MarianneE Skrevet 7. september 2009 Forfatter #6861 Skrevet 7. september 2009 Dagens fem fine *koselig i Åpen Bhg *Halvtimes sofasoving *Softis med smeltet sjokolade *Andrè hjalp meg med husarbeid uten at jeg måtte spørre. *God, kjærlig stemning her hjemme.
kospia Skrevet 7. september 2009 #6863 Skrevet 7. september 2009 så søt den samtalen mellom Thea M og pappaen var :rødme: Softis med smeltet sjokolade , det må jeg ha hver gang jeg er på City Syd
Frigg Skrevet 8. september 2009 #6864 Skrevet 8. september 2009 Det er utrolig moro med slike samtaler med barn Og det minner meg på at jeg må komme meg avgårde til jobb. Kanskje jeg får noen interessante samtaler i dag også? Håper du får en fin dag
Suzy Skrevet 8. september 2009 #6865 Skrevet 8. september 2009 Unger er ganske festlige! God tirsdagsmorgen på deg - snart helg igjen nå vel
MarianneE Skrevet 8. september 2009 Forfatter #6866 Skrevet 8. september 2009 Mazila Kospia Frigg Suzy Koselig at dere tittet innom! *** TheaM er i barnehagen. Jeg er hjemme, og har store planer om å bare være hjemme idag. Hvis jeg klarer det ( ) er det isåfall første gangen siden hun begynte i bhg at jeg er bare hjemme en dag og småpusler litt rundt. Skal brette litt tøy, vaske opp, bake brød både vanlig og glutenfritt, støvsuge.... Mao, bare småpusling hjemme. Og prøve å beherske trangen til å legge meg på soaen........
MarianneE Skrevet 8. september 2009 Forfatter #6867 Skrevet 8. september 2009 jeg har klart å lage fotoalbum på Facebook. Herregud, jeg er flink....
Gjest Ansjoni Skrevet 8. september 2009 #6868 Skrevet 8. september 2009 jeg har klart å lage fotoalbum på Facebook. Herregud, jeg er flink.... Mange fine bilder der!
MarianneE Skrevet 8. september 2009 Forfatter #6869 Skrevet 8. september 2009 Mange fine bilder der! Klart det! Du hadde vel ikke trodd noe annet, vel?
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. september 2009 #6870 Skrevet 8. september 2009 Så mange fine bilder, hun er jo bare helskjønn TheaM :rødme: Herlig samtale forresten, fortalte den til samboern som lo godt Artige barnesamtaler er bare helt herlig... minner meg om, når vi passet niesen til samboern på 5år, så under middagen slipper hun en promp, og vi utbryter noe sånt som "sånn gjør man ikke ved bordet", så skynter hun seg med å si "det var even" (som da er hunden deres hjemme) men han er jo ikke her sier samboern..... og hun ble heeeelt stille
Gjest Purple Haze Skrevet 8. september 2009 #6871 Skrevet 8. september 2009 Merker at jeg ble veldig nysgjerrig på de FB-bildene Ellers så ville jeg bare innom for å si at jeg syns Marianne er en kul dame, og at jeg setter pris på innleggene i dagboken min
MarianneE Skrevet 8. september 2009 Forfatter #6872 Skrevet 8. september 2009 Merker at jeg ble veldig nysgjerrig på de FB-bildene Ellers så ville jeg bare innom for å si at jeg syns Marianne er en kul dame, og at jeg setter pris på innleggene i dagboken min Da får noen fortelle meg hvordan jeg legger til et bilde her på KG, da! Eller....hmm... MarianneE prøve selv! Også skryt på en vanlig tirsdag, da....
Gjest Purple Haze Skrevet 8. september 2009 #6873 Skrevet 8. september 2009 En skal ha skryt når det er fortjent, uansett hvilken dag det er
MarianneE Skrevet 8. september 2009 Forfatter #6875 Skrevet 8. september 2009 Jeg er en facebookluring det var det jeg trodde! Ville bare vært så flaut og tatt feil. lissom.
MarianneE Skrevet 8. september 2009 Forfatter #6876 Skrevet 8. september 2009 Nå begynner Da damene Dro igjen! Hurra!
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. september 2009 #6878 Skrevet 8. september 2009 Nå begynner Da damene Dro igjen! Hurra! Det er artig, gleder meg til å se fortsettelsen
MarianneE Skrevet 9. september 2009 Forfatter #6879 Skrevet 9. september 2009 skal til legen med hodet mitt idag. Migrene eller ikke? Hmm....
Fremhevede innlegg