Gjest ~Milla~ Skrevet 27. august 2009 #6741 Skrevet 27. august 2009 1.million kroner.... gosh det er mye penger, men det er klart at det er han vel undt siden det er en erstatning. Blir koselig med middag
Gjest Purple Haze Skrevet 27. august 2009 #6742 Skrevet 27. august 2009 Så koselig med familiemiddag Kos deg masse
MarianneE Skrevet 27. august 2009 Forfatter #6743 Skrevet 27. august 2009 Frigg -milla- purple haze Søtingene! *** :Gjesp: Å.... kjenner jeg er bare sinnsykt klar for å ligge på sofaen! Helst under et fleeceteppe med kakao og krem intravenøst eller noe slikt. Kjenner denne dagen har mørbanket meg. :Gjesp: 2årskontroll idag. det gikk for så vidt greit, men... men.... Helsesøster er bekymret fordi hun oppfattet TheaM som lite flink med språk. Men f. asså, hun hadde jo gitt jentungen en stor lilla bil og leke med. TheaM elsker å leke med alt som har hjul så det er klart hun heller ville kjøre rundt med den enn leke med pictogram med helsesøster! Dessuten har vi ikke vært der på ca et år, og TheaM er tilbakeholden når det er mennesker hun ikke er trygg på. Helsesøster kan ikke forlange da at jentungen prate i vei. Men, som helsesøster sa, og som jeg får i trynet hver eneste gang vi er der; Jeg må jo ikke glemme at hun ble født litt tidlig. Gud, å lei jeg er av at det er et tema! Vi skal da tilbake om 6 mnd, for selvom jeg hadde krysset av på et skjema, så kunne det jo tross alt ikke dokumenteres at TheaM sier de ordene jeg påstår! Også.... Krisemaksimering!!! Helsesøter spør da meg om TheaM drikker melk. -ja, sier jeg, hun er veldig glad i melk så det er ikke noe problem. Helsesøster legger hodet på skakke og svarer: Er du bekymret for at hun kanskje drikker for mye melk? WTF??? :slåss: Typisk helsesøster, jeg får helt noia! Vet av flere som ikke har orket mer av henne og byttet. I tillegg på vei til byen så jeg at vogna hadde punktert på det ene hjulet (godt jeg hadde trilla!) Men, på butikken kom jeg over to pantelapper som noen hadde glemt igjen i automaten. 70 kroner tilsammen. Lysten på sjokolade, jeg...
MarianneE Skrevet 27. august 2009 Forfatter #6744 Skrevet 27. august 2009 men den gode nyheten er at legesjekken var tipp topp. Alt var som det skulle, lyden hun hatt på lungene er borte nå. Og, vi har fått ny innkallelse til en øyespesialist.
MarianneE Skrevet 27. august 2009 Forfatter #6745 Skrevet 27. august 2009 inspirert av Store My sin fantastiske liste. Dagens fem fine: *Deilig lunch på Friisebrygga med venninneR *Kamille i posten *Oppholdsvær så lenge jeg var ute *Alenetid etter TheaM var i seng *Har hatt et veldig snilt barn idag uten de store prøvelsene.
Mazilla Skrevet 27. august 2009 #6746 Skrevet 27. august 2009 Så lurt med en sånn liste! Det er jo egentlig altfor lett å overse småting som faktisk betyr noe. Tror sannelig jeg skal stjele den fra deg igjen jeg!
loffen Skrevet 27. august 2009 #6747 Skrevet 27. august 2009 Jeg synes stort sett helsesøstre prater mye svada jeg altså! Ikke bry deg om det. Så bra at pappa'n din har fåttt erstatning.
MarianneE Skrevet 27. august 2009 Forfatter #6748 Skrevet 27. august 2009 Så lurt med en sånn liste! Det er jo egentlig altfor lett å overse småting som faktisk betyr noe. Tror sannelig jeg skal stjele den fra deg igjen jeg! Jeg har stjålet den fra StoreMy. Slike lister er geniale. Jeg synes stort sett helsesøstre prater mye svada jeg altså! Ikke bry deg om det. Så bra at pappa'n din har fåttt erstatning. Ja, det er mye overdramatisering ute og går. Blir helt sprø av det. *** Forøvrig er TheaM 90.5 cm og veier 12.5 kg Store jenta mi!
