Gjest Ansjoni Skrevet 10. august 2009 #6501 Skrevet 10. august 2009 Jeg holder med de som grisebanka RBK ut av cupen
FrizzleSizzle Skrevet 10. august 2009 #6502 Skrevet 10. august 2009 Hihi, dagboka di er et friskt pust, altså! Ha en fin uke!
MarianneE Skrevet 10. august 2009 Forfatter #6503 Skrevet 10. august 2009 Håper du får en fin dag! Takk! Den ble lang, slitsom og helt OK sett over ett. jeg blir fascinert av måten du skriver på noen ganger! åh, gudd løkk med barnepassinga :dåne: Skjønner ikke det der, jeg. Facinertt over måten? Jeg? Jeg kløner jo når jeg skriver, fingrene løper fortere enn hodet (eller motsatt?) jeg formulerer meg dårlig, mister en bokstav her og der.... Ifølge yr.no er det meldt ganske fint vær i dag faktisk - blir spennende å se om det stemmer.... Fint viste det seg jo ikke akkurat å bli. Hurra for regntrekk og jakker! Du er tilgitt. hehe. Skumle lyder under senga er bare creepy Men godt det bare var lille Smulan Lykke til idag ! Jeg var liksom litt nervøs en stund.... Jeg holder med de som grisebanka RBK ut av cupen Molde, LSK, Brann og Vålerenga er liksom de værste lagene du kan holde med! Usj..... Hihi, dagboka di er et friskt pust, altså! Ha en fin uke! Tænk ju!
MarianneE Skrevet 10. august 2009 Forfatter #6504 Skrevet 10. august 2009 Faen for en maratondag!!! :dåne: Svigermor kom kl 8 med tantebarnH. Etter og kledd av og alt hadde roet seg (TheaM ble ekstremt lykkelig...) lekte H og TheaM rolig og fint en times tid. Jeg tenkte hurra for ADHDmedisinene H har begynt på. Det skulle jeg ikke tenkt. Vi skulle møte venninneT og datteren MS for å gå en tur i byen. Droppet lekeplassen siden det var så grått. I byen var det bare mas, mas, mas!!! H er veldig oppmerksomhets krevende og var overalt og skravla gikk i ett. I tillegg trigger hun grenser så jeg måtte alt for mange ganger. Tilslutt var jeg på gråten. TheaM har vært skikkelig trassen i tillegg, og de to tilsammen idag.... Det har vært en lang dag, ja!! H ble hentet 15.45, halvtimen etter var Andrè hjemme og vi spiste middag. Etter middagen sovnet TheaM på sofaen og jeg lot henne sove mens jeg så ferdig en episode av Friends. Da det var over reiste vi til byen og handlet inn for uka, gikk på cafe og spiste is før vi satte turen ut til svogerS og svigerinneK. I tillegg til de to og jentene (de har hver sin 5 åring. TantebarnH er K sin datter) var svigers der, min søster med eldstemann og broder'n. Fullt hus og stormende jubel osv... Hjemme igjen 20.15, TheaM i seng, utpakking av varer, forberede litt til barnehagedag i morra, oppvasken, TopModel finalen innimellom. Har liksom ikke fått satt meg ned før nå. Som sagt: Maratondag!!
Gjest skorpio Skrevet 10. august 2009 #6505 Skrevet 10. august 2009 Skjønner ikke det der, jeg. Facinertt over måten? Jeg? Jeg kløner jo når jeg skriver, fingrene løper fortere enn hodet (eller motsatt?) jeg formulerer meg dårlig, mister en bokstav her og der.... hehe, ta det som et kompliment du er morsom!
Lunalu Skrevet 10. august 2009 #6506 Skrevet 10. august 2009 Hei søte deg!!! Var det bra finale i Top model??? Jeg fikk bare med meg de ti siste minuttene - hvor var det blitt av ... eh. hun med blond langt hår - hun var da vitterlig med forrige mandag?!!! Så du har bursdag snart!! Jeg har bursdag i morgen - og da skal jeg feire dagen i Oslo på shopping!!! Ju huuu!!! Og så må jeg si at selvfølgelig skal du ut og se kamp neste gang - du må bare være litt i forkant! Menn er menn, de tenker kortsiktig og ofte på egne behov. Litt sånn...kamp i kveld, tja skal vi se.. har jeg/vi noen planer - tenke tenke...nei...jepp, jeg blir med! Og så sier de bare fra om at de skal å se kamp - ferdig med det! Så neste gang det kommer en kamp du har lyst til å se så si fra så tidlig som mulig - så får du med noen sånn etterhvert!!!! Ønsker deg en super duper dag i morgen!!!
