Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Natta, sov godt :)

And I did!

Våknet av et voldsomt regnvær en gang rundt kl 1 men med untatt av deg.

Vært helt borte i natt.

(til tross for at jeg var hjemme... :fnise: )

TheaM skal i barnehagen idag, og jeg skal treffe svigerinneK på Friisebrygga for lunch.

Gleder meg!

I kveld skal jeg på kino med min søster og se "The Proposal"

Gleder meg, siden de flyttet hit, er det første gang vi skal gjøre noe alene uten barn med.

Skrevet

TheaM sover enda.

For at vi faktisk skal være i barnehagen til et OK tidspunkt må jeg snart vekke henne!

Skrevet

Har levert i barnehagen, satt over klesvask og tenker ihvertfall litt på det andre jeg burde gjøre.

:sjenert:

:trist:

Dødsannonse i avisa idag som gikk litt inn på meg, noe de sjeldent gjør.

Vetle xxxx

født 18/10 1984

har vært tøff for siste gang.

(....)

Like kjært som blomster er en gave til Trygg Trafikk

Tydelig en bilulykke, og det var ordene om at han hadde vært tøff for siste gang som gikk inn på meg.

Over til banale hverdagsgreier....

Tror jeg skal skrive litt i Matboksen.

Skrevet

Uff, det var sørgelig.. Jeg skjønnre hva du mener om å bli rørt av ord.

Stakkars gutt...

Apropos å bli rørt.

Vet ikke om du leser A-magasinet noen gang, men sist fredag var det en sak om damen som ville bli hundre år og jeg GRÅT da jeg leste den. Det er den beste saken jeg har lest på det jeg vet. Fantastisk gjort og så utrolig rørende protrett av innsiden av en gammel dame... :sukk:

Ha en fin dag :)

Skrevet

Leser aldri A-magasinet, men det er fint med gode artikler som treffer deg som leser.

Blir stadig vekk rørt av ting jeg leser, lever meg voldsomt inn i ting....

Skrevet
Leser aldri A-magasinet, men det er fint med gode artikler som treffer deg som leser.

Blir stadig vekk rørt av ting jeg leser, lever meg voldsomt inn i ting....

Jeg og! Også ønsker jeg å kunen formidle like godt sjøl - blir så inspirert når jeg leser gode saker.

Gjest Ansjoni
Skrevet

:trist: Den dødsannonsen var sterk!!

Jeg lar meg også veldig lett røre av ord, ord er mektig og magisk :rødme: Det er noen trykte setninger man må bare lese igjen og igjen....!

Skrevet

Synes mange dødsannonser er tøffe å lese jeg.. spesielt der barn og babyer er innvolvert. Og så blir jeg faktisk rørt av av dødsannonser til offiserer i Frelsesarmeen - der står det alltid: forfremmet til evigheten Jeg er ikke veldig personlig kristen av meg, men tenker alltid at det må være godt å leve i den troen i en slike situasjoner..

Skrevet (endret)
The proposal er morsom :jepp:

Er den?

Kult, gleder meg til å se den.

Hva heter han som spiller i den?

Uansett, he's cute.....

:trist: Den dødsannonsen var sterk!!

Jeg lar meg også veldig lett røre av ord, ord er mektig og magisk :rødme: Det er noen trykte setninger man må bare lese igjen og igjen....!

:jepp:

Skjønner hva du mener.

Og over til hun tvillingmammaen; min lillegutt er født i uke 37(+4) og han er absolutt ikke prematur!

Hva??

Er han ikke??

:fnise:

Advarsel, innlegget skrevet i mulig affekt

Jeg har nå vært og hatt lunch med svigerinneK.

Hun er kjempe koselig, og vi har funnet hverandre på en måte.

MEN:

Hun og svogerS (Andrè sin bror) skal gifte seg neste år og planlegger nå bryllup.

Hvorfor??

