MarianneE Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #7221 Skrevet 3. oktober 2009 Julemarsipan i oktober er for tidlig.... synes det forsåvidt er greit at det kommer iløpet av november, så man har mer enn "14" dager å nyte slikt på, men oktober.. nei nei... Kan til nød godta 15. november, men det burde egentlig være straffbart og sette slikt ut i butikken før 1. desember!! Bare vent til jeg blir statsminister!! Julemarsipan allerede Og jeg tror du kan ha rett ang. migrenen. Min er desidert verst når jeg har pengeproblemer å gruble på... Stress er jo migreneutløsende. Ja, jeg tror det jeg og. Om ikke det er en utløsende faktor bidrar det vel ganske bra. "Problemet" er at det er en løsning for oss langt der framme. Andrè kommer til å bli fast ansatt der han er på utplassering nå, men før det må han på et truckkurs, som NAV skal betale. For at han skal komme på et slikt kurs må de som arrangerer det komme i gang med et nytt et. Etter det kan det se ut som om det lysner for oss. Problemet er at vi ikke vet når det er... *dritt lei* Uansett; Nå skal jeg se på det egentlig litt kjedelige programmet Skal vi Danse, mens jeg venter på at maten min skal bli ferdig. Ovnstekte potetbåter med olivenolje, løk, paprika og krydder sammen med deilig svinefilèt skiver innkjøpt i Sverige i sommer. Jeg svinekjøtt av denne typen men Andrè er ikke såååå glad i det, så jeg koser meg med det alene. I tillegg har jeg tent telys og skal helle brus i et vinglass. Lite penger betyr ikke at man ikke kan kose seg! Man må liksom bare gjøre det beste ut av det som er!
Mazilla Skrevet 3. oktober 2009 #7222 Skrevet 3. oktober 2009 Du er så flink til nettopp det, MarianneE! Kose deg med det du har, altså.. Håper du har en fin kveld! Det egentlig litt kjedelige programmet står på her også..
MarianneE Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #7223 Skrevet 3. oktober 2009 søte Mazzi... Å, trøtt! Blir tidlig kvelden her idag kjenner jeg!
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. oktober 2009 #7224 Skrevet 3. oktober 2009 Sant det, gjelder å kose seg med det man har Så du er heller ikke så glad i selve eplene i eplekaken? Det er ikke jeg heller, så lager halve kaken uten og halve kaken med (til samboern)
Gjest Grafica Skrevet 3. oktober 2009 #7225 Skrevet 3. oktober 2009 Eplene er jo det beste i hele kaka! Jeg også synes du er utrolig flink som ikke klager over alt dere ikke har, men heller greier å nyte livets små gleder, som å drikke brus fra vinglass. Flink er du
MarianneE Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #7226 Skrevet 4. oktober 2009 Sant det, gjelder å kose seg med det man har Så du er heller ikke så glad i selve eplene i eplekaken? Det er ikke jeg heller, så lager halve kaken uten og halve kaken med (til samboern) Sant og si er stekte epler noe av det værste jeg vet. Det , honning og marsipan og eplemos Eplene er jo det beste i hele kaka! Jeg også synes du er utrolig flink som ikke klager over alt dere ikke har, men heller greier å nyte livets små gleder, som å drikke brus fra vinglass. Flink er du Søte dere er! **** Faen så tidlig.... Andre var hjemme rett før kl 6 og jeg sov sånn av-og-på fra kl 3.30. Sovnet godt igjen rett over kl 6, og sov tungt, veldig tungt til tross for at TheaM lå i senga si og skravla, tellet, klappet og sang. Kl 7 våknet jeg og det føltes som å komme ut av koma. Idag regner det ikke, så TheaM og jeg og tenker jeg skal gå oss en tur. Ut og la henne få løpe ut av seg litt energi. Hvis det går ann, da....
Gjest Purple Skrevet 4. oktober 2009 #7227 Skrevet 4. oktober 2009 Sant og si er stekte epler noe av det værste jeg vet. Jeg er heller ikke noe glad i det. Eplekake er egentlig veldig godt, bortsett fra eplene...
Frigg Skrevet 4. oktober 2009 #7228 Skrevet 4. oktober 2009 Hørte at julemarsipanen og andre juleting skal begynne å komme i butikken fra august av nå Så at det er ute i butikken nå er jo egentlig litt sent
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. oktober 2009 #7229 Skrevet 4. oktober 2009 Godt å høre at det re flere av oss "eplekake minus eplene" spiser Det er vel som de sier, unger ligger til lading, de sover ikke
Gjest Rekaaa Skrevet 4. oktober 2009 #7232 Skrevet 4. oktober 2009 Whæt? August? Føler meg nesten litt treg som ikke har kjøpt marsipan enda liksom..
Mazilla Skrevet 4. oktober 2009 #7233 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg synes også det er altfor tidlig med julemarsipan i butikkene allerede nå, men samtidig får jeg litt lyst på etter alt snakket i denne boka..
MarianneE Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #7234 Skrevet 4. oktober 2009 August??? Seriøst? AUGUST?? Gud forby, jeg mener... eneste grunnen til at det kommer tidllig er jo fordi folk kjøper disse julevarene. Hadde ikke enkelte blitt så jævla desperate hadde varene kommt seinere. *engasjert* Lage middag nå; Kyllingkjøttkaker fra pakke, poteter, gulerøtter og blomkål, currysaus fra flaske(!) så har vi prøvd det og. Til tross for at ferdig saus på flaske igrunn står for alt jeg ikke liker ved ferdigmat..
MarianneE Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #7236 Skrevet 4. oktober 2009 sausen var helt OK, men absolutt ikke mer enn det. Rart det der at de tre ingrediensene i en currysaus det er mest av er vann, olje og aprikos(!) Ha satt igang TheaM med fingermaling. Hun er nå lei av å male på ark, og maler seg litt i ansiktet. Hun er grønn, blå, rød og gul fra munnen til ørene....
MarianneE Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #7238 Skrevet 4. oktober 2009 Ja, særlig nå som maling og har funnet veien til håret. Badestampen neste!!
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. oktober 2009 #7239 Skrevet 4. oktober 2009 Synes du skulle tatt bilde av henne så vi fikk se hennes meget personlige kunstverk
Lunalu Skrevet 4. oktober 2009 #7240 Skrevet 4. oktober 2009 Hallo!! Har du sett - plutselig var det helg igjen!!! Har vært og skumlest litt - og hoppa glatt over to-do lista di...Fy F... så effektiv ei dame du er! Jeg får (nesten) dårlig samvittighet...hihi Jeg leser at julemarsipan har kommet i butikken...Marsipan er nå marsipan- samma når den kommer - grøss!!! Og epler i eplekaken er jo godt...!!! Poteten i potegullet likeså! Og for ikke å glemme italienerne i den italienske salaten...eh SORRY MarianneE. Tror jeg er litt i sjokk over å ha forspist meg på elgkjøtt! Ønsker deg en deilig søndagskveld! Yo man! Klemmer i fleng!
Fremhevede innlegg