Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har kommet bursdagsgave til meg i posten fra mormor.

Spennende for det er en liten pakke.

I fjor fikk jeg en nål, veldig pen, men det er ikke helt meg.

Byttet i et nydelig smykke istdet.

Straks på tide å bake ut pizza....

Videoannonse
Annonse
Gjest ~Milla~
Skrevet

Spennende med pakker og bursdag, men husk ikke klemme for mye på gavene ;)

Kommer gjerne på pizza jeg altså ;)

Skrevet
Spennende med pakker og bursdag, men husk ikke klemme for mye på gavene ;)

Kommer gjerne på pizza jeg altså ;)

Klemmer vel aaaaaaldri på pakker jeg, vel.

:plystre:

Vi har kjøpt regntøy til TheaM idag.

På Europris.

(de som har klager på det... HYSJ!!)

Hun har alt et sett i barnehagen, men søren... hun trenger igrunn et sett hjemme og.

Fant en regncape til meg og da til 35 kr.

Etter vi kom fra Europris reiste Andrè avgårde for å hjelpe en kammerat, så TheaM og jeg gikk en tur rundt kvartalet her før det var inn for kveldsmat til barn, husarbeid for mor.

Har forresten kjøpt fantastisk gode nektariner på ICA!

:arwen:

Skrevet

Jeg har på MP3-spilleren når jeg støvsuger jeg, og begynner gjerne å synge i tillegg til dansinga. Stakkars naboer :fnise:

Er vel ikke noe galt med Europris-regntøy vel, så lenge det fungerer! :)

Skrevet
Er vel ikke noe galt med Europris-regntøy vel, så lenge det fungerer! :)

Synes ikke jeg heller.

Minnes bare en tråd på "Barn&Familie" forumet hvor det var en trolletråd, men med hjelp av medlemmene endte det med trakassering av noen som hadde kjøpt regntøy på Europris.

Altfor simpelt osv....

Dustefolk!!

:trampe:

Ser på 4 kokker på TVNorge mns jeg gomler M&M.

Når ble det godt??

Gjest Jack Sparrow
Skrevet

Men MarianneE da! Har ikke TheaM Dior regntøy? :dåne:

Så lenge regntøyet fungerer mot regn, så har det veldig lite å si hvor det er kjøpt! Barn vokser jo så fort ut av ting, at det å skulle kjøpe dyrt regntøy er jo nesten bortkastet! Og hva er egentlig den store forskjellen? Fargene? Designet? Bryr barna seg om det? Niks!

M&M er egentlig ikke godt, men noen ganger så virker det sånn.. merkelig! :klø:

Skrevet

M&M er :sikle: :sikle: :sikle: :sikle: :sikle: :sikle: :sikle: :sikle: :sikle: :sikle::sikle: :sikle: :sikle:

Skrevet
Men MarianneE da! Har ikke TheaM Dior regntøy? :dåne:

Så lenge regntøyet fungerer mot regn, så har det veldig lite å si hvor det er kjøpt! Barn vokser jo så fort ut av ting, at det å skulle kjøpe dyrt regntøy er jo nesten bortkastet! Og hva er egentlig den store forskjellen? Fargene? Designet? Bryr barna seg om det? Niks!

M&M er egentlig ikke godt, men noen ganger så virker det sånn.. merkelig! :klø:

Jeg mener at så lenge det holder mot regn er samme f å mye (lite?) det koster.

Folk er for opphengt i sånt, synes jeg.

M&M er :sikle: :sikle: :sikle: :sikle: :sikle: :sikle: :sikle: :sikle: :sikle: :sikle::sikle: :sikle: :sikle:

*deler med meg*

TheaM vil ikke sove.

Hun våknet nå og hylgråt, klam av varme og de skjønne krøllene hennes var våte av svette.

Vi har sittet litt i stolen på rommet hennes og bare kost.

Har og satt over CDen med beroligende musikk, forhåpentlig hjelper det.

Skrevet

:opplyser:

Blir fraværende i morra.

Etter barnehagelevering må jeg på NAV så til Skien for å treffe venninneA på Tullis.

Vi sees i morra ettermiddag!!

Gjest Jack Sparrow
Skrevet

Jeg blir også fraværende i morgen, vi kan ha fravær sammen :strix: (Bortsett fra at vi ikke er på samme sted.. :klø: men det blir nesten det samme!)

