Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kort sparer jeg veldig sjelden på. Da skal det være litt spesielle kort, som takkekortet vi fikk etter konfirmasjonen til søstra mi. Ellers kaster jeg julekort og slikt så fort jeg føler det passer seg. Har rett og slett ikke plass til å ta vare på slike ting.

Synes du har grunn til å ha veldig god samvittighet i dag, du har vært superflink.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar vare på kort....næh, går det an da..!!! :fnise: Okei da, så har jeg noen da - noen spesielt fine. Og så har jeg tatt vare på noen til barna fra de første årene!!! Jeg har en julebok som jeg skriver i hvert år. Der skriver jeg også hvem jeg fikk og hvem jeg sende kort til. Adr. liste står det også der - perfekt for litt distre meg!!!

Skrevet
Godt å se det ikke bare er meg som gjemmer gamle jule-og bursdagskort. Da jeg skulle flytte hit jeg bor nå, fant jeg en pose med gamle kort. Bl.a bursdagskort til yngstemann: "gratulerer med 8-årsdagen". Han var sikkert 11 da vi flyttet til forrige huset... :sjenert:

:hoho:

Har en pose her og en pose der.

De skal kastes etterhvert kom de fram i dagslys nå.

Leser de aldri, de ligger nå bare der...

Kort sparer jeg veldig sjelden på. Da skal det være litt spesielle kort, som takkekortet vi fikk etter konfirmasjonen til søstra mi. Ellers kaster jeg julekort og slikt så fort jeg føler det passer seg. Har rett og slett ikke plass til å ta vare på slike ting.

Synes du har grunn til å ha veldig god samvittighet i dag, du har vært superflink.

Takk! :blomst:

Tar vare på kort....næh, går det an da..!!! :fnise: Okei da, så har jeg noen da - noen spesielt fine. Og så har jeg tatt vare på noen til barna fra de første årene!!! Jeg har en julebok som jeg skriver i hvert år. Der skriver jeg også hvem jeg fikk og hvem jeg sende kort til. Adr. liste står det også der - perfekt for litt distre meg!!!

En slik bok har jeg og.

Den er kjempe søt, og jeg gleder meg til den blir så utfylt at jeg kan sitte og bla tilbake i den og lese.

Da jeg hentet TheaM lå det bilder i hylla hennes.

De hadde en fotograf der for 2-3 uker siden som tok bilder.

Gud å fint bildet av henne ble!

Jeg tørka mer enn en tåre for å si det slik! :fnise:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Så koselig med fine bilder av lille datteren deres :) Har sett noen bilder av henne og hun er jo bare superskjønn ;)

Gjest Ansjoni
Skrevet
Et spørsmål til du som leser dette:

HVOR LENGE SKAL MAN TA VARE PÅ JULEKORT/BURSDAGSKORT?

NÅR ER DET "LOV" Å KASTE?

Jeg rydda som senest i dag, og kastet masse, men kort og slikt ble tatt godt vare på! Jeg er en nostalgiker og kaster aldri slike gamle minner :rødme: Ok, kanskje hvis det står bare "gratulerer med dagen" eller "god jul", men aldri ellers.

Skrevet

:opplyser:

sover ikke på sofaen, og har heller ingen planer om å gjøre det.

Til tross for at jeg er trøtt og fyr på peisen gjør det godt og varmt her og kose-teppet mitt ligger her ved siden av meg.

Fight it Marianne, fight it!!

Gjest ~Milla~
Skrevet

Kosepleddet 0, MarianneE 1, HEIA HEIA :hoppe:

Dette klarer du ;)

Skrevet

:duskedame:

1-0 til meg, ja!

Har sortert gamle kort og funnet ut at det er et system på det hele:

mormor:

*Klager alltid over helsa, ofte er det hofta som er ond.

*Skriver om været

*Skriver om andre familiemedlemmer "din mors kusine o.l."

mamma:

*kort og kontant, men litt humor: "hurra!" "også 25, da!" " bursdag i år og; Gratulerer"

søsterG:

*Unnskylder alltid med at pakken kommer litt seint fram- men den kommer i allefall.

*tegninger, ofte av kake/ballonger/pakker/meg... Hun kan virkelig ikke tegne, så de er utrolig morsome og søte.

Også er det kortet fra broder'n:

Da jeg fylte 28 limte han sammen to kort slik at når det brettes helt ut står det 28, men i virkeligheten er det et kort med tallet 2 og et med 8 på.

