Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet
....men når det er sagt har jeg ikke noe imot å bruke 500kr på en veske til meg selv.

:sjenert:

Men så setter du deg kanskje ikke på veska di midt oppi en søledam?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Idag er det Anette.... Artig program det der :)

Har du kjøpt deg veske MarianneE?

Nei, det har jeg ikke.

Jeg måtte liksom bare påpeke det.

Men så setter du deg kanskje ikke på veska di midt oppi en søledam?

det slutta jeg med da jeg runda 30.

:hoho:

Blir borte resten av kvelden.

Skal slappe av med skjærsten min uten noe PC som durer i bakgrunn.

Skrevet
:humpe:

det ble det og, ja.

:sjenert:

Skrevet

Ha en fin torsdag :klem: Det går enda bra med TheaM i bhg?

Skrevet
Ha en fin torsdag :klem: Det går enda bra med TheaM i bhg?

Det går veldig bra.

Hun stortrives.

Og jeg trives med å ha henne der... :biggrin:

Igår (etter fotballkampen) droppet vi TV og PC.

Har tenkt litt og funnet ut at på dagtid er vi mamma&pappa, på kveldstid sitter vi som regel forran PC og/eller TV.

Så legger vi oss rundt 23.5/23.30 og det er det.

Vi trenger å bryte den kjipe sirkelen vi er i ferd med å rote oss in i.

Vi er ikke så mye Marianne&Andrè lengere.

Så kvelden igår var koselig.

Vi så kampen sammen mens vi delte potetgull og dipp.

Etterpå pratet vi om alt mulig og mens han dusjet leste jeg videre i boka jeg leste ferdig i morges.

(Marian Keyes; Lucy Sullivan skal gifte seg.)

Underholdene og bra bok!

Dagens to-do

*Levere 2 bøker på biblioteket

*Gjøre bordreservasjon til i morra (ut og spis med noen jenter grunnet bursdagen min)

*støvsuge

*smile og nyte min nestsiste dag som 30åring

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så bra at dere er bevisste på å ha kjærestetid. Det er så innmari viktig, men noe det er fort gjort å glemme bort i hverdagen. Og plutselig sitter man der og ser på et menneske man ikke kjenner igjen. Skummel utvikling.

Nyt dine siste dager som 30-åring :)

Skrevet
Gjør du på?

iferd med å utvikle fnatt av jentungen som bare klenger, og klatrer, og holder, og kryper og....

På/over/under meg hele tiden.

Idag er jeg bare så sinnsykt dritt lei av å være klatrestativ!!!

Ellers er alt OK.

Har bestilt bord til venninnebursdagsmiddag (what a word!) i morgen kveld, men før det skal jg være hos min søster i fire timer og passe barna sammen med mitt eget.

Gleder meg veldig til midagen!!

:)

Gjest ~Milla~
Skrevet

Høres bra ut med veninnebursdagsmiddag ;)

Hvor/hva skal dere spise?

Skrevet

Vi skal hit:

http://www.winedine.no

der har de fantastisk god biffsnadder (hvorfor er det ansett som harry mat?) den er nemlig i currysaus og er å... så god!!

TheaM er i seng og vi sitter i kjent positur;

Han på soverommet forran stasjonærPCen, jeg her forran min laptop mens jeg halvveis følger med på TV. :fnise:

Hvis det hjelper så skal vi ha pizzarester om en time sammen med Gordon Ramsey på TV3.

Skrevet

Hei søta!!!

For noen år siden var jeg og min kjære på vei inn i samme tralten som dere er på vei inn i. vi bestemte oss for å ha en fast kjærestekveld i uka (torsdag). Vi hadde ikke lov til å avtale noe annet med andre denne kvelden. Av og til ordna vi også barnevakt denne kvelden....og vi passa på at vi ikke begynte å se noen serier. Kjempe kos med tid til hverandre, og det endte svært ofte opp med...eh ja...!

Torsdag er fremdeles "vår" kveld - og har du sett....det er jo torsdag i dag....sa hun med smil i stemmen!!!

Spennende med bursdagsfeiring - håper det blir en superfin kveld!!!

Skrevet

Fine tanker Lunalu, men om jeg presanterer en slik løsning her i huset tenker jeg Andrè ville fått angst.

Det er ikke noe problem, men jeg ser jo at vi kjapt kan rote oss inn i en ond sirkel.

Og for syns skyld.... Andrè driver med papirarbeid og noen timelister som skal mailes siden firmaet han jobbet for skylder oss nesten to mnd lønn.

Men, vi kan definitivt bli flinkere til å prioritere hverandre på kveldstid.

Ingen tvil om det.

Skrevet

Tror det er normalt å falle inn i hver sin verden, det gjør iallefall vi.. Det er en stygg sirkel, men jeg orker ikke å forandre den nå. Liker å ha litt alenetid nå som det er så stress på jobb...

Gjest Grafica
Skrevet
Vi skal hit:

http://www.winedine.no

der har de fantastisk god biffsnadder (hvorfor er det ansett som harry mat?) den er nemlig i currysaus og er å... så god!!

Antagelig pga veikroene som serverer biffsnadder med frossent kjøtt, frosne grønnsaker, ferdig bearnaise, ferdige poteter... Du skjønner tegninga ;P Litt samme greia som hvorfor løvstek er harry mat.

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg lurer mest på hvorfor det heter biffsnadder jeg, navnet i seg selv er jo bare harry og ufyselig, hadde hjulpet mye om de bare hadde byttet navn på det tror jeg. :Nikke:

(nå aner jeg egentlig ikke hva biffsnadder faktisk er, annet enn at det sikkert inneholder biff, og at det er noe som veldig mange liker...)

Rapping kan du bare glemme å høre... :fnise: Det er kun Zorro (pusekatten) som får det, for han bryr seg ikke uansett. :fnise:

Håper du får en fin bursdagskveld :klem:

Skrevet

Catwoman - skal dere flytte? Tydeligvis - siden det står i signaturen din.... ;) Kjøpt hus i samme område eller? Moro!

Gjest Grafica
Skrevet

Kanskje vi sees idag? Skal spise middag med svigers og Wine&Dine var visst et av stedene som var aktuelle!

Skrevet

Gratulerer så mye med morgendagen, kos deg i kveld og goood helg!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...