det var godt å få det gjort! Resten av kvelden til nå har gått med på å late som om vi ikke må opp på loftet for å ta ned barnetøy som skal til Oslo i morra, og sette opp et par kasser med bøker. Gardintrappa står klar, men ingen av oss har ork og gidd til å ta initiativ til noe mer enn å se på gardintrappa.... Litt mat først, så har vi sikkert såååå lyst til å styre med loftet etterpå!!
Fremhevede innlegg