Det har jeg ikke hjerte til å hive. :fnise:

Andrè er hos en kamerat og jeg tror jaggu jeg bare skal rydde opp her og så finne senga.

:Gjesp:

Skrevet
Et spørsmål til du som leser dette:

HVOR LENGE SKAL MAN TA VARE PÅ JULEKORT/BURSDAGSKORT?

NÅR ER DET "LOV" Å KASTE?

Jeg er håpløs å spørre om sånt. Jeg sparer ikke på noen ting jeg, eier ikke et nostalgisk fiber i kroppen... Det har mannen merket godt, så mange ganger vi har flyttet. Som regel jeg som har pakket mest, og dermed ogaå kastet, Flyttelassene har blitt halvert hver gang.. :ler:

Skrevet
Herlig det kortet fra brodern :fnise:

jeg vet det, jeg blir utrolig godt humør de gangene jeg kommer over det.

:vinke:

Hallei her, Frigg!

:goodbye:

Driver du med idag MarianneE? :)

Jeg har levert i barnehagen, og så tatt bussen til Skien hvor jeg har vært i Fritidsparken og svømt.

Var litt i tvil på om jeg skulle, 105 kroner koster det pr gang (for 3 timer).

Men du verden så deilig!

Var utrolig glad jeg reiste i det jeg satte beina i vannet.

Utrolig godt!! :)

Litt kjipt at det er høstferie her nå, og det var maaange som tydelig tenkte at det var fint med en familiedag i Fritidsparken.

Traff L der, hun og mannen fikk barn nr 3 i sommer. LilleE ble født uten ganetak så de har hatt det slitsomt, men nå så hun flott ut og det vistes at ting har roet seg for dem.

Nå er det litt lunch så litt rydding!

Jeg er håpløs å spørre om sånt. Jeg sparer ikke på noen ting jeg, eier ikke et nostalgisk fiber i kroppen... Det har mannen merket godt, så mange ganger vi har flyttet. Som regel jeg som har pakket mest, og dermed ogaå kastet, Flyttelassene har blitt halvert hver gang.. :ler:

Stikk motsatt av meg med andre ord... :fnise:

Skrevet
Flink du er som drar og svømmer :)

Takker, jeg får ikke gjort det så ofte som jeg skulle ønske, men når det ser ut til at vi har en 100-lapp til overs reiser jeg.

Tenker som så at det er bedre å bruke den 100lappen på svømming enn kaffelatte eller noe slikt.

Hva presterte jeg å gjøre etter jeg spiste lunch istad?

Joda, sovna en liten halvtime!

Blir så utrolig trøtt etter å svømt så det var igrunn litt deilig.... :sjenert:

Dagens middag blir pizza med tacokjøttdeig rester fra frysa.

Skrevet
Tenker som så at det er bedre å bruke den 100lappen på svømming enn kaffelatte eller noe slikt.

:klappe: Flinke Marianne!

Skrevet
:klappe: Flinke Marianne!

ha ha...

ja, det var det da!

Å... nå fikk jeg lyst på kaffe latte med macademia smak.

:kaffekopp:

Tipper jeg heller skal gå og lage pizzadeig istedet før jeg skal hente TheaM i barnehagen.

Skrevet

Synes du er veldig flink som har vært og svømt og nå setter pizzadeig.

Skrevet

:goodbye:

Goood morning!!!

Trøtt....

sovet dårlig i natt, ble liggende i bortimot 2 timer og tenke penger, betaling av barnehage, bilder fra barnehagen, julegaver.. hvordan få råd til det...

:sukk:

Vanligvis er jeg ikke sånn som ligger og tenker på slikt om nettene, men det ble sånn i natt.

Kjiper'n!

Ellers begynte vi ute i hagen igår, fikk klippet to av tre epletrær og det enenste ene pæretreet.

Det var deilig å få begynt, føles liksom som om vi er igang med noe fornuftig. Noe vi forsåvidt er.... :ler:

Ellers er jeg glad vi ikke fikk noe besøk igår kveld etter TheaM var i seng. Andrè skulle bar skifte, og det endte med... vel.... dere vet.... på stuagulvet av alle steder.

:sjenert:

Idag vet jeg ikke hva jeg skal finne på.

TheaM har fri idag og det er fint vær, så vi får vel prøve å holde oss mest mulig ute.

En tur på Tullis i kveld, jobbe i morra!

:kaffekopp: til deg som titter innom!

Skrevet

God morgen - håper dagen i dag blir en bra dag, selvom du ble liggende våken og tenke penger i natt. :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...