MarianneE Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #7201 Skrevet 2. oktober 2009 Har vært i butikken og handlet. Jeg syklet til og fra, og på vei til butikken (kun 500 meter) er det en fyr som stopper meg for å spørre om jeg hadde lighter. Jeg røyker ikke, så det hadde jeg naturligvis ikke. Men.... gud, hvor desperat er du ikke etter røyk når du stopper folk som sykler? Eller kanskje han ville rane meg? En forsvarsløs kvinne? Eller kanskje han syntes jeg var one hot piece of ass? Uansett: I ettermiddag blir det taco! haha, så utrolig sært! Synes du? Tror ikke taco er så unormalt asså. :hoho:
Gjest skorpio Skrevet 2. oktober 2009 #7202 Skrevet 2. oktober 2009 Synes du? Tror ikke taco er så unormalt asså. :hoho: MarianneE, du får meg alltid til å le..høyt..helt alene foran pc-en!
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. oktober 2009 #7206 Skrevet 2. oktober 2009 Det var da skammelig så effektiv du skulle være idag da Flink du!!! Hva skal dere i helgen da?
Gjest Grafica Skrevet 2. oktober 2009 #7207 Skrevet 2. oktober 2009 Stopper aldri folk på sykkel, altså. Spør kun andre jeg ser med røyk etter lighter! Effektiv du as, imponert!
MarianneE Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #7208 Skrevet 2. oktober 2009 GOD HELG! :strix: Endelig tilbake Bettie!! Det var da skammelig så effektiv du skulle være idag da Flink du!!! Hva skal dere i helgen da? Vel, Andrè kjører drosje i helga så jeg er hjemme alene nå. Har tatt en god varm dusj, smurt meg inn med deilig fuktighetskrem fra Biotherm. Den med sitrusduft er bare nydelig! Så nå sitter jeg under teppet mitt med strikketøy. I morra skal vi ut og handle inn vinterdress, fleecetøy til TheaM og forhåpentlig bukse til meg. NAVpengene vi fikk på onsdag har vi knapt brukt, og han kjører i helga og vi får penger igjen til tirsdag... Da er det faktisk penger til litt handel igjen! Ikke værst! Stopper aldri folk på sykkel, altså. Spør kun andre jeg ser med røyk etter lighter! Effektiv du as, imponert! Andrè mente at det var lurt at jeg bare syklet videre istedet for å stoppe og prate noe mer med ham. Det er vist en ny "greie" å rane folk på gata på det viset der. **** Sitter nydusjet under koseteppet mitt og prøver å komme litt videre på strikketøyet mitt mens Nytt på Nytt står på. Føler meg litt kjærring på en måte, men det er kanskje ikke så farlig?
MarianneE Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #7210 Skrevet 3. oktober 2009 Gooooood mooooorning!! Har alle det bra? Her er tingene OK, TheaM har vært litt våken i natt, men nå nøyer hun seg heldigvis bare med å ligge i senga si og prate istedet for å gråte slik som hun gjorde før. Har og våknet med en lett migrene idag, og tatt en tablett mot det. Liker ikke ta tabletter. Men, har nå insett at jeg må ta en tablett når jeg kjenner det begynner å komme, istedet for å vente i håp om at det skal gå over. Da blir migrenen bare være, og jg må ta to tabletter istdet for en. Ellers er det ikke stort å nevne siden igår. Ble sittende å strikke til Golden Goal var ferdig ti min før midnatt, og tunikaen måler nå hele 4 cm!! Mao; når jeg sier det går treigt er det ingen underdrivelse! Drikke litt mer sjokoladekaffe nå....
MarianneE Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #7211 Skrevet 3. oktober 2009 Æsj.... Migrene medisinene gir meg kjipe bivirkninger. Av alle ting; Muskelsmerter i armene, og det noe sjukt å! Merkelig bivirkning!
