MarianneE Skrevet 4. august 2009 Forfatter #6401 Skrevet 4. august 2009 sorry altså, men jeg har lyst å gi moren din en rett venstre! for en møkkadame! :slår: sånn ellers så skjønner jeg godt at du er spent på morgendagen, men det går seg nok til skal du se. ikke minst så kommer jo TheaM til å ha veldig godt av det! og forøvrig, jeg har lagt deg til på facebook, men det er noe galt med profilen min, det er ingen som klarer å se den! så derfor har det nok ikke kommet opp hos deg enda. men bare hold ut! Ang mamma; Jepp, hun kan være en skikkelig møkkadame noen ganger. Mest opptatt av seg og sitt all the way. Så, FB.... Jeg venter i spenning! 1: ikke bry deg hva mor di sier, av og til er foreldre bare teite 2: hva er det med deg og forsvunne katter???? 3: TheaM kommer til å få det flott i bhg (forutsett at bhg er en god bhg..) 1: OK! 2: Tja, det har ikke vært noe problem før. Kanskje det er en ny trend? I såfall en dårlig trend... 3: Jeg vet! For de av dere som tror jeg gruer meg til hun skal begynne; Oh hell no! Hun kommer i en bra barnehage men flere barn hun kjenner både på avdelingen og barnehagen generelt. Hun har ikke lengere godt av å være hjemme med meg lengere. Hun trenger mer enn det jeg kan gi henne, og det får un i barnehagen. Jeg er glad på hennes vegne, og jeg gleder meg til hun begynner. *** OK, skulle være skikkelig flink idag og lage fiskekaker fra bunn av til middag. Handlet inn det jeg trengte, og banna høyt over at jeg ikke fikk foodprossesoren til å fungere. Blenderen fikk jeg heller ikke til å dure avgårde og da selv stavmikseren sviktet.... Da la jeg merke til at det ikke var lys på kjøkkenet. Hadde lyset gått? Nei, men strømmen! Ikke rart jeg ikke fikk ting til å fungere da! Siden vi skulle ut til min søster tok vi middag på veien, burger og pommes frites på Bergbys, en lokal variant av McDonalds. Det er første gang TheaM har fått slik mat og hun elsket det! Burgeren var det ikke så farlig med, men pommes frites dyppet i ketchup gikk ned på høykant! Hos min søster var gjensynsgleden mellom barna spesielt stor. TheaM og A (1 år eldre) hoppet og lo og hylte og var fra seg av glede over å se hverandre. De lekte ute og inne, malte, spiste bolle.... Koste seg! Mens jeg har skrevet her har jeg sett på Rachael Zoe og jeg må jo bare innrømme det med en gang: Digger slike programmer!
*Enigma* Skrevet 4. august 2009 #6402 Skrevet 4. august 2009 OK, skulle være skikkelig flink idag og lage fiskekaker fra bunn av til middag. Handlet inn det jeg trengte, og banna høyt over at jeg ikke fikk foodprossesoren til å fungere. Blenderen fikk jeg heller ikke til å dure avgårde og da selv stavmikseren sviktet.... Da la jeg merke til at det ikke var lys på kjøkkenet. Hadde lyset gått? Nei, men strømmen! Ikke rart jeg ikke fikk ting til å fungere da! Du er ikke litt eh ... distré vel? :gjeiper:
MarianneE Skrevet 4. august 2009 Forfatter #6403 Skrevet 4. august 2009 Nei, ikke sånn voldsomt men radioen stod på (Tivoli med batteri) og derfor oppdaget jeg ikke at strømmen gikk. Men jeg fikk meg en god latter ja!
MarianneE Skrevet 4. august 2009 Forfatter #6404 Skrevet 4. august 2009 Spiser tørkede jordbær. Det er godt det!
janne84 Skrevet 4. august 2009 #6405 Skrevet 4. august 2009 Bergbys kan ikke sammenlignes med McD - det er myyyyyyyyyyyye bedre.. iallefall i 2001 når jeg spiste der
MarianneE Skrevet 4. august 2009 Forfatter #6406 Skrevet 4. august 2009 Bergbys kan ikke sammenlignes med McD - det er myyyyyyyyyyyye bedre.. iallefall i 2001 når jeg spiste der jeg vet det. Bergbys har bare blitt kjipe. Kuttet ut løk og agurk på burgeren og slikt. Ikke bra!
