Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:skratte:

Å herregud....

Her om dagen kjøpte jeg Raske Menn- Fastest Hits.

Vi ser det nå mens vi spiser frokost.

Ante ikke at det var så hysterisk morsomt!!!

Spes greia med Rødhette&Ulven!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er bra de første gangene, men etter å ha sett den noen ganger så ble jeg lei, men for all del de er morsomme!!!

Skrevet

Jeg elsker Raske Menn! Er fortsatt Verdenshistorien på 5 minutter som er morsomst synes jeg da. Så de når jeg var russ, i Kongeparken, satt på ryggen til en fyr og lo så hardt at jeg nesten datt ned :ler:

"Jeg er en skitten liten pike..." :hoho:

Skrevet

Jeg vet, Grafica!

"her er mobilnr mitt"

:hoho:

Skrevet

Nei, nå må jeg dra frem Snabbgrabbar-DVDen og sette på. Akutt behov for å se Danglebær-sangen :fnise:

Skrevet

Raske menn er kjempebra. Var på show med de på edderkoppen for noen år siden.

Synes også verdenshistorien på fem minutter er den beste :ler:

Skrevet

Raske Menn er kjempemorsomme! Liker den sketsjen hvor han med håret leker Thor Heyerdahl (det er vel den jorden rundt-greia som dere snakket om det kanskje..?)

Ønsker deg en fin lørdag :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Skrevet
Raske Menn er kjempemorsomme! Liker den sketsjen hvor han med håret leker Thor Heyerdahl (det er vel den jorden rundt-greia som dere snakket om det kanskje..?)

Ønsker deg en fin lørdag :hjerte: :hjerte: :hjerte:

:skratte:

Ja, den var jo bortimot hysterisk!

Lager hjemmelaget pizza.

Sulten....

Skrevet

Hallooooo! Måtte innom en tur og se hvordan det går med deg - og fikk dagens latterkule!!! Hadde ikke sett rødhette og ulven før, så takk til janne som la den ut!!!

Har lest litt her og der, og har fått med meg at du ikke fikk jobben (grrrrf) og så har jeg sett bilde av deg! Koselig å vite hvordan Marianne og Theam ser ut!!!

Sitter her og kjeder meg litt. Min kjære er på fest og jeg har fått besøk av broren hans. Han er litt sær, og i dag SUR. Jippi....

Håper iallfall at du har en koselig lørdagskveld!

Stor klem!!!

Skrevet

Goooood søøøøndaaaaag!!!!!

:goodbye:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God søndag til deg, Marianne :)

I dag var jeg oppe like tidlig som deg, og jeg har ikke små barn i huset en gang :overrasket:

Skrevet

Idag har det vært en travel dag!

Skjønt, det startet med å stå opp med TheaM kl 7.

Timen etter vekket vi Andrè og det endte med at vi ble liggende i senga en time alle tre.

:)

Etter frokosten gikk vi ut alle tre og gjorde en times hagearbeid.

Begynner å nærme seg tida for trimming og beskjæring av busker&trær.

Vi hadde tilbud om å være med min søster med barna og brodern og gå til Vealøs, men det hoppet vi elegant over siden det er laaaaangt, vi snakker om flere timer.

:sjenert:

Istedet har vi begynt på et prosjekt.

Den overfylte bokhylla vår som har stått på soverommet har byttet plass med en kommode.

Men bokhylla kan liksom ikke stå overfylt i stua, så den har blitt tømt, sortert, innholdet vurdert og vurdert og noe må legges bort.

Men hva?

Og kommoden passet liksom ikke helt slik vi tenkte, så den måtte flyttes litt på inne på soverommet, og oppi der kom det besøk av pappa og....

Nei, vi blir vel snart ferdig.

Håper jeg.

Puh....

Skrevet

Høres ut som du har nok å gjøre i dag. Litt moro å se at du har gjort noe av det samme som meg i dag. Nemlig å rydde i bokhylle, jeg har ryddet ut en haug med bøker jeg skal kvitte meg med. Og på den måten fikk jeg litt bedre plass i bokhylla. :fnise:

Skrevet

kan jo ikke kvitte oss med bøkene, men la de få leve videre i kjelleren en stund tenker jeg.

Æsj... bare plass til 50% av romanene våre, ikke inkl pocket.

Skrevet

Nå kvitter jeg meg med bøker jeg vet at jeg ikke kommer til å lese noen gang eller igjen. Har så mange andre bøker jeg heller vil ta vare på at jeg prioriterer de.

Skrevet

Så flinke dere er som rydder og ordner, er ikke det litt artig da?! Få litt forandringer :nigo:

Kjenner det kribler i armer og bein bare du snakker om det ;)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...