Gjest ~Milla~ Skrevet 3. august 2009 #6381 Skrevet 3. august 2009 Oki.. da krysser vi fingrene for at du får en jobb Skjønner selvfølgelig godt at du helst vil ha en jobb der du kan bruke dine kunnskaper
MarianneE Skrevet 3. august 2009 Forfatter #6382 Skrevet 3. august 2009 Jeg hadde ansatt deg på flekken! Men som hva da? Jeg også! Men det hadde vært dårlig betalt... Det gjør ingenting! Ikke så mye jeg har hatt fra før, så alt er en forbedring... Kryssr fingrene for deg Når du ikke er sammen med henne hele døgnet sånn som nå kommer du sikkert også til å kose deg enda mer sammen med henne de timene dere har etter arbeidstid og barnehage Jepp, det tror jeg og! Takk for fingerkryssing, forresten! Oki.. da krysser vi fingrene for at du får en jobb Skjønner selvfølgelig godt at du helst vil ha en jobb der du kan bruke dine kunnskaper *** Vi tok turen til Herkules i Skien etter middagen. TheaM fikk nye joggesko, siden hennes gamle var rett og slett begynt å gå opp i liminga. Og på Søstrene Grene kjøpte vi b.la en rislampe for å ha på barnerommet. Det som hang på rommet hennes fra før av var en kjøkkenlampe... Siklet på alle butikkene jeg gjerne skulle brukt MASSE spenn i; Bianco, Change, Estetique osv.... GIVE IT TO ME!!
Store My Skrevet 3. august 2009 #6383 Skrevet 3. august 2009 Ikke så mye jeg har hatt fra før, så alt er en forbedring... jeg har 4 kroner.
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. august 2009 #6384 Skrevet 3. august 2009 Butikksikling er tidvis deprimerende
MarianneE Skrevet 3. august 2009 Forfatter #6385 Skrevet 3. august 2009 jeg har 4 kroner. 4 bare? Næææ... det er for dårlig betalt. Sorry! Butikksikling er tidvis deprimerende Uff ja. Siklet på dødslekre sko hos bianco, skyhøye platåstiletter i sateng med stor sløyfe bak. :dåne: Bare så synd mine svære føtter ikke er skapt for slike sko, men liker seg best i ballerinasko, joggesko og militærboots.
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. august 2009 #6386 Skrevet 3. august 2009 Ja det er så mye fint Men størrelsen min har de aldri.....
MarianneE Skrevet 3. august 2009 Forfatter #6387 Skrevet 3. august 2009 hello darling.... http://bianco.no/ Æsj... bare nettadressa kom opp og ikke sko nr 52 os Womens Collection.
MarianneE Skrevet 3. august 2009 Forfatter #6388 Skrevet 3. august 2009 Tydelig ikke fornøyd med den nye "innbyggeren" i huset, altså Kaboom, har minstepusen, Smulan tatt seg en tur. Har ikke sett henne siden på dagen igår, og hun er alltid rett rundt hjørnet. Har ropt på henne, men ingen Smulan.
MarianneE Skrevet 3. august 2009 Forfatter #6389 Skrevet 3. august 2009 Bare for å nevne det; 12 dager igjen!
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. august 2009 #6390 Skrevet 3. august 2009 12dager til bursdagen til MarianneE !!!!!!!!!!!
MarianneE Skrevet 4. august 2009 Forfatter #6391 Skrevet 4. august 2009 12dager til bursdagen til MarianneE !!!!!!!!!!! Nei, 11 dager igjen! Ingen Smulan enda, forresten. Dette er da siste ordentlige dagen hjemme før TheaM blir barnehagejente. Det blir rart det. Svigermor kom igår med sko til TheaM, men jeg tror vi skal bytte dem. Var fine sandaler, men hun har to par sandaler fra før av og det er vel ikke akkurat sesong for slike sko nå. Tenker jeg bytter dem i jogges-ko eller noe, så har hun to par. Har en følelse at slike sko vil bli mer brukt enn sandaler framover. Vi fikk aldri malt igår, kanskje tar vi det idag også?
