MarianneE Skrevet 1. september 2009 Forfatter #6801 Skrevet 1. september 2009 *furter og trøstespiser is*
MarianneE Skrevet 1. september 2009 Forfatter #6802 Skrevet 1. september 2009 Møkka lei PC for i kveld. Sorry ladies, I'm leaving you for the night!
MarianneE Skrevet 1. september 2009 Forfatter #6803 Skrevet 1. september 2009 CSI Miami og kakao med krem!
Frigg Skrevet 2. september 2009 #6804 Skrevet 2. september 2009 NAV er noe forbanna dritt. Hver gang jeg har vært der så er det bare grinete folk bak skranken og man får ikke akkurat så mye hjelp. De er dårlige på å gi beskjed om viktige ting og de driter i om de utbetaler penger til riktig tid eller ikke. Beklager, men jeg har ikke tiltro til NAV i det hele tatt Føler virkelig med dere
MarianneE Skrevet 2. september 2009 Forfatter #6805 Skrevet 2. september 2009 Har vært og svømt nye 500 meter idag. *klapper meg selv på hodet* Etter svømming traff jeg min søster på Tullis i Skien. Vi har nemlig hatt en avtale om at når det er en formiddag uten verken jobb eller barn hjemme skal vi treffes der. Idag var endelig dagen, and it felt gooooood!!! Andrè skal hente TheaM idag, og jeg kom inn døra for 15 min siden. Unner meg selv total avslapping fram til kl er 15.30, etter det er det rydding og middagslaging. Fikk det plutselig veldig travelt hjemme i morges og det vises at TheaM og jeg bare sprang ut døra rett før kl 9 i morges. Men nå: sløøøøve på sofaen i 5 min!
Gjest Purple Haze Skrevet 2. september 2009 #6806 Skrevet 2. september 2009 Så utrolig kjedelig å gå glipp av så mye penger! Hadde det vært meg, hadde jeg grått mine modige tårer. Nav er stort sett håpløse. Har aldri hørt et menneske ha noe positivt å si om dem. Håper du fikk slappet av litt i ettermiddag
MarianneE Skrevet 2. september 2009 Forfatter #6807 Skrevet 2. september 2009 I følge min tante som jobber hos NAV (men som desverre ikke kan endre på reglene) har vi fått beskjed om at vi bør klage på grunnlag av manglende info. Nok om det der. Uff, orker liksom ikke tenke på det. Tror TheaM har vært sliten etter barnehagen idag. Etter middagen ville hun bare ligge oppå meg på sofaen og kose mens jeg strøk henne på ryggen. Tok jeg hånda bort fikk hun dradd den til seg igjen. Søtingen! :rødme: Er skrekkelig godtesjuk idag. Tror mensenuka nærmer seg. Det er ikke en ting jeg ikke sjesser på i kveld, eller jo.... Jo mer sukker, fett, salt osv jo bedre er det. Kanskje var det derfor det var så tungt å svømme idag? fant aldri rytmen og følte at jeg bare kavet meg avgårde. Også var det denne, da: Gårsdagens fem fine: *Kjøpte bursdagsgave til min søster. vet hun vil like gavekort på massasje *Iskaffe med mørk sjokolade *TheaM gråt ikke ved levering i bhg *kakao *deilig lukt av frukt og krydder hos AsiaMat Dagens fem fine *Svømming, tung og trått men godt (å, det rima!) *Pasjonsblomsen min blomstrer *Kosete TheaM *Cafètur med min søster uten verken mann eller barn. Den første på 9 år!!! *Avslapping på sofaen.
Mazilla Skrevet 2. september 2009 #6808 Skrevet 2. september 2009 Jeg er også utrolig sjesken i dag.. Går nærmest i ring rundt meg selv..