Gjest ~Milla~
Skrevet

Sier som janne84, bra du opplyste oss om at du blir opptatt imorgen, så slipper vi gå og være bekymret vettu :)

Natta :søvn:

Gjest Catwoman
Skrevet

Har du ike åpnet pakken? Det er bare julegaver man må vente med til julaften, bursdagsgaver kan åpnes samme dag man får dem :sjenert:

Jeg danser og med støvsugern - pleier å rappe og jeg. Men det er kun for meg selv, ingen som noen gang får høre.... har nemlig en mistanke om at det ikke høres like bra ut som Lauryn Hill... :ler:

Ha en fin dag, og lykke til med jobbsøking. :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Lykke til med jobbsøking. Håper du får drømmejobben :) Du kan jo uansett satse på en karriere som kokebokforfatter. Da blir du din egen sjef også :)

Skrevet
Jeg mener at så lenge det holder mot regn er samme f å mye (lite?) det koster.

Folk er for opphengt i sånt, synes jeg.

Husker jeg leste en artikkel i Magasinet (du vet, det til Dagbladet på lørdager) om merkeklær til barn. Der var det foreldre som kjøpte vinterjakke med ulveskinnskrage til nesten 4000,- til en 6-åring, og fine sitater som "Vi kjøper ikke jeans på H&M, det gjør vi bare ikke". Herlighet, det er til å bli kvalm av.

Lykke til med jobbsøking :)

Skrevet
Bar du opplyser oss så slipper vi leteaksjon!

Måtte jo si ifra.

Kjipern om politiet blir satt på leit etter meg.

Før du vet ordet av det er HV ute, Røde Kors blir kalt inn, avbrudd i nyhetene, CNN ringer mamma og pappa.

Nei, det er greiest å melde fra hvor jeg går!

Jeg blir også fraværende i morgen, vi kan ha fravær sammen :strix: (Bortsett fra at vi ikke er på samme sted.. :klø: men det blir nesten det samme!)

Hvis det hjelper har jeg tenkt på deg idag.

Sier som janne84, bra du opplyste oss om at du blir opptatt imorgen, så slipper vi gå og være bekymret vettu :)

Natta :søvn:

You guys are lucky!!

Har du ike åpnet pakken? Det er bare julegaver man må vente med til julaften, bursdagsgaver kan åpnes samme dag man får dem :sjenert:

Jeg danser og med støvsugern - pleier å rappe og jeg. Men det er kun for meg selv, ingen som noen gang får høre.... har nemlig en mistanke om at det ikke høres like bra ut som Lauryn Hill... :ler:

Ha en fin dag, og lykke til med jobbsøking. :klem:

Man åpner ikke bursdagspakker før på dagen sin, Catwoman!

:nei:

.....og kan du væresåsnill og rappe for meg en dag?

Please.....

Lykke til med jobbsøking. Håper du får drømmejobben :) Du kan jo uansett satse på en karriere som kokebokforfatter. Da blir du din egen sjef også :)

Den karrieren tror jeg kommer til å halte, men takk!

Husker jeg leste en artikkel i Magasinet (du vet, det til Dagbladet på lørdager) om merkeklær til barn. Der var det foreldre som kjøpte vinterjakke med ulveskinnskrage til nesten 4000,- til en 6-åring, og fine sitater som "Vi kjøper ikke jeans på H&M, det gjør vi bare ikke". Herlighet, det er til å bli kvalm av.

Lykke til med jobbsøking :)

Den artikkelen leste vi og.

Satt bare å :hakeslepp: her i stua!

Går det ann?

Til vinteren får TheaM en vinterdress som kosta et 4 sifret beløp, men den kjøpte jeg på salg til 300 kr.

Kjedelig for ungene å få tøy av foreldrene, men så får de ikke lov til å lee på seg, for tøyet kan bli møkkete.

:klaske:

Skrevet

....men når det er sagt har jeg ikke noe imot å bruke 500kr på en veske til meg selv.

:sjenert:

*går og rører sammen dipp til potetgull*

Skrevet

Snart er det kokkelering på tv igjen! :popcorn:

Er det Anette i dag?

Skrevet
Snart er det kokkelering på tv igjen! :popcorn:

Er det Anette i dag?

HÆ?

Å.... det på TVNorge.

Aner ikke, vi ser fotball

Gjest ~Milla~
Skrevet

Idag er det Anette.... Artig program det der :)

Har du kjøpt deg veske MarianneE?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...