Mazilla Skrevet 20. august 2009 #6641 Skrevet 20. august 2009 Jeg kjenner en som arrangerte "Død elefant" i alle barneselskapene til ungene da de var små, bare for å få den oppspilte gjengen med sukkersjokk til å være stille og rolige for et skakket stund... Kos deg med Prison Break!
MarianneE Skrevet 21. august 2009 Forfatter #6645 Skrevet 21. august 2009 håper du sover godt! Like a baby, helt til jeg våknet av Andrè som prøvde å legge seg oppå meg i søvne. Greit det er noen dager siden sist vi hadde sex, men da var da voldsomt, tenkte jeg. TheaM skal i barnehagen idag. Jeg skal på Tango SPA for å vokse og nappe øyenbryn. Det skal bli digg å få det gjort! Egentlig skulle jeg møte min søster under hennes lunch, men siden hun jobber nå for Canal Digital skulle de jobbe fra en annen plass enn i byen idag. Så da ble det ikke noe kaffedate på oss. Men, jeg skal ha kaffedate med meg selv, jeg! Digger og sitte på cafè alene! Lese, titte på folk rundt.... Men, før den tid må jeg få jentungen i barnehagen og dusje. Føler meg ikke akkurat fresh idag.... Enda!
MarianneE Skrevet 21. august 2009 Forfatter #6646 Skrevet 21. august 2009 Da vi kom inn i barnehagen istad klamret TheaM seg fast i beinet mitt og strigråt. En av de ansatte forbarmet seg over henne ganske kjapt (de er supre!) og jeg gav TheaM en klem, vinket hadet og smilte og var så positiv som jeg bare orket. Da jeg gikk ut døra hadde jeg tårer i øynene. Vondt i hjertet mitt, men det hadde kanskje vært rart om hun ikke reagerte....? Æsj, asså.... Hank von Helvete er på P4. Han skal gifte seg i helga. Den røyk den sjansen min.... :klø: Lurer på om han kommer til å synge I got erection på bryllupsnatta?
MarianneE Skrevet 21. august 2009 Forfatter #6647 Skrevet 21. august 2009 jeg vil stå først i køen.... http://www.klikk.no/mote/trender/article472434.ece
*Enigma* Skrevet 21. august 2009 #6648 Skrevet 21. august 2009 Det er visst ikke så lett det der, da hun var blid og fornøyd med å være i barnehagen så var det litt sårt, og nå som hun gråter er det også sårt. Tydeligvis en tilvenningssak for dere begge. Hun har det sikkert helt fint i barnehagen og det går nesten garantert over så fort du er ute av syne. Det er sikkert bare litt rart for henne å av og til være i barnehagen og av og til ikke. Håper du får en fin dag i dag
MarianneE Skrevet 21. august 2009 Forfatter #6649 Skrevet 21. august 2009 Det er visst ikke så lett det der, da hun var blid og fornøyd med å være i barnehagen så var det litt sårt, og nå som hun gråter er det også sårt. Tydeligvis en tilvenningssak for dere begge. Hun har det sikkert helt fint i barnehagen og det går nesten garantert over så fort du er ute av syne. Det er sikkert bare litt rart for henne å av og til være i barnehagen og av og til ikke. Håper du får en fin dag i dag Jeg vet at det er fort over, og det at hun er der er bare en ting hun (vi?) må venne seg til. Bare så ekkelt når hun gråter så veldig. Men, det skal liksom bare være slik og. Sårt uansett, jeg blir liksom aldri fornøyd. Nå må jeg skifte, rydde, sminke meg og gå. skal være på Tango om en time.
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. august 2009 #6650 Skrevet 21. august 2009 Kanskje han tenkte at du sov så tungt at han bare kunne lirke seg innpå deg Mannfolk Leit med TheaM, gikk jo bra første dagene.... Får uansett håpe det går over, det er klart det er sårt for et mammahjerte. Kos deg på cafe!
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. august 2009 #6651 Skrevet 21. august 2009 Wow stiiiilig http://www.klikk.no/mote/trender/article472434.ece må prøve å få med meg dette! Passer bra jeg har bursdag en uke før lanseringen
MarianneE Skrevet 21. august 2009 Forfatter #6652 Skrevet 21. august 2009 Wow stiiiilig http://www.klikk.no/mote/trender/article472434.ece må prøve å få med meg dette! Passer bra jeg har bursdag en uke før lanseringen Blir sikkert en deilig pris og da, tenker jeg.... *** Javel..... Da var øyenbryn vokset og nappet. Har lånt to bøker på biblioteket, kjøpt ferdigblandet flaske med Cosmopolitan på polet, kjøpt to barselgaver, handlet matvarer og kjøpt Rosendahl salatbestikk med et gavekort. Da jeg skulle gå fra byen fant jeg ut at jeg ikke hadde tnkt godt nok igjennom byturen. Det ble tunge poser hjemover. Har jo alltid bare kunnet stable under vogna, men nå måtte jeg bære. Trodde armene skulle dette av... Nå er det en kjapp opprydning før jeg henter i barnehagen!
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. august 2009 #6653 Skrevet 21. august 2009 Så nå er armene dine 5meter lengre ?
MarianneE Skrevet 21. august 2009 Forfatter #6654 Skrevet 21. august 2009 Så nå er armene dine 5meter lengre ? Nå er de heldigvis tilbake i normal lengde. *** Jeg sitter og lurer på en ting: Er det passende å bare ta en liiiiiten smak på den ferdigblanda flaska med Cosmopolitan som jeg kjøpte på polet idag? Andrè skal kjøre drosje i helga, og TheaM er i seng. Bare et liiiite glass, asså. Ulmpen er vel at om den er god vil jeg bare ha et glass til, også..... (as if...) Nei, jeg får vel heller ta en brus. Litt mer passende det. Lite å skrive i min egen bok. Går og raider dere aandre jeg....
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. august 2009 #6655 Skrevet 21. august 2009 Synes det går an å ta seg et bitte lite glass, man blir da ikke stupfull for det....
MarianneE Skrevet 21. august 2009 Forfatter #6656 Skrevet 21. august 2009 Synes det går an å ta seg et bitte lite glass, man blir da ikke stupfull for det.... Nei.... men bare et glass? Ser fotball, og Rosenborg leder 4-1 over Fredrikstad. Nice! Andrè har akkurat reist ut, så jeg koser meg med micropopcorn og jeg tror jaggu det ligger en cola i kjøleskapet.
MarianneE Skrevet 21. august 2009 Forfatter #6657 Skrevet 21. august 2009 Nå har jeg smakt på Cosmo'en. *smatte smatte* God, men smaker best mikset på byen.
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. august 2009 #6658 Skrevet 21. august 2009 Den var god altså? Spennende... kunne tenkt meg å kjøpe for å prøve den. Terningkast?
MarianneE Skrevet 21. august 2009 Forfatter #6659 Skrevet 21. august 2009 terningkast kan jeg ikke gi. Jeg smakte på feil måte: Helte oppi et halvt melkeglass og tok det i tre slurker. Kjenner jeg ble litt varm i kinna etterpå....
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. august 2009 #6660 Skrevet 21. august 2009 Men smaken var altså god iallefall....... siden du tok mer enn en slurk mener jeg
Fremhevede innlegg