MarianneE Skrevet 4. august 2009 Forfatter #6392 Skrevet 4. august 2009 :slåss: Mamma ringte meg akkurat. la ut i vide og det breie om seg selv som vanlig før hun fortalte at hun lurte på å strikke gensere til TheaM og de to til min søster. Så sier hun så kjekt: Forresten, jeg vet ikke om jeg vil strikke noen genser til TheaM, for er den for stor nekter du å bruke den. - Å, gjør jeg det og nå? svarer jeg. Ja, det gjorde jeg, det var ihvertfall slik hun oppfattet meg. -Javel, svarte jeg, da er godt du ikke kjenner meg så godt som mor da. Da svarte hun at det er faktisk ikke så vanskelig å bare brette opp ermene på en genser, og at hun kom til å strikke den i str 4 år så fikk jeg nå se sjøl. -du får se hva du bestemmer deg for svarte jeg da. *** Ingenting å egentlig irritere seg over, men faen!! Jeg hater at hun har bestemte meninger om meg på områder hvor hun ikke kjenner meg! Jeg hater at hun skal fremstille meg i et så dårlig lys som mulig! Jeg hater at hun skal ha meg til å fremstå utakknemlig Jeg hater at hun er mer opptatt av å fortelle hvor bekymret hun er for en kollega som er sliten, enn at hennes eget barnebarn skal begynne i barnehagen. Jeg hater at hun bare ikke bryr seg. Jeg hater at hun ikke VIL se at jeg faktisk ikke er så ille som hun tror.
MarianneE Skrevet 4. august 2009 Forfatter #6393 Skrevet 4. august 2009 Smulan er hjemme igjen! TheaM og jeg var ute, og plutselig stod Smulan og gikk gikk rundt beina på TheaM. Døra til drivhuset stod da åpen. Kan hun ha vært der? Innestengt i drivhuset i nesten to døgn? Enda godt det ikke har vært varmt, for da hadde vel katta daua der inne. Uansett: Smulepusen er hjemme!
*Enigma* Skrevet 4. august 2009 #6395 Skrevet 4. august 2009 Så bra at katta er tilbake. Kjenner meg litt igjen i forholdet til moren din. Har mange av de samme tankene om min egen mor. Det er utrolig kjipt. Håper du får en fin dag, og at moren din ikke klarer å ødelegge humøret ditt.
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. august 2009 #6396 Skrevet 4. august 2009 Så bra at pusen kom hjem igjen Uff dum telefonsamtale skjønner jeg, det er klart man irriterer seg over slikt. Hun gjør jo tingene bare verre, hjelper ikke på mor og datterforholdet det der.
LekeHusmor Skrevet 4. august 2009 #6397 Skrevet 4. august 2009 sorry altså, men jeg har lyst å gi moren din en rett venstre! for en møkkadame! :slår: sånn ellers så skjønner jeg godt at du er spent på morgendagen, men det går seg nok til skal du se. ikke minst så kommer jo TheaM til å ha veldig godt av det! og forøvrig, jeg har lagt deg til på facebook, men det er noe galt med profilen min, det er ingen som klarer å se den! så derfor har det nok ikke kommet opp hos deg enda. men bare hold ut!
janne84 Skrevet 4. august 2009 #6398 Skrevet 4. august 2009 1: ikke bry deg hva mor di sier, av og til er foreldre bare teite 2: hva er det med deg og forsvunne katter???? 3: TheaM kommer til å få det flott i bhg (forutsett at bhg er en god bhg..)
MarianneE Skrevet 4. august 2009 Forfatter #6399 Skrevet 4. august 2009 Så bra at katten er hjemme igjen I know! Og hun er SÅ kosete og oppmerksomhets sjuk- Akkurat som lille Smulan pleier å være! Godt hun er her igjen. Så bra at katta er tilbake. Kjenner meg litt igjen i forholdet til moren din. Har mange av de samme tankene om min egen mor. Det er utrolig kjipt. Håper du får en fin dag, og at moren din ikke klarer å ødelegge humøret ditt. Det klarer hun ikke. Ikke nå lengere. Nå rister jeg bare på hodet av henne. Så bra at pusen kom hjem igjen Uff dum telefonsamtale skjønner jeg, det er klart man irriterer seg over slikt. Hun gjør jo tingene bare verre, hjelper ikke på mor og datterforholdet det der. Nei, hun gjør igrunn bare vondt værre, men hun ser det ikke selv. Jeg har gjort mine tabber og dumme ting som ikke har hjulpet jeg og, men hun har hele tiden vært voksenpersonen om du skjønner.
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. august 2009 #6400 Skrevet 4. august 2009 Jeg skjønner... men det er fortvilende.
Fremhevede innlegg