Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:goodbye:

Gooood morning ladies!

Mandag er dagen vi går i åpen bhg.

Dagen i dag er intet unntak.

Før helga skrev jeg at NAVpengene til Andrè ikke har kommet.

Idag får han levert de papirene som har manglet hos NAV, så kanskje vi får penger på onsdag.

Men, vi har klart oss på 400 kr siden torsdag så vi skal da klare oss de siste dagene.

Men uff.... jeg trenger svømme-penger snart.

Får ikke reist å svømt når det er så smått med penger, og jeg savner det.

Lurer på når det skal løsne litt for oss også.

:snurt:

Skrevet

Å... jeg føler meg som en møkka-mamma.

TheaM har vært trøtt me ikke vil sove, grinete og skal liksom bare sitte på armen, løftes og bæres.

Det går ikke alltid.

Så etter en time nå gikk hun bort til kjøkkenskapet og klarte å rive ut en Statoil kopp, og da hun fikk beskjed om å plukke den opp satte hun i å hylgrine og gikk heller og tok vann fra katteskåla og over i tørrforet.

Da var det definitivt slutt på tålmodigheten min.

Stygt redd jeg kjeftet mye mer enn nødvendig.

Faen, jeg føler meg som møkk.

Skrevet

Skjønner at du føler deg som møkk, men du er en flink mamma. Innimellom blir det bare litt mye. :klem: Jeg synes du er veldig flink med TheaM.

Skrevet

Skjønner at du føler deg som møkk, men innimellom kan det bli litt mye for enhver. Jeg synes du er veldig flink med TheaM. :klemmer:

Skrevet

takk Nòtt.

Du må virkelig mene det siden du har insistert på å si det to ganger. :fnise:

Tror TheaM og jeg skal ha litt is til dessert idag....

Andrè skal på fotballkamp rett etter jobben, så idag er det bare jeg som bestemmer hjemme.

:sjenert:

Strikkecafè i kveld.

Har strikket 7 omganger på strikketøyet mitt.

Her går det unna gitt!

Skrevet (endret)
takk Nòtt.

Du må virkelig mene det siden du har insistert på å si det to ganger. :fnise:

Ops... :flau: Jeg skylder på floodconrol - for den dukket opp. :fnise: Men jeg mener det virkelig. Og jeg VET at flere er enig med meg.

Endret av Nótt
Skrevet

Dere asså..... :klemmer:

Jeg pakker skifttøy, fleecetøy, luer og hals som merkes med navn og pakkes i bag.

Alt skal i barnehagen i morra og være der.

TheaM holder på med sin egen variant; Et par spisebrikker, et kjøkkenhåndkle og en pose som har inneholdt poteter pakkes ned i en Pampers eske. :ler:

Kjenner jeg er lite motivert til å reise ut på strikkekveld om to timer men igrunn frister det med sofaen.

Problemet med sofaen er at den frister liksom hver eneste kveld.

Bare godt å komme meg ut og være sosial! :jepp:

Skrevet
Ja, jeg vet.

Det er rart.

Men, han ender liksom alltid opp som venn med jentene.

Han er for snill tror jeg.

Han er jo, som nevnt, snill, smart, ikke stygg (kan liksom ikke si at jeg synes boder'n er kjekk), klare ambisjoner i livet....

Grethe leste i et blad at han må gå fra å være snill&grei og til å oppdage sexjageren i seg.

Høres litt merkelig ut fra en søster, men det er sant.

Han å oppdage at han er 25 og faktisk mann.

Håper bare det er ei jente som ser han snart.

Jeg sååå mange kjekke, snille og herlige gutter, men INGEN single jenter på riktig alder å prøve og spleise de med! Virker som jenter på den alderen ikke er på utkikk etter kjekk, snill og morsom gutt som vil slå seg ned i fast forhold... Vet ikke jeg, utifra KG så er visst jentene på den alderen nesten "desperate" etter sånne gutter, men alle guttene jeg kjenner som er sånn er håpløst single :klø:

Hallooooooo! :vinke:

:sjenert:

:fnise:

---

Nå har jeg lest de siste 8 sidene her, så jeg er litt oppdatert ihvertfall! Og nå har jeg deg på Mine innlegg, så da kan jeg følge med litt mer :)

Skrevet

Riktig alder, Purple. Med mindre du er veldig hypp på gutter i 22-24års alderen da :fnise:

Skrevet
Riktig alder, Purple. Med mindre du er veldig hypp på gutter i 22-24års alderen da :fnise:

Høh, kaller du meg gammel? :snurt: Ok da, det er kanskje litt ungt... Æsj da!

Skrevet

Åh, nå skulle jeg snike litt på deg på Facebook, gjennom vennelista til Grafica. Fikk ikke sett så mye, men fant ut at vi har en felles venn (i tillegg til noen av KG-damene), nemlig venninna til søstera mi! Morsomt! Hun har nettopp flytta tilbake til hjembyen vår etter å ha bodd i Porsgrunn i endel år (så da kan du kanskje tenke deg til hvem det kan være ;) )

Skrevet

jeg kom meg på strikkekvelden.

Var hjemme for 4 min siden og har svingt strykejernet over TheaM sine klær og strykelapper så nå er en bag ferdigpakket til barnehagen i morra!

Mens jeg har vært borte har Andrè bgynt å registrere bøkene som er sortert ut og som er nå lagt i pappesker og skal på loftet.

Ryddinga har eskalert litt, for nå har han bestemt seg for å ta ca 9 årganger av bladene "Komputer" og "Gjør det selv" også.

Alt dette foregår i stua sammen med en gammel Compaq og to esker med datautstyr som irriterer vettet av meg.

Værste jeg vet er rot.

Hvilket ikke er bra om dagen.

Skrevet

Veeeeldig enig med deg, haaaaater rot!

Natta, sov godt :søvn:

Skrevet

Totalt kaos å levere i barnehagen idag.

Det var -0,5 grader ute :fryser: og alle barna skulle på teaterbesøk i en annen barnehage så det var på med dresser samtidig som vi kom med en bag med skifttøy og vinterpose og et lammeskinn som ikke var vårt men fått med hjem, og niste og.....

Gud, det var godt å gå derfra!! :fnise:

Innså til min store skrekk at hun ikke har annet enn et par tykke votter.

trengs definitivt noe mer enn det ene paret!

Får innom H/M eller no når jeg skal treffe venninneY etterpå.

Før det må jeg rydde barnerommet, soverommet og kjøkkenet.

Og brette klær.

Og sette over en ny maskin med klær

Og vaske opp etter frokosten.

Og tørke litt støv

Og bruke rettetang i håret, nå har det fått en rar bøy igjen.

Og sminke meg

Og.... hvorfor sitter jeg her??

Skrevet

ryddet barnerommet

ryddet soverommet

sortert klesvask

ryddet kjøkkenet

brettet klær

Maskina med klær setter jeg over når jeg går

Rettetanga skal jeg dra fram nå, det samme med sminken.

Støvtørking får jeg ta i ettermiddag.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...