MarianneE Skrevet 7. august 2009 Forfatter #6461 Skrevet 7. august 2009 Og derfor ser ikke jeg på Charterfeber sa en halv episode, og det holdt for meg...
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. august 2009 #6462 Skrevet 7. august 2009 sa en halv episode, og det holdt for meg... :gjeiper:
MarianneE Skrevet 8. august 2009 Forfatter #6466 Skrevet 8. august 2009 lite å bidra med sånn fra morran av. Men: en uke igjen til jeg har bursdag!!
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. august 2009 #6467 Skrevet 8. august 2009 Hurra for bursdag!!! Noe spesielt du ønsker deg?
Gjest skorpio Skrevet 8. august 2009 #6468 Skrevet 8. august 2009 Apropos CharterSvein; Han ble filmet naken bakfra, og bøyde seg framover for å ta på seg en badeshorts. Fikk sett mer enn det jeg ville.... :dåne: lite å bidra med sånn fra morran av. Men: en uke igjen til jeg har bursdag!! notert!
MarianneE Skrevet 8. august 2009 Forfatter #6469 Skrevet 8. august 2009 Hurra for bursdag!!! Noe spesielt du ønsker deg? Hlt ærlig, jeg vet ikke. Noe velvære-gavekort hadde ikke vært dumt. Og fra mamma får jeg gavekort fra TilBords, tenker jeg skal bruke det på noe fint fra Rosendahl. ** Hva har skjedd idag? Fram til klokka var rundt 10.30 holdt jeg på å gå på vegge her hjemme. TheaM var hyper, klatra, løp, hylte.... Så da gikk vi en tur i butikken, så hun kunne få løpe litt fra seg. Ute altså, ikke i butikken... Da vi kom tilbake hadde Andrè stått opp, så de to spiste frokost og lunch sammen mens jeg la meg på senga og leste bok. Fra kjøkkenet hørte jeg de pratet sammen og tydelig var TheaM trøtt for hun ble lagt på sofaen og sov nesten en time. Det samme gjorde jeg, i senga. Det var super deilig!! Ellers har TheaM og jeg vært en tur hos min søster og vi tok med oss barna i en barnehage hvor barna lekte. Lasagnerester til middag etter jentungen var i senga. Andrè kjører drosje, mer er det liksom ikke å skrive..
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. august 2009 #6470 Skrevet 8. august 2009 Gavekort er supert, også mer anvennelig Har dere vinglassene til Rosendahl?
MarianneE Skrevet 9. august 2009 Forfatter #6471 Skrevet 9. august 2009 (endret) Gavekort er supert, også mer anvennelig Har dere vinglassene til Rosendahl? Vi har rødvin og hvitvinsglassene, men jeg kunne tenkt meg ølglassene og telysestakene og..... så mye som mulig? Har den pakken med tre glassboller i ulik størrelse, esken med 4 (eller 5) små boller 6 kaffekrus 8 dessertskåler salt&pepper kvern rød og hvitvinsglass kakefat eggeglass vann karaffel .....men tar gjerne imot mer! *** Dagens planer har blitt endret. Planen var å en tur ut på fiskefestivalen i Langesund men det er meldt et veldig regnvær så min søster og barna kommer hit istedet for. Barna skal få male og bake boller. I ettermiddag har jeg lyst til å ta en tur til svigers, men vi får se hva som skjer. Hadde vært veldig koselig, siden det er lenge siden sist. Dessuten har jeg kjempe koselige svigerser. Endret 9. august 2009 av MarianneE
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. august 2009 #6472 Skrevet 9. august 2009 Ahh du har jo masse Har tenkt litt på å samle på rosendahl vinglassene, får se hva det blir til. Greit å kose seg inne hvis det er så dårlig vær.... Så flott at du har så hyggelige svigerforeldre, det betyr utrolig mye
MarianneE Skrevet 9. august 2009 Forfatter #6473 Skrevet 9. august 2009 Familiedag de lux idag! Min søster kom med barna litt over 10.30 og TheaM satte i et gledeshyl som vanlig. Veldig søtt, hun blir så fra seg av glede at hun hyler og hopper og "tar av" Det ble et kaos uten like av kjeks, saft, sjokoladekaffe, barn, leker, tegnesaker.... Tilslutt gikk vi ut rett før 12 med barna og lunch. Gikk til barnehagen og lekte der. Nå har de reist, Andrè og broder'n er på JonasB for en kaffe og TheaM har slukna på sofaen ved siden av meg. Ble plutselig veldig stille til meg her! Etter middagen skal vi en tur opp til svigers. Som sagt; Skikkelig familiedag! Koselig det!
Gjest Grafica Skrevet 9. august 2009 #6474 Skrevet 9. august 2009 Hyggelig å treffe på deg og TheaM igår! Skulle hilse til deg fra mamma.
MarianneE Skrevet 9. august 2009 Forfatter #6475 Skrevet 9. august 2009 Hyggelig å treffe på deg og TheaM igår! Skulle hilse til deg fra mamma. Ja.... asså..... Jeg tenkte det da vi gikk til hver vår bussholdeplass, at jg skulle bedt deg om å hilse. Du får ta det neste gang... TheaM fikk ikke kjeks før hun sovnet siden jeg skal straks lage middag. Nå som hun har sovnet trøkker jeg i meg ostepop til den store gullmedalje. Dobbeltmoralen lenge leve....
MarianneE Skrevet 9. august 2009 Forfatter #6476 Skrevet 9. august 2009 ADVARSEL!! KLAGING FOREGÅR!! Hvorfor i hule h er det en selvfølge at JEG skal være hjemme? Molde-RBK på TV2 og Andrè parkerte TheaM og meg bortimot utenfor porten da vi kom fra svigers for han og broder'n skulle på pub og se kampen. Hvorfor er det en selvfølge at HAN skal reise og ikke jeg? Hvem sa at OK; jg blir hjemme, sist helg? Hvorfor f blir jeg hjemme med kveldsstell av barn, oppvask, rydding, klargjøring av morgendagen hvor TheaM ikke skal i barnehagn og vi skal i tillegg passe tantebarnH? Hvorfor må jeg bli hjemme med slikt i tillegg til sammenbreting av klær, støvsuge og slike ting? Hvorfor får ikke JEG reise ut og se kamp? faen.
janne84 Skrevet 9. august 2009 #6477 Skrevet 9. august 2009 Bare si til han at neste gang er det virkelig din tur!!
LekeHusmor Skrevet 9. august 2009 #6478 Skrevet 9. august 2009 lov å klage her! og jeg skjønner deg godt! dårlig gjort, du var jo hjemme sist også. neste gang er det hans tur, som janne sier!
MarianneE Skrevet 9. august 2009 Forfatter #6479 Skrevet 9. august 2009 enig!! som hevn drikker jeg Fanta rett fra flaska. Hjelper vel egentlig ikke, men det føles som jeg gir litt faen da. Det går til helvete med RBK gitt. Ligger under 3-0 etter 70 min, og nå ble Annan utvist. Jaja... der forsvant den cupdrømmen...
MarianneE Skrevet 9. august 2009 Forfatter #6480 Skrevet 9. august 2009 I tillegg til Fanta har jeg tatt boksen med Pringles (grønn of course) og den er nå MIIIIINNNN!!!!! HEEEEEVNNNN!!!!!
Fremhevede innlegg