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. august 2009 #6507 Skrevet 10. august 2009 Phu for en dag du har vært igjennom....... tenker meg du sover godt nå
MarianneE Skrevet 11. august 2009 Forfatter #6508 Skrevet 11. august 2009 hehe, ta det som et kompliment du er morsom! Takker, bukker, nikker og neier.... Menn er menn, de tenker kortsiktig og ofte på egne behov. Litt sånn...kamp i kveld, tja skal vi se.. har jeg/vi noen planer - tenke tenke...nei...jepp, jeg blir med! Og så sier de bare fra om at de skal å se kamp - ferdig med det! Å, det er akkurat slik det er! Herregud, det var som å væe her hjemme det der!! Phu for en dag du har vært igjennom....... tenker meg du sover godt nå Like a baby... *** TheaM er levert i barnehagen og jeg har hatt oppstartsamtale der. Alt OK fra begge sider. Har brød som skal i ovnen hvert øyeblikk, også skal jeg henge ut klesvask og sette over en ny. Ingen store planer idag med andre ord.... Vurderer å lese bok på sofaen. Ta det med ro idag. Dagens middag: Pizza a la homemade.
Store My Skrevet 11. august 2009 #6509 Skrevet 11. august 2009 Jeg drikker sjokoladekaffe og tenker på deg.
MarianneE Skrevet 11. august 2009 Forfatter #6510 Skrevet 11. august 2009 Jeg drikker sjokoladekaffe og tenker på deg. Coffee au chocolat eller double chocka mocca? Den siste er best. Akk så god....
Store My Skrevet 11. august 2009 #6511 Skrevet 11. august 2009 Coffee au chocolat eller double chocka mocca? Den siste er best. Akk så god.... Den første, for den liker jeg best.
MarianneE Skrevet 11. august 2009 Forfatter #6513 Skrevet 11. august 2009 En roligere dag idag altså? Kanskje? Synes jeg burde gjøre noe annet enn å bare sløve. Er så fint vær ute og føler jeg må utnytte tida TheaM er barnehagen så mye som mulig.
MarianneE Skrevet 11. august 2009 Forfatter #6514 Skrevet 11. august 2009 Har vasket opp, hengt ut tøy, satt over maskin nr 2, ryddet litt. Skal støvsuge så er jeg fornøyd. etter det skal jeg flate ut på senga og lese bok...
MarianneE Skrevet 11. august 2009 Forfatter #6515 Skrevet 11. august 2009 *kremt* Noen av oss har bursdag på lørdag og blir 31....
*Enigma* Skrevet 11. august 2009 #6516 Skrevet 11. august 2009 Du har ikke lyst til å ta deg en tur til meg og leke husmor også, vel? :gjeiper: Skal du feire stort på lørdag?
MarianneE Skrevet 11. august 2009 Forfatter #6517 Skrevet 11. august 2009 Du har ikke lyst til å ta deg en tur til meg og leke husmor også, vel? :gjeiper: Skal du feire stort på lørdag? Sorry, kunne jeg aldri tenkt meg! Fredag skal jeg ut med søster og venninner og spise på Wine&Dine. Lørdag har familie fått (snart) beskjed om at det er åpent hus fra 12-17 så får de komme de som kommer! Greit sånn har vi funnet ut. *** Nå har jeg støvsugd mens jeg har vrikket meg rundt til tonene fra Pussycat Dolls. Godt vi bor i 2. egt så ingen kunne overvåke det hele....
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. august 2009 #6518 Skrevet 11. august 2009 *ser for seg dansingen med støvsugeren* PS: jeg gjør også sånt
MarianneE Skrevet 11. august 2009 Forfatter #6519 Skrevet 11. august 2009 *ser for seg dansingen med støvsugeren* PS: jeg gjør også sånt klart du ikke gjør....
MarianneE Skrevet 11. august 2009 Forfatter #6520 Skrevet 11. august 2009 har funnet en jobb jeg kunne tenkt meg å søkt på. Barnehage assistent her i Porsgrunn, 100% stilling ledig omgående. Men, jeg kunne i utgangspunktet ikke tenkt meg å jobbet 100%. Aller helst kunne jeg tenkt meg helst 50, max 75% stilling. Jeg skal søke på jobben, så om jeg får den går det ann å redusere stillingen etterhvert kanskje. TheaM har bare 60% plass, men jeg og ped.leder i bhg ble enige om å øke plassen om vi har behov siden hun ikke deler plass med noen. Sånn sett er ikke jobb noe problem. Skal søke. Tenk om jeg får den...
Fremhevede innlegg