Gjest ~Milla~ Skrevet 5. oktober 2009 #7261 Skrevet 5. oktober 2009 Det er også noe av det jeg elsker ved vinteren Hva er din favoritt årstid?
MarianneE Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #7262 Skrevet 5. oktober 2009 Min favorittårstid er høst. jeg er en høstelsker, uten tvil! Jeg elsker å subbe i blader på gata, et stort kastanjetre i byen hvor det detter kastanjer ned, sola som varmer mens du sitter på en benk, skjerf, kakao på en benk i parken, fargene som kommer, mørket... Minst liker jeg kanskje sommer. Kveles av varme føles det som...
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. oktober 2009 #7263 Skrevet 5. oktober 2009 Veldig lik deg med andre ord, jeg elsker høsten jeg også
MarianneE Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #7264 Skrevet 6. oktober 2009 Har insett at jeg har et problem. Så fort september er godt i gang får jeg uvanen å sovne på sofaen, gjerne hver eneste kveld om jeg har sjansen. Helst i 21/21.30 tida. Så våkner jeg i 23-tida, går i seng, sovner også er jeg lysvåken i 4.30/5-tida. Det der har blitt en ond sirkel, og det er ikke bra. I kveld starter ProsjektIkkeSovePåSofaen! Dette går ikke lengere, rett og slett. TheaM er i barnehagn, og huslige sysler innendørs er det som skal oppta meg idag. Mer enn nok å gjøre, som vanlig. Lurer forresten på å ta turen i butikken alt. Det er meldt regn i løpet av formiddagen, så det hadde vært deilig å sluppet unna hvis jeg kan. Idag blir det en oppdatering av matboksen også.
Nótt Skrevet 6. oktober 2009 #7265 Skrevet 6. oktober 2009 Godt å se at det ikke bare er jeg som driver med huslige sysler for tiden. Men jeg har stort sett gjort det jeg skal i dag jeg da. Nå er det straks jobb og så IKEA etter det. Ha en strålende dag!!
Nótt Skrevet 6. oktober 2009 #7267 Skrevet 6. oktober 2009 Å.... :rødme: IKEA! Vi skal ha en ny kommode til oss og madrass til den lille.
MarianneE Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #7269 Skrevet 6. oktober 2009 Vi skal ha en ny kommode til oss og madrass til den lille. Søtt! Koselig den tida man kunne kjøpe, vente og glede seg og drømme om det som lå forran. Ha en fin dag MarianneE! Takker loffen! Jeg har funnet glutenfrie appelsinkjeks i butikken, so I'm fine! **** Har forresten takket nei til å være med svigerinneK til kjøpesenteret Herkules. Ikke har jeg penger, og det er strengt tatt andre ting hjemme jeg bør gjøre idag. Tro meg... det smertet igrunn litt.
MarianneE Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #7270 Skrevet 6. oktober 2009 Så sitter jeg her og griner mens jeg ser Oprah, da. Igjen.
MarianneE Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #7272 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) tilbake til Mazilla! Jeg har nå tatt barnerommet, båret en eske bøker i kjelleren samt klesvask opp, hengt opp klærne, ryddet kjøkkenet, stua og gangen. Nå er det bare det værste igjen; Soverommet vårt. *grøss* mens vi har holdt på med boksorteringa vår (Andrè er enda ikke ferdig med bladene sine ) er en del papirer og ark lagt på PCbordet, sammen med et ekstra tastatur, et par blader, gjennomgått post, en eske med mine elskede små spilledåser fra Kremmerhuset, et par tegninger av TheaM, en bok el tre.... You get the picture? Nå skal jeg rydde i detta samt brette en del klær. Og detta valgte jeg istedet for å reise til Herkules med svigerinneK.... Endret 6. oktober 2009 av MarianneE
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. oktober 2009 #7273 Skrevet 6. oktober 2009 Men da kan du ha god samvittighet etterpå at du har gjort noe veldig nyttig idag
MarianneE Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #7274 Skrevet 6. oktober 2009 Men da kan du ha god samvittighet etterpå at du har gjort noe veldig nyttig idag Oh yes!! Har fått ryddet soverommet nå- omsider! Andrè sine papirer la jeg i en eske, synes det er bedre at han får gå igjennom de sjøl. Har et par permer jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av. Ikke i bokhylla og på soverommet... vel, det får bli under senga da! Et spørsmål til du som leser dette: HVOR LENGE SKAL MAN TA VARE PÅ JULEKORT/BURSDAGSKORT? NÅR ER DET "LOV" Å KASTE?
Gjest skorpio Skrevet 6. oktober 2009 #7275 Skrevet 6. oktober 2009 Et spørsmål til du som leser dette: HVOR LENGE SKAL MAN TA VARE PÅ JULEKORT/BURSDAGSKORT? NÅR ER DET "LOV" Å KASTE? det kan du få lov å kaste når jula er over. dvs, det kunne du altså gjort for ca 9 mnd siden!
MarianneE Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #7276 Skrevet 6. oktober 2009 eller 10 år? Ja, jeg har tatt vare på....
Gjest skorpio Skrevet 6. oktober 2009 #7277 Skrevet 6. oktober 2009 eller 10 år? Ja, jeg har tatt vare på.... hoho
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. oktober 2009 #7278 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har gjemt på julekortene fra forrige jul. Har en egen lomme som henges på veggen i gangen når det er jul, der samler vi alle julekortene etterhvert som de kommer. Og der blir de liggende til neste jul. Kjekt å vite "hvem" man skal sende julekort til, er lett å glemme noen, vi har en ekstremt stor slekt.
MarianneE Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #7279 Skrevet 6. oktober 2009 Har laget en endring i Matboksen på side 1.
Gjest Purple Haze Skrevet 6. oktober 2009 #7280 Skrevet 6. oktober 2009 Innom å hilser på den flinke husmoren, og sender en Godt å se det ikke bare er meg som gjemmer gamle jule-og bursdagskort. Da jeg skulle flytte hit jeg bor nå, fant jeg en pose med gamle kort. Bl.a bursdagskort til yngstemann: "gratulerer med 8-årsdagen". Han var sikkert 11 da vi flyttet til forrige huset...
Fremhevede innlegg