Gjest Catwoman Skrevet 3. oktober 2009 #7212 Skrevet 3. oktober 2009 Andrè mente at det var lurt at jeg bare syklet videre istedet for å stoppe og prate noe mer med ham. Det er vist en ny "greie" å rane folk på gata på det viset der Er enig i det. Nå er jeg sikkert litt mer skeptisk enn gjennomsnittet på sånne ting altså.... men det er så masse slue metoder de bruker for å rane folk for tida. Ha en fin lørdag
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. oktober 2009 #7214 Skrevet 3. oktober 2009 Regner det hos deg også idag? Koser oss inne idag, har en eplekake stående i ovnen... man skal da kose seg i slikt vær
MarianneE Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #7217 Skrevet 3. oktober 2009 Er enig i det. Nå er jeg sikkert litt mer skeptisk enn gjennomsnittet på sånne ting altså.... men det er så masse slue metoder de bruker for å rane folk for tida. Ha en fin lørdag Jeg finnes jo ikke skeptisk. Jeg kunne sikkert gitt lommeboka mi til et vilt fremmed menneske for han sa han ville passe på den. Eller... så ille er det ikke, men jeg er naiv til tider- men ikke sånn som slipper inn "teppeselgere" og svarer på såkalt Nigeriabrev. Håper du får en fin lørdag Takker, bukker, nikker og neier!! Regner det hos deg også idag? Koser oss inne idag, har en eplekake stående i ovnen... man skal da kose seg i slikt vær Eplekake er godt! Spesielt uten de eplene, for de er ikke gode... God bedring! Takk, det har bedret seg. Godt du kunne hjelpe broder'n idag, forresten! Har lurt på det samme... God bedring på deg kjære! Takk, Rekaaa! Godt å ha deg hjemme igjen. **** OK, dagen ble ikke som tenkt. Vi trodde vi hadde penger til bukse til meg b.la og gjøre litt innkjøp av middags-matvarer til å legge i fryseren. På Europris fant vi vinterdress og fleecetøy til TheaM som hun kan ha her hjemme, samt tøfler til henne, et laken, og Andrè plukket med seg litt snop. 435,- kom det på. Andrè dro kortet og.... avvist! Vi satte varene pent til sides og klødde oss i hodet. Så gikk det opp et lys for ham, og han kom jo på at han har betalt en del regninger, overført en del til kontoen for strømregning, telefonregning osv... Også litt her og litt der... Vi hadde kanskje ikke så mye penger allikevel? :klø: Han hadde 350 på kontoen og overførte fra en annen konto så det løste seg. Vi fikk handlet til TheaM og kjøpt matvarer men etter det var det slutt. Jeg ble skuffa, jeg mener... Tenk litt, og sjekk kontoen på forhånd liksom!! Men, vi har fått det koselig for det. Traff broder'n for en kaffe også tok vi turen hjem etterpå. Nå sitter far&datter i 3seteren og spiser lakrissnører mens jeg har tjuvstartet på ostepopen... Var forresten innom biblioteket og lånte Jo Nesbøs Marekors. Gleder meg til å lese den!! Så..... Tid for litt selvransakelse her. Jeg har vært my plaget med migrene de siste ukene. Hvorfor? Hva har vært den utløsende faktoren? Jeg lurer på om det kan være psykisk. Jeg føler meg fryktelig sliten av livssituasjonen vår, av og aldri mer ha penger til mer enn det aller nødvendigste, se "alle" kjøper og handler og fornyer mens vi har bare drømmen om det samme. Jeg er lei av å gå og lure på hvilke utgifter vi kan kutte ned på, når det meste er kuttet ned på allerede. Jeg er lei av å glede meg til den dagen vi har råd til noe. Kan det være derfor jeg er plaga med hodet for tida? At jeg rett og slett er sliten og det påvirker?
MarianneE Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #7218 Skrevet 3. oktober 2009 Rema hadde forresten julemarsipan i butikken. Der er rett og slett for jævlig.
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. oktober 2009 #7219 Skrevet 3. oktober 2009 Julemarsipan i oktober er for tidlig.... synes det forsåvidt er greit at det kommer iløpet av november, så man har mer enn "14" dager å nyte slikt på, men oktober.. nei nei...
Gjest Grafica Skrevet 3. oktober 2009 #7220 Skrevet 3. oktober 2009 Julemarsipan allerede Og jeg tror du kan ha rett ang. migrenen. Min er desidert verst når jeg har pengeproblemer å gruble på... Stress er jo migreneutløsende.
Fremhevede innlegg