MarianneE Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #7181 Skrevet 1. oktober 2009 ....og der var Lunalu og jo!
MarianneE Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #7182 Skrevet 1. oktober 2009 4-stjerners middag står på. Herregud for en mat Jørn Hoel har servert, skulle gjerne vært gjest der ja!
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. oktober 2009 #7183 Skrevet 1. oktober 2009 Søte TheaM :rødme: De er så sjarmerende i den alderen, var og passet en liten jente på ca 1 1/2år igår og jeg har ikke sett henne på ja det er vel snart 2mnd siden, hun tittet på meg med store øyne da vi kom inn døren og så kom hun løpende med små stabbende steg og ville bare kooooose..... gosh hvor bløt man blir
MarianneE Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #7184 Skrevet 1. oktober 2009 Søte TheaM :rødme: De er så sjarmerende i den alderen, var og passet en liten jente på ca 1 1/2år igår og jeg har ikke sett henne på ja det er vel snart 2mnd siden, hun tittet på meg med store øyne da vi kom inn døren og så kom hun løpende med små stabbende steg og ville bare kooooose..... gosh hvor bløt man blir Jeg vet det. Du blir som smør... **** Hva skal jeg skrive nå? Vi har holdt litt på med bøkene, funnet fram en del blader fra kottet og sortert ut masse søppel. Men, Andrè har funnet gamle kjærlighetsbrev fra meg. Fra 1998 og sånn. Har lest et og blitt helt satt ut. Er det der noe jeg har skrevet? Har jeg vært (er jo fremdeles) SÅ glad i ham? Hva har skjedd på de årene? Jeg ble helt satt ut og begynte å gråte da jeg leste ordene jeg en gang var så flink til å fortelle ham. Jeg er overhodet ikke mindre glad i ham nå, men.... jeg vet ikke. Kanskje er det bare det at årene har gått? Kanskje har vi tatt hverandre mer og mer som en selvfølge? Kanskje har det å ha bodd sammen i 10 år gjort noe med oss? :klø:
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. oktober 2009 #7185 Skrevet 1. oktober 2009 Samboern har spart på noen av de første mailene vi skrev til hverandre idet vi ble sammen, de er jo hele 10år gamle, og jeg meker selv også at jeg blir nesten "flau" over det jeg har skrevet. Men det er vel med dere som med oss, det er en grunn til at vi holder sammen... Det er lett å ta hverandre for gitt og en selvfølge, jeg har også tenkt den tanken, opptil flere ganger. En natt jeg lå og grublet og ikke fikk sove, var det en av tankene som slo meg, hva hvis jeg plutselig skulle bli alene. Grøsser bare ved tanken på å ikke ha min kjære ved min side. Litt tanken i kveldingen... Sov godt MarianneE
MarianneE Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #7186 Skrevet 2. oktober 2009 Samboern har spart på noen av de første mailene vi skrev til hverandre idet vi ble sammen, de er jo hele 10år gamle, og jeg meker selv også at jeg blir nesten "flau" over det jeg har skrevet. Men det er vel med dere som med oss, det er en grunn til at vi holder sammen... Det er lett å ta hverandre for gitt og en selvfølge, jeg har også tenkt den tanken, opptil flere ganger. En natt jeg lå og grublet og ikke fikk sove, var det en av tankene som slo meg, hva hvis jeg plutselig skulle bli alene. Grøsser bare ved tanken på å ikke ha min kjære ved min side. Den der har jeg og tenkt på. hva om jeg ble alene? Vet ikke helt hvordan man er singel en gang jeg! Har vært sammen i snart 13 år, det er bare helt sjukt lenge! Men, jeg er jo like glad i ham , like forelska enda men bare på en annen måte eller noe sånt. Uansett.... jeg klarer ikke forestille meg å være sammen med noen andre enn ham, bare tanken er.... rar! **** Fredagsmorgen! Dobbel chocka mocca i koppen, Andrè sin fleecemorgenkåpe og noen lyder fra TheaM som er i ferd med å våkne. Det er så deilig nå som hun sover hele natta! At hun sluttet med smokk i tidlig sommer har gjort underverker for både hennes og min søvn. Nå er det sjeldent hun våkner om natta, og tro meg, savner det ikke! Bøkene våre ligger nå pakket ned i esker som nå står under loftsluka. Her skal det tydelig gå gradvis for seg. De kommer ikke opp i dag, men i morra eller søndag. Men nå er det ihvertfall pakket ned! Godt å bli ferdig, nå er det vel bare bladene igjen.... Det er da hans sine blader, PCblader, Gjør det selv, bilblader.. Søppel spør du meg, men jeg har kanskje ikke så mye jeg skulle sagt der? Fredag er uansett rydde&vaskedag! Heldige meg!
MarianneE Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #7187 Skrevet 2. oktober 2009 Dagens to-do *rydde leiligheten *ta ned gardiner *ta av sengetøy på dobbelt senga *støvsuge *henge gulvmatter ut *tørke støv *vaske gulver *vaske badet *vaske vinduer *henge opp nye gardiner *legge på sengetøy *sette over klesvaske *handle *hente i barnehagen *lage taco .....skal vel få dagen til å gå i dag og, ja...
