Gjest Catwoman Skrevet 11. september 2009 #6921 Skrevet 11. september 2009 Jeg vet det. Lurte litt på noe i teksten jeg da. Der det står "mine barn på skolen" hvilke barn? Nå: Middag! lurte jeg på og. Men tippet at det var hun andre som ahdde barn på skolen, at de bare hadde skrevet feil navn?! Fint bilde iallefall I avisutgaven var ikke bildet for lyst, ( mener at det ikke var det ihvertfall)
captiva Skrevet 11. september 2009 #6922 Skrevet 11. september 2009 Tøff du er som legger ut bilde! jeg personlig e rlivredd for å bli kjent igjen her inne koselig å ha et fjes til nicket Ha en strålende helg.
MarianneE Skrevet 11. september 2009 Forfatter #6923 Skrevet 11. september 2009 Ja, den delen lurte jeg også på Takk. Hvorfor jeg kuttet ut colaen helt? Hmm det er vel fordi det ikke er godt for tennene og kroppen. Eneste det er godt for er smaksløkene Men har holdt meg og egentlig har det ikke vært så ille, samboern drikker cola men jeg klarer faktisk å la være. Har drukket litt sprite innimellom, bare hvis man skal ha noe kos. Men det er lite..... Herregud, du er flink! Hadde aldri klart det, ikke har jeg noen intensjoner om det heller..... Syns cola smaker såpe jeg da... lurte jeg på og. Men tippet at det var hun andre som ahdde barn på skolen, at de bare hadde skrevet feil navn?! Fint bilde iallefall I avisutgaven var ikke bildet for lyst, ( mener at det ikke var det ihvertfall) Ja, hun har barn som går på skolen også. Tror ihvertfall ikke jeg har noen flere enn TheaM Tøff du er som legger ut bilde! jeg personlig e rlivredd for å bli kjent igjen her inne koselig å ha et fjes til nicket Ha en strålende helg. Det bekymrer meg lite. Takk, forresten. Jeg tenker det at jeg gidder ikke skrive mer enn det jeg kan konfronteres med. *** Vi gikk ut alle tre etter middagen, TheaM stakk av på sykkelen to ganger, strålende fornøyd! Fikk hanket henne fint inn igjen, da. Hun er i seng nå etter et bad hvor hun gjorde sitt beste for å sprute ned hele badet. Ikke at hun vil sove men.... Jeg har og dusjet, bortimot misbrukt skrubkrem så jeg dufter BodyShop jordbær nå. straks er det ostefondue og Narnia2 på DVD. Eeeeeelsker Narniafilmene!! Tror ikke Andrè er like begeistra som meg, men han får værsågod se!
Gjest Grafica Skrevet 11. september 2009 #6927 Skrevet 11. september 2009 Den filmen så vi her om dagen også Jeg syntes ikke Prins Caspian var såå bra, men jeg gleder meg VILT til den neste!
Frigg Skrevet 11. september 2009 #6928 Skrevet 11. september 2009 Cola kan være godt innimellom, men jeg får så utrolig mye belegg på tennene av det og da får jeg fnatt Er heldigvis ikke så glad i brus, men øl derimot
MarianneE Skrevet 12. september 2009 Forfatter #6929 Skrevet 12. september 2009 Ostefondue Overhodet ikke!! Den vi skulle kose oss med igår smakte helt grusomt. Det var to biter og dermed så vi bare på hverandre og fant fram potetgull istedet. Dippen er hivd. TRO MEG!! God helg! Jordbærpiken Eh.... hæ? Åja...nå skjønte jeg hva du mente! Hender det tar litt tid..... Den filmen så vi her om dagen også Jeg syntes ikke Prins Caspian var såå bra, men jeg gleder meg VILT til den neste! Jeg og! Synes helt klart Løven, Heksa... er best, men Prins Caspian er veldig bra og. Når kommer neste tro? :klø: Cola kan være godt innimellom, men jeg får så utrolig mye belegg på tennene av det og da får jeg fnatt Er heldigvis ikke så glad i brus, men øl derimot Øl var jeg glad i før, men jeg kan ikke drikke det iden jeg har cøliaki. Men, jeg savner det ikke. Derimot er jeg veldig glad for kald Smirnoff Ice. *** LØØØRDAG!! :danser:
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. september 2009 #6931 Skrevet 12. september 2009 Happy lørdag, til og med fint vær
Suzy Skrevet 12. september 2009 #6933 Skrevet 12. september 2009 Hei lizzom Fint bilde i parken - nå er jeg engentlig bare innom og sier hei og håper du får en fin dag!
Gjest Grafica Skrevet 12. september 2009 #6934 Skrevet 12. september 2009 Neste Narnia-filmen kommer neste år, ifølge IMDB
MarianneE Skrevet 12. september 2009 Forfatter #6935 Skrevet 12. september 2009 Vi har hatt en av de fine dagene idag. Alt har vært koselig og vi har hatt bra sammen som en familie. TheaM har vært i fin form, joppet og løpt i gata, gått til byen og vært aktiv og seg selv for å si det slik. På en halvtime nå i ettermiddag har hun blitt syk. Skjønner ikke hvordan det går ann jeg; Fra frisk og fin til 39 i feber på 30 minutter. Håper det ikke varer lenge.
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. september 2009 #6936 Skrevet 12. september 2009 Masse god bedring til TheaM
MarianneE Skrevet 12. september 2009 Forfatter #6937 Skrevet 12. september 2009 milla: Andrè skal kjøre drosje i natt. Han ble spurt om han kunne kjøre ekstra idag, og vel... jeg hadde ikke mye lyst til å si at de var greit for meg, men så var det penger da... Har kjøpt meg pinner og garn og skal ihvertfall begynne på en tunika til TheaM. Den skal strikkes i ullgarn og toves. Hvis jeg får det til og blir ferdig vel og merke. Egentlig er det møkka kjedelig å strikke, men denne var så søt at jeg har lyst til å prøve. Blir spennende å se.
Mazilla Skrevet 12. september 2009 #6938 Skrevet 12. september 2009 Skjønner godt hvordan du har det med at han måtte jobbe i kveld igjen! Jeg er vokst opp med samme greia.. Pappa kjørte i utgangspunktet annenhver helg, men det ble ofte mer for å få hjulene til å gå rundt.. Slitsomt i lengda, for alle parter! Håper du får en ok alenekveld da!
MarianneE Skrevet 12. september 2009 Forfatter #6939 Skrevet 12. september 2009 Alenekvelder er deilig det! Film, potetløv, cola, levende lys.... Koser meg! Ofte lager jeg meg wok eller annen mat Andrè ikke er så glad i, og slike kvelder er liksom bare "mine" Men, aller helst skulle jeg hatt ham hjemme.
janne84 Skrevet 12. september 2009 #6940 Skrevet 12. september 2009 Prøv å kos deg.. Er ALDRI hjemme alene jeg, savner det litt. F spurte i går om når tid vi skulle "hjem", og jeg sa jeg ikke visste, men at han bare kunne dra hjem ei helg. Men det ville han ikke, for da må jo han ta buss - han har ikke førerkort..
Fremhevede innlegg