MarianneE Skrevet 2. september 2009 Forfatter #6809 Skrevet 2. september 2009 Tok en nektarin, Mazilla. Det hjalp faktisk! *** jeg ser sånn halvveis på Luksusfellen. Man skal vel være forsiktig med å uttale seg om andre og slikt, men.... Jævla idiot! En ting er å rote seg inn i gjeld, men faen asså; Skryte av at han har et skyhøyt forbruk me den ene luksusbilen etter den andre, bruke 20.000 på byen på en kveld, og fortelle det med et smil! Jeg er faen så glad for at jeg har 450 kr på kontoen fram til den 20. fordi jeg har betalt regninger. Da er det bedre å være blakk asså!
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. september 2009 #6810 Skrevet 2. september 2009 Enda en fysen en melder seg.....
MarianneE Skrevet 3. september 2009 Forfatter #6812 Skrevet 3. september 2009 United we stand... det hjalp veldig da Andrè kom hjem med en 0.5 l cola og en stor Smash sjokolade til meg. Sjokoladen tok jeg jeg tre striper av, men colaen ligger uåpna i kjøleskapet. Spørsmålet er bare hvor lenge..... Crapy uke med tanke på mat. Kjøttpudding (kylling/kalkun kjempe godt!) igår med poteter og posesaus Korma på tirsdag, kyllingkjøttdeig, ris og korma på glass frossenpizza i dag. Må være litt kreativ neste uke. Får jo daglig mail fra Apertif med dagens rett, og ukentlig fra BBCGoodFood samt at jeg kjøper bladet nå og da. På tide å finne fram litt inspirasjon igjen! Middagen idag blir som nevnt frossenpizza. Liker ikke å servere det, men nå har vi da i frysa, like greit å få spist dem da. Min frossenpizza er en glutenfri vegetarpizza, og jeg føler det er litt bedre enn en grandis. TheaM har fri fra barnehagen idag. Har ingen planer, Andrè hentet i barnehagen igår og satte da igjen støvlene hun hadde på seg, slik at begge støvleparene står der oppe, og vogna satt han igjen. Ikke at jeg er så avhengig av vogn lengere.... Tror det blir en sykkeltur til butikken for å kjøpe melk, og deretter brødbaking her hjemme. Lite å skrive idag? Oh yes....
Suzy Skrevet 3. september 2009 #6813 Skrevet 3. september 2009 God morgen Åssen går det med svømminga? Jeg lurer på ¨å ta meg en tur i svømmehallen fredag kveld - det er jo så deilig.
MarianneE Skrevet 3. september 2009 Forfatter #6814 Skrevet 3. september 2009 God morgen Åssen går det med svømminga? Jeg lurer på ¨å ta meg en tur i svømmehallen fredag kveld - det er jo så deilig. Jeg var og svømte igår. Neste gang blir tirsdag. *klapper meg selv på hodet* Jeg er flink...
Suzy Skrevet 3. september 2009 #6815 Skrevet 3. september 2009 Jeg var og svømte igår. Neste gang blir tirsdag. *klapper meg selv på hodet* Jeg er flink... Du er døedsflink! *imponert*
janne84 Skrevet 3. september 2009 #6816 Skrevet 3. september 2009 Liker #dagens topp 5", kjekt å finne positive ting Kos deg med baking...
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. september 2009 #6817 Skrevet 3. september 2009 (endret) Ja inspirasjon til middager er ikke alltid lett, kjenner til den ja... men vil anbefale denne oppskriften, http://www.tv2.no/gmn/wenche/oppskrifter/k...re-1076758.html lagde det til middag igår og det var nydelig, og veldig enkelt å lage Bruker kyllingkjøttdeig, da blir det aller best og saftige;) Endret 3. september 2009 av ~Milla~
Edie Skrevet 3. september 2009 #6818 Skrevet 3. september 2009 Å, cottage cheese i burgerdeigen, det må prøves en dag.
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. september 2009 #6819 Skrevet 3. september 2009 Å, cottage cheese i burgerdeigen, det må prøves en dag. Anbefales, de blir så saftige
Fremhevede innlegg