Gjest skorpio Skrevet 2. oktober 2009 #7188 Skrevet 2. oktober 2009 god morgen! selv om du hadde mye du skulle få gjort håper jeg du får en fin fredag!
MarianneE Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #7189 Skrevet 2. oktober 2009 Dagens to-do *rydde leiligheten *ta ned gardiner jepp! *ta av sengetøy på dobbelt senga jepp! *støvsuge jepp *henge gulvmatter ut jepp *tørke støv jepp *vaske gulver jepp *vaske badet *vaske vinduer jepp *henge opp nye gardiner jepp *legge på sengetøy *sette over klesvaske *handle *hente i barnehagen *lage taco .....skal vel få dagen til å gå i dag og, ja... god morgen! selv om du hadde mye du skulle få gjort håper jeg du får en fin fredag! "Misjonen" på P4, sol og duften av nyvasket hus! Må jo ha det bra, da!
MarianneE Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #7192 Skrevet 2. oktober 2009 Ja, hurra for meg! Går for å vaske soveromsvinduet, vaske badet og legge på sengetøy. Etter det er det bare en dusj og en tur i butikken før klokka nærmer seg barnehagehenting.
*Enigma* Skrevet 2. oktober 2009 #7193 Skrevet 2. oktober 2009 Send over noen effektive vibber til meg også, er du snill. Jeg har masse som må gjøres i dag.
Nótt Skrevet 2. oktober 2009 #7194 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg burde også gjøre litt her hjemme i dag så send gjerne over noe effektive vibber til meg også.
LekeHusmor Skrevet 2. oktober 2009 #7195 Skrevet 2. oktober 2009 damn woman! du er jo som et olja lyn! følte meg plutselig veldig ubrukelig her jeg satt gud så godt det føles å få alt gjort!
LekeHusmor Skrevet 2. oktober 2009 #7196 Skrevet 2. oktober 2009 ble det forresten fint med nye gardiner?
Edie Skrevet 2. oktober 2009 #7197 Skrevet 2. oktober 2009 Herregud så effektiv du er på en fredag morgen da. Hva kan jeg skryte av at jeg har gjort i dag? hmm.. har dusja og spist frokost. Er det like imponerende? God helg!
MarianneE Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #7198 Skrevet 2. oktober 2009 damn woman! du er jo som et olja lyn! følte meg plutselig veldig ubrukelig her jeg satt gud så godt det føles å få alt gjort! Føles veldig bra! Må være effektiv så jeg får utnytta timene jentungen er i barnehagen. Også er det kjempe kjedelig med slikt husarbeid, så jo kjappere jeg er jo tidligere blir jeg ferdig. Også bor vi tross alt på 70m2, så det er ikke som om vi har et svært hus å holde i orden. ble det forresten fint med nye gardiner? Joa... men de er ikke nye-nye. De er bare nye i den forstand at de er hentet ut av skapet. De begynner t.om å nærme seg modenhet for utskifting. Herregud så effektiv du er på en fredag morgen da. Hva kan jeg skryte av at jeg har gjort i dag? hmm.. har dusja og spist frokost. Er det like imponerende? God helg! Vel, nå har du tros alt en liten en på 2,5 mnd. Jeg er hjemme alene. Hadde en opprydding på søndag og satt og kikket i et takkekort album vi har. Der var Aricept og mannen på kirketrappa, nygifte og flotte! :rødme: **** Så, jeg har funnet ut at jeg skal spare dusjen til i kveld. Da kan jeg i dusjen etter TheaM er i seng, og hoppe i pysjen og krype i sofakroken under et teppe og med strikketøyet. Det går forresten veldig smått med det siste der. Men, nå har jeg ikke akkurat vært så ivrig denne uka heller da.... Nei, nå lokker Meny. Jeg får vel følge etter...
MarianneE Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #7199 Skrevet 2. oktober 2009 Har vært i butikken og handlet. Jeg syklet til og fra, og på vei til butikken (kun 500 meter) er det en fyr som stopper meg for å spørre om jeg hadde lighter. Jeg røyker ikke, så det hadde jeg naturligvis ikke. Men.... gud, hvor desperat er du ikke etter røyk når du stopper folk som sykler? Eller kanskje han ville rane meg? En forsvarsløs kvinne? Eller kanskje han syntes jeg var one hot piece of ass? Uansett: I ettermiddag blir det taco!
Gjest skorpio Skrevet 2. oktober 2009 #7200 Skrevet 2. oktober 2009 Har vært i butikken og handlet. Jeg syklet til og fra, og på vei til butikken (kun 500 meter) er det en fyr som stopper meg for å spørre om jeg hadde lighter. Jeg røyker ikke, så det hadde jeg naturligvis ikke. Men.... gud, hvor desperat er du ikke etter røyk når du stopper folk som sykler? Eller kanskje han ville rane meg? En forsvarsløs kvinne? Eller kanskje han syntes jeg var one hot piece of ass? Uansett: I ettermiddag blir det taco! haha, så utrolig sært!
Fremhevede innlegg