MarianneE Skrevet 28. august 2009 Forfatter #6751 Skrevet 28. august 2009 har vært og svømt idag. Var i Skien til kl 10 og svømte 500 meter. Høres utrolig lite ut synes jeg, men det var 10 ganger fram og tilbake. Avsluttet med 15 min boblebad. Deilig! Har drukket kaffe på Tullis med venninneA, besøkt MerSmak (Skiens variant av Glad Maten) og kjøpt litt glutenfri varer. Hentet tidlig i barnehagen, skal nå legge på sengetøy, lage middag til mann&barn, en tur i butikken, ut og spise middag med pappa&søsken. Herregud det skal bli deilig når kvelden kommer!!
LekeHusmor Skrevet 28. august 2009 #6752 Skrevet 28. august 2009 så koselig med ut å spise! hvor skal dere da, vet du det?
Gjest Catwoman Skrevet 28. august 2009 #6753 Skrevet 28. august 2009 Vet du når Ultra blir til Meny (på Herkules) ? 1. september - eller ca deromkring. Kos deg med middag i kveld
MarianneE Skrevet 28. august 2009 Forfatter #6755 Skrevet 28. august 2009 Vet du når Ultra blir til Meny (på Herkules) ? Catwoman har svart ser jeg. Tenkte bare jeg skulle uttrykke min misnøye med at Ultra blir Meny. Liker Ultra myyyye bedre!! så koselig med ut å spise! hvor skal dere da, vet du det? Vi skulle møte på en restaurant i byen her, så jo... Jeg viste hvor vi skulle. 1. september - eller ca deromkring. Kos deg med middag i kveld 500m svømming er kjempebra! God helg! Endelig noen som skrøt av meg!! Skal gjenta det hele neste uke, faktisk likte jeg det veldig godt. *** Har nå kommet meg hjem etter middagen. Tiltross for millionen pappa har fått var det ikke en krone på oss. Den egoistiske delen av meg er skuffa. Den snille delen er glad for pappas vegne. Skulle gjerne tatt en titt på regninga; *en pasta *en biff *en biffsnadder *to fiskeretter *to brus *et glass hvitvin *en flaske rødvin *to kaffe *en te *fem desserter *en cosmopolitan *en aquavit *en konjakk At den regninga kom på opp mott 3000 kr er jeg overbevist om. Lurer på om jeg skal legge meg. Armene kjennes ut som om de har fått juling idag. Lurer på om ikke jeg er klar for :søvn: Men først: dagens fem fine *svømming i fritidsparken *latte med butterscotch *Nyinnkjøpte glutenfrie boller *Lykkelig barn som ble hentet i barnehagen *kom hjem fra byen til tatt oppvask og nyoppredd seng.
*Enigma* Skrevet 28. august 2009 #6756 Skrevet 28. august 2009 Så bra med 500 m svømming Håper du får en fin helg
MarianneE Skrevet 29. august 2009 Forfatter #6757 Skrevet 29. august 2009 Egentlig er jeg deppa idag. Dritt lei av å ikke ha penger! Da vi la oss igår var senga så rar, joda, ene støttebeinet under senga hadde knekkt. Har fått det på plass nå, men.... Trenger en ny seng, asså! Den vi har er 13 år gammel og fra Jysk. Dessuten trenger TheaM en seng. Hun har fremdeles sprinkelseng, uten at det egentlig gjør noe men det er vel snart på tide med en skikkelig seng til henne. Min søster har fått låne 15.000 kr av pappa for å gjøre ferdig "lappen", men etter å hørt på pappa igår og hvordan har forventet en nedbetalingsplan fra henne, en plan for hva hun skulle gjøre om hun en gang ikke kunne holde seg til nedbetalingsplanen osv... Nope, gidder ikke spørre engang. Spiller heller på lotto i helga! Men det er lørdag og sol, så uff.... Gidder ikke deppe!
Mazilla Skrevet 29. august 2009 #6758 Skrevet 29. august 2009 Like festlig som alltid han faren din... Du får ta deg en tur ut i finværet og levere en lottokupong istedet, det hørtes ut som en fin plan.
MarianneE Skrevet 29. august 2009 Forfatter #6759 Skrevet 29. august 2009 Like festlig som alltid han faren din... Du får ta deg en tur ut i finværet og levere en lottokupong istedet, det hørtes ut som en fin plan. han er en fest, han! Vi skal på MerSmak festivalen i Skien. Matfestival er alltid bra!
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. august 2009 #6760 Skrevet 29. august 2009 Krysser fingrene for at lottokupongen går inn idag
Fremhevede innlegg