Altså, de har bgge to vært gift en gang tidligere, hun giftet seg t.om to ganger med sin xmann siden den ene var i Tyrkia og den andre i hennes hjemby.

Sånå planlegger de igjen stort bryllup med 70 gjester, stor slankekur, stor hvit brudekjole med lange hvite hansker og slør osv...

Fint for dem, men alt jeg vil er bare å hyle ut "DU HAR ALLEREDE HATT DET!!!

Jeg forstår liksom ikke hvorfor de skal igjennom hele den ekstravagant greia igjen.

De skal ha fireretters middag og alt det der, men i mine øyne tenker jeg at jeg ser ikke poenget.

De har jo alt hatt hvert sitt bryllup og på en måte "brukt det opp" slik jeg ser det.

Er jeg gammeldags?

Brylluppet er om 11mnd og tre uker, og vi har sett på kjoler idag, væt igjennom borddekorasjoner og jeg tenker at det ser ut til å bli et langt år....

Er det jeg som er kjip?

Må bare slenge på at jeg er glad de skal gifte seg, men burde det ikke være mer enkelt når det er ekteskap nr. 2 for de begge?

Han er 31 og hun 26 liksom...

Endret av MarianneE
Skrevet

:ler:

Skjønner at LekeHusmor ikke hadde lest innlegget før hun svarte... Men var bare litt morsomt etter det innlegget, så det spørsmålet..

:sjenert: Jada..

Skrevet
:ler:

Skjønner at LekeHusmor ikke hadde lest innlegget før hun svarte... Men var bare litt morsomt etter det innlegget, så det spørsmålet..

:sjenert: Jada..

tenkte det samme.

:fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg syns ikke du er gammeldags som tenker sånn ang 2.gangs bryllup. Er helt enig med deg der. Jeg har vært gift og hatt hele bryllupspakka. Og det kunne ikke falle meg inn å gjøre det der igjen, om jeg noen gang skulle finne på å gifte meg igjen.

Da kom jeg til å dra med mannen til utlandet, og ha en enkel seremoni, bare oss to. Og en romantisk bryllupsreise samtidig :hjerter_rundt:

Skrevet

har vært på kino med min søster og sett The Proposal"

Anbefales!!

Skrevet
har vært på kino med min søster og sett The Proposal"

Anbefales!!

:jepp:

Skrevet

Kommer aldri til å glemme synet av en svett, halvnaken (og etterhvert helnaken) Ryan Reynolds i filmen.

Gud, han var sexy i den filmen!!!

:popcorn:

Idag er det ny maratondag.

Skal treffe venninneR og babyen kl 12 og 13.30 skal TheaM og jeg på 2 årskontroll.

Før alt dette tror jeg at jeg skal innom Platekomp og kjøpe meg en CD.

Pappa ringte igår under filmen.

Ringte ham opp etterpå, og han lurte på om jeg skulle noe på fredag kl 18.

Som sant er sa jeg at jeg ikke skulle noe.

Han ville be sine 4 barn med ut på middag på fredag!

Det er første gang han er i nærheten av noe slikt, og det var jo kjempe koselig!

(hadde vært hakket bedre om det var tenkt å ha med mennene, men...)

Sant å si håper jeg dette fører til noe.

Pappa har nemlig fått en erstattning pga yrkesrelatert KOLS.

Han har fått 1 million kroner. :dåne:

En forbanna million kroner, altså!!

Det er ikke bra, men gudene skal vite at jeg håper han gir oss barna litt penger! :sjenert:

Men, mest av alt unner jeg ham pengene.

Etter at han måtte slå firmaet sitt konk for 10 år siden har han slitt økonomisk, og nå har han igrunn fått som fortjent. Positivt, asså! :ler:

Pengegave eller ikke, det skal bli koselig og ut på restaurant med søsken og papp!

:)

Skrevet

Så koselig at han ber dere med ut på middag :jepp:

( og en million da! )

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...