Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja det er nok viktig at de fra tidlig av begynner å forstå hva som er rett og galt :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagens fem fine

:) Idyllisk gåtur langs elva

:) "Mamma synne Bæ bæ lam" :hjerter_rundt:

:) Kaffe latte i sola

:) Følelsen av å være elsket av den man elsker

:) Jeg kan snart legge meg uten at det er for seint. :søvn:

Skrevet
Håper morgendagen også bli bra :)

Vel, den har ikke begynt så veldig bra ihvertfall, så igrunn kan det bare gå en vei herfra.

Altså.....

TheaM våknet 5.30, og vi begge har vært våkne siden det.

Hun holdt seg i senga og skravlet med seg selv heldigvis, men allikevel....

Andrè kom hjem 6.30, og jeg spurte om han hadde husket å innom broder'n og slippe ut katta hans siden han er hos mamma i helga.

Mamma bor da som kjent(?) 4 timer unna.

Egentlig har jo broder'n flytta ganske nær min søster nå, men de er også borte i helga så da må vi bortom til Kaboom.

Uansett.... Andrè hadde glemt katta, så nå må jeg ta med meg TheaM over til byen, på bussen og opp til broder'n for å slippe pus ut.

:snurt:

Kjenner jeg igrunn er litt sur.

Skrevet

...men på den annen side så kom dere dere en tur ut i frisk luft på morrakvisten, samtidig som André fikk litt ro til å sove etter nattevakta! ;)

Skrevet
...men på den annen side så kom dere dere en tur ut i frisk luft på morrakvisten, samtidig som André fikk litt ro til å sove etter nattevakta! ;)

Eller... jeg ringte pappa jeg som bor nærmere og som jeg viste skulle ut og kjøre.

Han skulle ordne det han.

Snille pappa...

Herlig navn på den katten :fnise:

:hoho: Jeg vet det!

Jeg baker peanøtt og sjokolade cookies, TheaM sover etter litt "krangling" meg og henne i mellom.

Andrè har stått opp men føler seg litt shabby.

Ute regner det for første gang på to uker.

Rolig her hjemme idag.

Skrevet

Det er så typisk broren din føler jeg, med navnet på den katta :fnise: Ikke at jeg kjenner han sånn veldig godt egentlig, men det inntrykket jeg har fått.

Synes forresten det er utrolig merkelig at han er singel, for han er jo utrolig kjekk kar! Nå er jeg kanskje inhabil siden jeg var dødsens forelska i ham når jeg var fire da :lol:

Skrevet
Synes forresten det er utrolig merkelig at han er singel, for han er jo utrolig kjekk kar! Nå er jeg kanskje inhabil siden jeg var dødsens forelska i ham når jeg var fire da :lol:

Ja, jeg vet.

Det er rart.

Men, han ender liksom alltid opp som venn med jentene.

Han er for snill tror jeg.

Han er jo, som nevnt, snill, smart, ikke stygg (kan liksom ikke si at jeg synes boder'n er kjekk), klare ambisjoner i livet....

Grethe leste i et blad at han må gå fra å være snill&grei og til å oppdage sexjageren i seg.

Høres litt merkelig ut fra en søster, men det er sant.

Han å oppdage at han er 25 og faktisk mann.

Håper bare det er ei jente som ser han snart.

Skrevet

Jeg sååå mange kjekke, snille og herlige gutter, men INGEN single jenter på riktig alder å prøve og spleise de med! Virker som jenter på den alderen ikke er på utkikk etter kjekk, snill og morsom gutt som vil slå seg ned i fast forhold... Vet ikke jeg, utifra KG så er visst jentene på den alderen nesten "desperate" etter sånne gutter, men alle guttene jeg kjenner som er sånn er håpløst single :klø:

Skrevet

Nå lurer jeg fælt på hva den katten heter. :fnise:

Skrevet

Idag har vi vært i Åpen bhg slik vi pleier å være på mandager.

Lite barn der, og en av mødrene er utrolig iriterende så jeg er glad jeg hadde med strikketøyet mitt.

Etter å begynt på nytt av igjen for 4 gang har jeg nå kommet kjempe langt!

Helt til omgang 5! :fnise:

:danse: :danse: :danse:

Onsdag skal jeg på jobbintervju i bhg jeg var i på fredag.

Spennende!!!

Noe spennende å nevne sånn ellers?

Igrunn ikke....

:lol:

Skrevet
Katta heter Kaboom! Er du helt blind du eller Loffen? :ler:

Ja, det var jeg visst. :fnise:

Skrevet
Hva er det du strikker???

Håpet er at det skal bli en tunika til TheaM.

Den strikkes i ullgarn og skal toves.

Strikker den i str 4 år, og med det tempoet mitt er det godt jeg strikker den i den str!

:fnise:

Ja, det var jeg visst. :fnise:

Kanskje du skulle blitt med til øyespesialisten med TheaM og meg idag?

:klø:

Jadda....

Vi skal til øyespesialist idag, TheaM og jeg.

Frister lite, er redd for hva resultatet blir.

Jeg dør innvendig om hun må ha briller i en alder av 2 år.

:tristbla:

Dessuten har vi fått time kl 13.20, og da pleier hun være skikkelig trøtt og vil helst bare sove.

Så det var en kamp sist vi var der, blir vel ikke noe bedre nå tenker jeg.

:forvirret:

Lite KG aktivitet på meg de siste dagene.

StasjonærePCen vår vil ikke virke.

Hadde strømbrudd på lørdagen, og mest sannsynlig er det en sikring i hovedkortet eller strømforskyninga.

Sier Andre.... :lol:

Ikke vet jeg, jeg vet bare at det er blitt en kamp om min laptop og at jeg har tapt den kampen to kvelder nå.

Kommer til å tape i kveld og, men nå med vilje.

Skal på KafèK i kveld med svigerinneK og venninneA. SøsterG skulle og være med, men hun måtte jobbe. Kjedelig for henne!

Uansett, gruer litt for øyespesialisten- men gleder meg til KafèK.

Konklusjon; KafèK besøket varer lengere enn timen hos øyespesialisten, ergo overskygger KafèK den timen og da er det KafèK som betyr noe idag.

:tommelsmil:

Barnefri fra fredag-søndag og Oslotur på lørdag.

Hva gjør man i Oslo på en lørdag annet enn å besøke bestevenninneC og Ultra i Sandvika for å kjøpe Oscar Syltes ananasbrus?

Skrevet

Kan du legge ut bilde når du er ferdig med tunikaen - er moro å strikke sånne ting da.

Oslo på en lørdag, er det fint vær kan man ta seg en tur i Frognerparken eller på Bygdøy. Er det ikke så fint vær finner man seg en kafé og nyter livet, mens man ser på alle de travle menneskene.

Skrevet

:opplyser:

lover herved å legge ut bilde HVIS den blir ferdig eller noe å vise fram!

Øyespesialisten.

Faen, jeg vil ikke.

Dritt lei alt ekstra som har kommet pga prematurbarn.

Sliten av tanken på det som har vært.

kanksje er det ikke så mye, men... idag føles det overveldende.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...