Gjest ~Milla~ Skrevet 24. august 2009 #6701 Skrevet 24. august 2009 Så irriterende, som du sier selv dette er jo spesialister. Nei dette var alt for dårlig. Så hva vil dere gjøre videre, avvente og se...?! Godt dere fikk kost dere litt iallefall
MarianneE Skrevet 25. august 2009 Forfatter #6702 Skrevet 25. august 2009 vi må bare vente å se. Sjelingen plager henne ikke, det er ikke slik at hun bommer på dører, ikke klarer pinsettgrep o.l. så vi får vel bare vente da. Å..... Jeg var trøtt igår! Skulle skrive et innlegg på "Mat&drikke" igår, og strevde virkelig med å skrive innlegget. Tror jeg prøvde å holde meg våken mens jeg skrev og mulig øynene gled igjen underveis. Måtte ihvertfall inn der nå for å rette opp skrivefeil. Dagens planer var til fritidsparken i Skien for å svømme (jepp, jeg skal bli sprek) men kontoen fortalte meg at det er bedre å ta det på fredag, og heller bruke dagen idag på rydding&vasking. Det værste er at jeg hadde gledet meg til å opp å svømme, men da går jeg ihvertfall helgen i møte med en nytrimmet kropp. Theam har sovet fram til nå. på tide å ta henne opp.
MarianneE Skrevet 25. august 2009 Forfatter #6703 Skrevet 25. august 2009 Hver celle i kroppen stritter i mot, men jeg må begynne på husarbeidet. Fram med bøtta, og begynner med barnerommet tenker jeg. Gi meg pågangsmot, anyone!!
*Enigma* Skrevet 25. august 2009 #6704 Skrevet 25. august 2009 Tenk så deilig det blir når du er ferdig med alt det du må gjøre og du kan slappe av Jo fortere du kommer i gang og blir ferdig, jo fortere kan du gjøre noe du har lyst til
Suzy Skrevet 25. august 2009 #6706 Skrevet 25. august 2009 Også kan du gå rundt resten av dagen og klappe deg selv på ryggen fordi du har vært så flink
MarianneE Skrevet 25. august 2009 Forfatter #6707 Skrevet 25. august 2009 Hvor lange armer tror du jeg har, Suzy? Har lunchpause og spiser tunfisk salat. Er ferdig med barnerom og vårt soverom. Vårt rom er det værste, men det er tatt, t.om under senga. Har tatt fram alt som er under og vasket. Følr meg så FLINK!!
Frigg Skrevet 25. august 2009 #6708 Skrevet 25. august 2009 Du er kjempeflink. Jeg skal snart komme i gang med å pynte sovromsveggen vår
MarianneE Skrevet 25. august 2009 Forfatter #6709 Skrevet 25. august 2009 så gøy, Frigg! veggdekor er stilig, har kjøpt og har på barnerommet; Speilsommerfugler og hun elsker å stå å speile seg der. Nei, får bare hive meg rundt og fortsette med husvasken. Stue, gang, kjøkken og bad igjen.
Mazilla Skrevet 25. august 2009 #6710 Skrevet 25. august 2009 Wow, skal du rett og slett vaske hele huset? :dåne: Inspirer meg!
MarianneE Skrevet 25. august 2009 Forfatter #6711 Skrevet 25. august 2009 Wow, skal du rett og slett vaske hele huset? :dåne: Inspirer meg! Klarer ikke inspirere megselv en gang! Men, jeg har satt på Godsmack HØYT!!!! For å si det slik, jeg sitter i sofaen nå og kjenner bassen i sofaen.... Ang husvask; Det er ikke så ille når vi tross alt bare bor på et-par-og-sytti da....
MarianneE Skrevet 25. august 2009 Forfatter #6712 Skrevet 25. august 2009 Bare badet igjen nå. Kom igjen nå, Marianne!
MarianneE Skrevet 25. august 2009 Forfatter #6714 Skrevet 25. august 2009 Dæven, så flink du er! *ferdig*
MarianneE Skrevet 25. august 2009 Forfatter #6716 Skrevet 25. august 2009 Hurra for meg.... Andrè og jeg hadde en avtale om at han skulle ta en våtserviett til badet og dra over den delen av doen som er under doringen hver dag. Menn griser. Dn avtalen har han ikke holdt, æsj og æsj! *** Må fortelle noe fra igår. Siden TheaM hadde fri fra barnehagen igår var vi i Åpen Barnehage. Der var det ei som var ny og hadde med tvillingene sine på 15 mnd. Hun -altså moren- la ut i det vide og brede og hvor grusomt hun hadde det da tvillingene ble født siden de var premature. Jeg har jo skrevet en del her om hvordan jeg har hatt det, og forstod henne veldig godt. Følte mye sympati med henne og da hun fortalte de ansatt om hvilken påkjening for henne prematurfødsel var viste jeg hva hun snakket om. Men, som hun sa, heldigvis hadde de vært helt friske og ikke hatt noen ettervirkninger av være premature, men de veide lite da de ble født, bare 2.6 kg. Så spurte jeg hvilken uke ble tvillingene født i. Joda, uke 37 svarte hun. Uke 37? Oh my God, da hadde jeg en unge på 1 mnd jeg! Faen, jg hadde mest lyst til å men vet ikke hvor godt det ville bli tatt i mot. Hun får ikke et snev av sympati fra meg ihvertfall! Jævla førkje.... (ja, det var stygge ord inn her ja!)
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. august 2009 #6717 Skrevet 25. august 2009 Jøsses så flink du har vært idag med husvask Premature i uke 37, nei for noe tull.
Gjest Purple Haze Skrevet 25. august 2009 #6718 Skrevet 25. august 2009 Tvillinger kommer da gjerne litt før tiden, så å snakke om prematur i uke 37 er temmelig fjernt. Og flink husmor er du jammen meg *imponert*
MarianneE Skrevet 25. august 2009 Forfatter #6719 Skrevet 25. august 2009 Jøsses så flink du har vært idag med husvask Premature i uke 37, nei for noe tull. Jeg vet, jeg har vært griseflink! Det som er litt dumt er at det ser ut som om en runde med støvsugeren ikke gjør vondt i morra. Allerede! Men det lukter rent her og det er så deilig! Tvillinger kommer da gjerne litt før tiden, så å snakke om prematur i uke 37 er temmelig fjernt. Og flink husmor er du jammen meg *imponert* Nåvel... Vi må alle ta i et tak og vaske noen ganger. Jepp, hu var litt fjern ja. Guri, jeg ble skikkelig irritert. *** Har hengt opp klesvask, vi har vært i bursdag til nieseF (tantebarn på Andrè sin side) og der var det liv og røre. Handlet på veien hjem, TheaM ble badet av Andrè, jeg har vasket opp og deretter dumpa ned i sofaen. Frister mest å bare
MarianneE Skrevet 25. august 2009 Forfatter #6720 Skrevet 25. august 2009 Klapper sammen laptopen for kvelden....
Fremhevede innlegg