Gjest ~Milla~ Skrevet 23. september 2009 #7083 Skrevet 23. september 2009 *kryss kryss* Hvordan gikk det?
Gjest Ansjoni Skrevet 23. september 2009 #7084 Skrevet 23. september 2009 Jeg sitter og krysser for harde livet!! Håper det har gått riktig så bra
Gjest Grafica Skrevet 23. september 2009 #7085 Skrevet 23. september 2009 *krysser fingrene* Skjønner at dere synes det er mye! Begge mine to yngste brødre er premature, om enn ikke så mye som TheaM, så jeg kan sette meg litt inn i hvordan det er. Men godt du fikk snakket om det med venninna di igår! Nå må du komme hjem og oppdatere oss på intervjuet, for nå er vi spent!
MarianneE Skrevet 23. september 2009 Forfatter #7086 Skrevet 23. september 2009 jeg tror intervjuet idag gikk veldig fint. jeg gikk derfra med en god følelse og det er jo bra. Ble spurt om jeg kan ta seinvakt denne fredagen også, var der jo sist fredag. Det er jo et godt tegn! Vet ikke hva jeg skal si om selve intervjuet, men det var mange nikk, og hun som stod for intervjuet sa mye "bra" "enig" "det er fint" osv. Om jeg får jobben håper jeg å få høre det på fredag. Vi har vært på vårt første foreldremøte i barnehagen nå. Det var helt OK, fort gjort. Svigermor har vært her og passet TheaM så lenge og da vi kom tilbake var ungen badet, lagt og oppvasken var nesten ferdig tatt. Snille svigermor!! Nå vil jeg bare slappe av med mannen min for i kveld.
Nótt Skrevet 23. september 2009 #7087 Skrevet 23. september 2009 Krysser fingrene for at du får jobben.
Mazilla Skrevet 23. september 2009 #7088 Skrevet 23. september 2009 (endret) Så bra at det gikk fint! Hvis du får den kan du jo feire med en av disse! (Var bare en måte å tipse deg på, hvis du ikke allerede har sett dem.. Har bare prøvd brownies-pakka, og konklusjonen er NAM!) Kos deg resten av kvelden! Endret 23. september 2009 av Mazilla
Gjest Purple Haze Skrevet 23. september 2009 #7089 Skrevet 23. september 2009 Krysser fingre for at intervjuet gikk bra. Tror helt sikkert det gjorde det, ellers hadde de vel ikke spurt deg om vikarjobbing?
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. september 2009 #7090 Skrevet 23. september 2009 Spennende med jobbsvar, tror du får den jobben jeg Snill svigermor forresten
MarianneE Skrevet 24. september 2009 Forfatter #7091 Skrevet 24. september 2009 Så bra at det gikk fint! Hvis du får den kan du jo feire med en av disse! (Var bare en måte å tipse deg på, hvis du ikke allerede har sett dem.. Har bare prøvd brownies-pakka, og konklusjonen er NAM!) Kos deg resten av kvelden! Oooooooh..... De har jeg ikke fått med meg! Må så absolutt prøves! Takker, Mazi! Krysser fingre for at intervjuet gikk bra. Tror helt sikkert det gjorde det, ellers hadde de vel ikke spurt deg om vikarjobbing? Det har jeg og tenkt, men jeg ble spurt før intervjuet. Kjedelig å vente sånn, vet jeg ikke får høre noe idag alt, men mobilen er med overalt. Tenk om osv.... Spennende med jobbsvar, tror du får den jobben jeg Snill svigermor forresten Jepp, hun er veldig all-right. Hun har sine sider som alle andre, men som jeg har skrevet her inne tidligere er jeg heldig som har henne. **** :frustrert: Det spøker for Osloturen vår. NAV har ikke registrert at Andrè har fortsatt i praksisen, så derfor har vi ikke fått penger enda. Nå har vi 200kr som i værste fall skal strekkes til over helga. Faen asså! Jeg mener.... Gud forby at vi skulle få kommet oss vekk og kost oss litt! Faen!! Lurer på når NAV får ut fingeren og betaler ut dte de skal?
