MarianneE Skrevet 15. september 2009 Forfatter #6981 Skrevet 15. september 2009 det gjorde jeg. På apoteket ble jeg spurt om jeg ville ha samme type medisin bare av en annen produsent. Medisinen het da bare noe annet. Også var den litt billigere. Hvorfor ikke, tenkte jeg, og sa ja. Jeg betalte 25kr for en eske med 6 tabletter i. jeg sparte 300kr på å takke ja. Det hadde blitt litt av en kilospris.... Nå: Middagslaging; Moussaka a la hjemmelaget!
MarianneE Skrevet 15. september 2009 Forfatter #6983 Skrevet 15. september 2009 oppskrift kommer i Matboksen i kveld
MarianneE Skrevet 15. september 2009 Forfatter #6985 Skrevet 15. september 2009 trøtt, sliten av migrenen som enda ikke har sluppet taket, skjelven, slapp... Tror jeg lar PC være PC for i kveld og heller legger meg på sofaen under et teppe.
Gjest Rekaaa Skrevet 15. september 2009 #6988 Skrevet 15. september 2009 Fy fader for en prisforskjell Det var et godt ja! Mousakka er så godt Kos deg i kveld
MarianneE Skrevet 16. september 2009 Forfatter #6989 Skrevet 16. september 2009 skulle til å skrive her inne, så kom det plutselig en nydelig gul fugl flyvende inn stua! Begge kattene var inne, så de ble spinnville men før jeg fikk hjulpet søte pippen ut klarte Bea og fange den. Stakkars pippen....
MarianneE Skrevet 16. september 2009 Forfatter #6990 Skrevet 16. september 2009 Migrenen sitter i enda, men det begynner å hjelpe seg. Har et par ting jeg trenger å gjøre idag, får bare ta tida til hjelp. Men, på lista tror jeg og det står: *sove *hvile Føler meg trøtt&sliten.
kospia Skrevet 16. september 2009 #6991 Skrevet 16. september 2009 Det er vel bare hvile og soving som hjelper nå, god bedring
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. september 2009 #6992 Skrevet 16. september 2009 Uff stakkar pipen...... Masse hvile er beste medisin
MarianneE Skrevet 16. september 2009 Forfatter #6993 Skrevet 16. september 2009 Jeg har sovet på sofaen under et tynt fleeceteppe mens sola har skint inn vinduet på meg. Aner ikke hvor lenge jeg har sovet, men over en time, håret stritter til alle kanter og jeg føler meg veldig pen nå. Føler meg litt smal i øynene, men kjenner det har hjulpet og Har brettet litt tøy, vasket opp, ryddet, lest i en bok og så klart sovet. Med andre ord, bare tuslet rundt hjemme uten noe voldsomt spennende. Allikevel følr jeg dagen flyr. Skal skrelle poteter og gulrøtter til middagen, og så hente i barnehagen om en time. Etter middagen skal vi alle sammen en tur bort til broder'n. Han flyttet inn i ny leilighet 1. sept og jeg er nysgjerrig på å se. Og du som leser dette...
MarianneE Skrevet 16. september 2009 Forfatter #6994 Skrevet 16. september 2009 Gårsdagens fem fine Fant fiiiiiiin jakke og betalte med tilgodelapp Koselig kaffe med svigerinneK Telefonsamtale med bestevenninneC Andrè og TheaM som holdt på ute sammen. Veldig søte og se på... Begynt å lese bok som lover bra; Niffenegger- Den Tidsreisendes Kvinne
Gjest Purple Haze Skrevet 16. september 2009 #6995 Skrevet 16. september 2009 Niffenegger prøvde jeg meg på i sommer, da den kom med gode anbefalinger. Håper du liker den bedre enn jeg gjorde, for å si det sånn Ha en fin kveld
MarianneE Skrevet 16. september 2009 Forfatter #6997 Skrevet 16. september 2009 Niffenegger prøvde jeg meg på i sommer, da den kom med gode anbefalinger. Håper du liker den bedre enn jeg gjorde, for å si det sånn Ha en fin kveld Jeg synes den er fin, når jeg skjønte greia med den på en måte. Det tok et par sider, men nå er den spesiell og fin. So far so good! tilbake til deg! Thænk juu!! *** Har vært og sett på broder'n sin nye leilighet. Litt av en vergang fra et 110m2 hus til en 50m2 kjellerleilighet. Men, han får det nok bedre der han er nå. Han holdt på å steke seg pizza da vi kom, og til TheaM sin store glede fikk hun et stykke, og is og brus. Da var hun happy! Andrè har vasket opp (skjer bortimot aldri) på eget initiativ. Nå er det Piano RisLunch med Jordbær under et teppe, med TV (4 stjerners..) og strikketøy. Er på 4. mgangen, så her går det unna!
loffen Skrevet 16. september 2009 #6998 Skrevet 16. september 2009 Jeg blir så sulten av å se på 4-stjerners, jeg.
MarianneE Skrevet 16. september 2009 Forfatter #6999 Skrevet 16. september 2009 Jeg blir så sulten av å se på 4-stjerners, jeg. jaffal idag! har måttet begynne på nytt på strikkinga mi. Sa var det bare å legge opp 220 masker igjen, da...
MarianneE Skrevet 16. september 2009 Forfatter #7000 Skrevet 16. september 2009 Dagens fem fine Hjemme alene i formiddag En god sofalur Andrè vasket opp Piano RisLunch Besøk hos broder'n
Fremhevede innlegg