Gjest Purple Haze Skrevet 23. august 2009 #6685 Skrevet 23. august 2009 Imponert over hvor tidlig du er oppe på en søndag Men sånn er vel livet som småbarnsmamma. Mener å vagt kunne huske at det var slik for meg også, for maaaange år siden. Gangs of NY er en kjempebra film. Tror jeg har sett den 2 eller 3 ganger...
Lunalu Skrevet 23. august 2009 #6687 Skrevet 23. august 2009 Håper du har har en nyyydelig søndag!!!! Her er det sol og deilig! Herlig å sitte ute i sola og slappe av Så koselig at du har vært innom bloggen min! (Blir glad for en liten hilsen der, smiler) Nå skal jeg ta med meg en kopp te, og skynde meg ut igjen! Stor klem
MarianneE Skrevet 23. august 2009 Forfatter #6688 Skrevet 23. august 2009 God morgen! Så tidlig du var oppe da. Pøh! Da jeg skrev har hadde jeg alt vært oppe en time. Andrè var ikke hjemme før 6.30 og da var jeg våken. Snek meg opp før han begynte å snorke og jentungen fremdeles sov. Laget meg sjokoladekaffe og så en episode Sex&Singelliv mens dagen begynte utenfor huset. Deilig med en liten alene-morgenstund! Halla på deg og! Imponert over hvor tidlig du er oppe på en søndag Men sånn er vel livet som småbarnsmamma. Mener å vagt kunne huske at det var slik for meg også, for maaaange år siden. Gangs of NY er en kjempebra film. Tror jeg har sett den 2 eller 3 ganger... Godt du fremdeles husker hvordan det var. *suger til meg all sympati jeg kan* Hva driver dere med idag da? Ikke tenk de grisete tankene dine, milla! TheaM og jeg har gått tur, kjøpt is på Narvesen nedi gata her, vekket Andr`kl 13, lekt litt, tegnet litt, vi reiste til Tullis alle tre hvor TheaM sovnet i bilen på veien opp. Da lot vi henne sitte i bilen mens vi drakk latten vår. Vi satt ute altså, tre meter fra bilen og vi så rett inn til henne fra bordet vi satt. Bare så ingen tror at vi lot henne sitte og bare gikk inn.... Akkjerat no spiller Andrè fotball og TheaM er lagt for natta. Håper du har har en nyyydelig søndag!!!! Her er det sol og deilig! Herlig å sitte ute i sola og slappe av Så koselig at du har vært innom bloggen min! (Blir glad for en liten hilsen der, smiler) Nå skal jeg ta med meg en kopp te, og skynde meg ut igjen! Stor klem Høres herlig ut, Lunalu! Kos deg!! *** I morra skal vi til Åpen Barnehage igjen. Gleder meg til vi skal tilbake, blir sikkert kjempe koselig! Kl 13 i morra har TheaM time hos en spesialist som skal se på øynene hennes med tanke på sjeling. Spent på hva som kommer ut av det. Ellers er morgendagen også dagen hvor vi har 7 årsbryllupsdag.
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. august 2009 #6689 Skrevet 23. august 2009 Var vel ikke akkurat det jeg tenkte på når jeg skrev det på den måten, men når jeg leser det i ettertid ser jeg jo det Håper det ordner seg hos spesialisten imorgen, godt å få det unna.
MarianneE Skrevet 24. august 2009 Forfatter #6691 Skrevet 24. august 2009 Var vel ikke akkurat det jeg tenkte på når jeg skrev det på den måten, men når jeg leser det i ettertid ser jeg jo det Håper det ordner seg hos spesialisten imorgen, godt å få det unna. Å.... var det ikke slik du mente?? Takk for lykke ønsker, kjenner jeg ikke akkurat ser fram til timen hos spesialisten på en måte. Men, hun trenger hjelp med øynene så da er det bare å ta imot den hjelpa en kan få. Gratulerer på bryllupsdagen! Takk. 7 år.... Lurer på hvor de årene har gått. :klø:
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. august 2009 #6692 Skrevet 24. august 2009 Gratulerer med 7års bryllupsdag !!!!
MarianneE Skrevet 24. august 2009 Forfatter #6693 Skrevet 24. august 2009 Gratulerer med 7års bryllupsdag !!!! Takk søte du! Har vært hos øyelege med TheaM. Skal skrive mer om det seinere i ettermiddag, men jeg er fryktelig frustrert!
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. august 2009 #6695 Skrevet 24. august 2009 Frustrert... fikk dere ikke noe ut av spesialisten eller...?
Gjest Purple Haze Skrevet 24. august 2009 #6696 Skrevet 24. august 2009 Gratulerer med bryllupsdagen Usj, frustrert etter besøk hos spesialist høres ikke bra ut.
Gjest Rekaaa Skrevet 24. august 2009 #6699 Skrevet 24. august 2009 Gratulerer med 7 års bryllupsdag MarianneE og MarianneE mannen! Kos dere og nyt kjærligheten
MarianneE Skrevet 24. august 2009 Forfatter #6700 Skrevet 24. august 2009 Frigg milla purple haze kospia janne rekaaa: :helen: Vi har kost oss idag. Sa at istedet for at han kom hjem med roser el no ville jeg heller at vi alle tre reiste ut og spiste. Så da gjorde vi det. Reiste til en pizza restaurant hvor jeg spiste den beste glutenfrie pizzaen jeg har smakt! Koste os, og TheaM var rolig (relativt) og SÅ fornøyd med å få et glass cola for første gang. Hun har smakt, men ikke fått slik som idag. Tro meg, det var ikke henne i mot! Frustrert... fikk dere ikke noe ut av spesialisten eller...? Øyelegen fikk gjort et unøyaktig mål av øynene til TheaM (som overhodet ikke var interessert i å sitte stille) og da vi skulle gå sa hun: Vi får se om vi gjør noe med det. Kanskje dere får en innkallling til ny time. Hva faen er det for noe? Kanskje? Vi får se? Hvor vanskelig er det? Enten "ja, vi skal gjøre slik og slik" eller "nei, vi velger å ikke gjøre noe foreløpig" Skal de være spesialister, så må det vel kunne gå ann å... :slåss: Møkka folk!
Fremhevede innlegg