MarianneE Skrevet 24. september 2009 Forfatter #7092 Skrevet 24. september 2009 Gårsdagens fem fine ¤Jobbintervju som jeg følte gikk fint. ¤Cafèbesøk med søsterG og svigerinneK ¤TheaM sin reaksjon når jeg hentet i barnehagen ¤Sol Pus, pute&pledd på sofaen
MarianneE Skrevet 24. september 2009 Forfatter #7093 Skrevet 24. september 2009 har funnet fram en del vinterklær og sko som har blitt merket og skal bli med bort i barnehagen når jeg skal hente. Egentlig har TheaM fri på torsdager, men denne uka er hun der onsdag-torsdag-fredag.
Gjest Grafica Skrevet 24. september 2009 #7094 Skrevet 24. september 2009 Vi har ikke fått penger vi heller Har han søkt på nytt da? Det fikk nemlig ikke Sondre beskjed om før på tirsdag at han måtte gjøre
loffen Skrevet 24. september 2009 #7095 Skrevet 24. september 2009 Høres ut som intervjuet gikk strålende!
MarianneE Skrevet 24. september 2009 Forfatter #7096 Skrevet 24. september 2009 Vi har ikke fått penger vi heller Har han søkt på nytt da? Det fikk nemlig ikke Sondre beskjed om før på tirsdag at han måtte gjøre Nei, men han ringte NAV og hun skulle ringe tilbake. Søke på nytt? Har ikke hørt et ord om det. Høres ut som intervjuet gikk strålende! Krysser fremdeles fingrene! **** Å, jeg har sittet under teppet mitt og gråt. Har lest ut "Den Tidsreisendes Kvinne" og den slutten hvor.. ja, jeg skal ikke si hva som skjer siden jeg synes boka burde leses. Fine, fine, fine boka!!! Må vaske meg litt i ansiktet før jeg henter i barnehagen! Skal passe tantebarna i kveld fra ca 19-22.30. Tror jeg skal ta med strikketøyet mitt, kanskje jeg kommer videre på et eller annet viset?
Gjest Grafica Skrevet 24. september 2009 #7097 Skrevet 24. september 2009 (endret) Hm det er vel kanskje annerledes for han. Sondre går jo på individstønad, så han møtte søke på nytt siden stønaden hans sluttet ved den ordinære utplasseringstiden. Ren formalitet, han får pengene, men de kan ikke forlenge det helt av seg selv visstnok Endret 24. september 2009 av Grafica
MarianneE Skrevet 24. september 2009 Forfatter #7098 Skrevet 24. september 2009 Hm det er vel kanskje annerledes for han. Sondre går jo på individstønad, så han møtte søke på nytt siden stønaden hans sluttet ved den ordinære utplasseringstiden. Ren formalitet, han får pengene, men de kan ikke forlenge det helt av seg selv visstnok Jeg blir så oppgitt av slikt! Gud forby at ting kan gå av seg selv. Gud forby at man kan få penger man har rett til. Vi har 200 kr fram til over helga hvis ikke pengene fra NAV kommer idag (neppe) eller i morra. Det kan jo bli interessant. Kjære min Gud og skaper. La meg få jobben i barnehagen. Det er ikke store stillingen, men den kan hjelpe oss veldig. Vi har fortjent litt glede snart.
Gjest Grafica Skrevet 24. september 2009 #7099 Skrevet 24. september 2009 Det har dere absolutt! Vi lever jo på restene av BSU-pengene til Sondre nå. Det er ikke så veldig kult, siden det vi lever på nå er det vi egentlig skulle ha med oss til Stockholm
MarianneE Skrevet 24. september 2009 Forfatter #7100 Skrevet 24. september 2009 Jeg har som mål og vinne 56 millioner i lotto. Herved lover jeg Grafica sånn rundt en million kroner.
Fremhevede innlegg