MarianneE Skrevet 5. august 2009 Forfatter #6409 Skrevet 5. august 2009 Takk, så søtt av dere! Kjenner jeg er litt spent sjøl, sånn jeg kjenner det er to sommerfugler i magen som leer på seg. Skal møte opp kl 9.30, og Andrè har fått fri idag for å være med. Det var det fra meg så tidlig...
Gjest Catwoman Skrevet 5. august 2009 #6410 Skrevet 5. august 2009 Spiser tørkede jordbær. Det er godt det! Har du kjøpt de i invandrersjappa oppi i byen? Jeg var innom den butikken en gang i sommer, for første gang faktisk. Men så fin butikk - og så hyggelige folk. Jeg handlet litt forksjellig tørkede frukter (bla tørka jordbær) også fikk jeg med en sesamfrø-snacks-sak gratis på kjøpet. Ok, den kostet sikkert ikke så mye, men det er ikke så ofte man får noe gratis i en butikk. Er de alltid sånn? Masse lykke til med barnehagen i dag
MarianneE Skrevet 5. august 2009 Forfatter #6413 Skrevet 5. august 2009 Har du kjøpt de i invandrersjappa oppi i byen? Jeg var innom den butikken en gang i sommer, for første gang faktisk. Men så fin butikk - og så hyggelige folk. Jeg handlet litt forksjellig tørkede frukter (bla tørka jordbær) også fikk jeg med en sesamfrø-snacks-sak gratis på kjøpet. Ok, den kostet sikkert ikke så mye, men det er ikke så ofte man får noe gratis i en butikk. Er de alltid sånn? Masse lykke til med barnehagen i dag Ja, det er der jeg har kjøpt det, og ja, de er alltid slik. Når jeg har med TheaM inn kommer de og vil låne henne, tar henne med rundt i butikken, peker og forteller på sitt språk mens jeg finner det jeg skal ha. Også får hun alltid med seg en kjeks på veien ut. Takk for gode ønsker fra dere alle!
Gul Nonstop Skrevet 5. august 2009 #6414 Skrevet 5. august 2009 Så koselig at André også får muligheten til å følge TheaM på sin første dag i barnehagen TheaM vil garantert storkose seg i barnehagen, og hun får seg nok masse nye venner. Det er jeg ikke i tvil om. Før du vet ordet av det, tar hun med seg venner hjem på overnatting (ekstra stas i 4-5 års alderen). Og så var det mora da... Nå får du virkelig nyte tiden mens jentungen er i barnehagen. Bare tenke på deg selv, og gjøre ting uavhengig av TheaM. Kos deg
LekeHusmor Skrevet 5. august 2009 #6416 Skrevet 5. august 2009 gleder meg til å høre hvordan det har gått!
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. august 2009 #6417 Skrevet 5. august 2009 Spennende å høre hvordan første dag i barnehagen har gått
MarianneE Skrevet 5. august 2009 Forfatter #6418 Skrevet 5. august 2009 Gul Nonstop: Det har gått over all forventning idag. I det vi gikk inn porten slapp hun Andrè i hånda, og løp avgårde. Gikk inn på avdelingen og spiste uten oss, lot seg skiftes på uten problemer. Andrè og jeg satt mest i sola og lot ungen få styre på som hun ville. Tenkte at jo mindre jeg blander meg inn, jo bedre er det. TheaM trives allerede.
FrizzleSizzle Skrevet 5. august 2009 #6419 Skrevet 5. august 2009 Gul Nonstop: Det har gått over all forventning idag. I det vi gikk inn porten slapp hun Andrè i hånda, og løp avgårde. Gikk inn på avdelingen og spiste uten oss, lot seg skiftes på uten problemer. Andrè og jeg satt mest i sola og lot ungen få styre på som hun ville. Tenkte at jo mindre jeg blander meg inn, jo bedre er det. TheaM trives allerede. Næmmen så bra!
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. august 2009 #6420 Skrevet 5. august 2009 Så flott å høre Det letter vel også mammahjertet?!
Fremhevede innlegg